آموزش همکاران میز پذیرش کلید افزایش فروش اتاق به مهمانان Walk In است (بخش اول)

در حالی‌ که بسیاری از هتل ها همچنان توجه خود را برای افزایش فروش به قسمت‌ های رزرواسیون معطوف کرده اند، برخی‌ دیگر از هتل ‌ها تلاش می‌‌کنند تا از فرصت هایی که همکاران میز پذیرش دارند برای افزایش فروش خود استفاده کنند.

 یکی‌ از این فرصت ‌ها مهمانان واک این (Walk_In )هستند. با توجه به برند هتل، بخش بندی بازار و مخصوصا مکان هتل، مهمانان واک این می‌‌توانند منبع درامد خوبی‌ برای هتل‌ ها باشند. متاسفانه صنعت هتلداری سرمایه گذاری بسیار اندکی‌ بر اینگونه مهمانان داشته است.

 گاهی اوقات ماشین جلو در ورودی هتل توقف می‌‌کند و شخصی‌ از آن بیرون می‌‌آید که ممکن است پدر، مادر و یا فرزند خانواده باشد. سوای اینکه چه کسی‌ می‌‌خواهد اتاق را بگیرد، تمام آنها اولین سوالی که می‌‌پرسند درباره قیمت اتاق است. تمام همکاران پذیرش ساده جواب می‌‌دهند …. دلار برای یک شب! و به چیزی بیشتر از قیمت اتاق توجه نمی کنند. می‌‌دانید بزرگترین اشتباه در فروش چیست؟ ذکر قیمت بدون ارزشی که برای آن هزینه توسط مشتری پرداخت می‌‌شود.

 فرصت ‌هایی که در فروش اتاق به مهمانان واک این وجود دارد مزایای متعددی برای هتل نسبت به دیگر کانال‌های فروش دارد. اولا ، مسئول فروش این شانس را دارد که خواسته‌ ها و نیاز‌های مهمان را شخصاً ارزیابی کند. آیا مهمان شبیه اشخاصی‌ لباس پوشیده است که در سفر تجاری به سر می‌‌برد یا اینکه برای تفریح آمده است؟چه سنّ و سالی‌ دارد و یا اینکه تنهاست؟ آیا از ماشینش با چمدان پیاده شده تا اتاق بگیرد یا اینکه تنها آمده تا قیمت اتاق را بپرسد و با دیگر قیمت ‌ها مقایسه کند؟

دومین مزیت این است که مسول فروش این فرصت را دارد که تاثیر اولیه‌ مناسبی روی مهمان بگذرد (برخورد اولیه‌ در هتل یعنی‌ همه چیز). مزیت دیگر این است که معمولا کسانی‌ که به صورت واک این به هتل مراجعه می‌‌کنند برایشان سخت است که مدام به دنبال اتاق در هتل‌های مختلف باشند و معمولا ساده تر می‌‌شود آنها را مجاب کرد که اتاق مناسبی برایشان در نظر گرفته ایم.

 اگر به دنبال این هستید که مهمانان واک این بیشتری را به لیست مهمانان خود در هتل اضافه کنید، ما در استاندارد هتل روش‌هایی را مرور می‌کنیم که بسیار آموزنده و مفید خواهد بود.

با مشتری ارتباط برقرار کنید

اصول بنیادین خدمات به شما کمک می‌‌کند تا مزیت رقابتی بهتری نسبت به رقبا داشته باشید. پیش از اینکه مهمان سلام کند شما پیشدستی کنید، تماس چشمی برقرار کنید، لبخند بزنید و از زبان بدن به خوبی‌ استفاده کنید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

آنچه باید درباره دربان (Door Man) هتل و وظایف وی بدانید

دربان اصولا به عنوان فردی شناخته می‌‌شود که به محض ورود مهمان از وی استقبال می‌‌کند و به وی کمک می‌‌کند تا چمدان ‌هایش را از ماشین تخلیه کند. دربان

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه هایی که در ارزیابی نیروهای انسانی بسیار موثر هستند

در صنعت هتلداری و گردشگری که نحوه خدمات رسانی به میهمان و کیفیت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لزوم آموزش‌های صحیح نیروی انسانی‌ و ارزیابی ‌های منظم و

فرانت آفیس ۰ نظر

چک اوت دیر هنگام میهمانان در هتل از چه قوانینی تبعیت می کند؟

چک اوت میهمان بسیاری از میهمانان پیش از اینکه هتل را ترک کنند به میز پذیرش می‌‌آیند تا چک اوت کنند. میهمان باید کلید خود را تحویل داده و کاملا

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ