آیا خدمات منحصر به فرد تنها در فضاها، تجهیزات و امکانات لوکس خلاصه می شود؟ (بخش دوم)

درباره مهمانان خود بیشتر بدانید

پیش از اینکه به مهمانان خود خدمات بدهید، تا حد امکان درباره آنها اطلاعات جمع کنید. باید بفهمید دوست دارند به چه اسمی مورد خطاب قرار بگیرند. شاید تعجب کنید اما بعضی‌ از مهمانان دوست دارند لقب دکتر و یا مهندس را پیش از اسم خود بشنوند. از آنها بپرسید که آیا دوست دارند آب پرتغال خود را با یخ بخورند یا ترجیح می‌‌دهند بدون یخ و یا تکه ای یخ برایشان سرو شود. از آنها بپرسید که آیا دوست دارند تا اتاق همراهی شوند یا ترجیح می‌‌دهند به تنهایی بروند.

بپرسید که آیا بالشت اضافی می‌‌خواهند یا اینکه درجه حرارت اتاق ماساژ و یا حتی موسیقی که پخش می‌‌شود مناسب است یا خیر؟ شما باید مشتاق باشید تا درباره خواسته‌های مهمانان بدانید و آنها را نه تنها پاسخ گویید بلکه بیشتر از انتظارات آنها نیز خدمات بدهید.

به ارائه خدماتی شایسته متعهد باشید

آیا می‌‌توانید خدماتی شأیسته ارائه دهید؟؟ این کار را با تعهد به ارائه خدماتی منحصر به فرد به مهمانان خود شروع کنید. مهمانان همه دارائی ما هستند و نباید هرگز آنها را به عنوان مزاحم قلمداد کنیم. خوشحال باشید که مهمانان شما را انتخاب کرده اند و حاضرند برای خدمات شما هزینه کنند.

از مهمانان برای انتخاب ما قدردانی کنید و بگویید که مشتاقانه برای ملاقات مجدد آنها لحظه شماری می‌کنید. امسال درباره تعهد خود به ارائه خدماتی شأیسته فکر کنید. ابتدا به همکاران خود و سپس به مهمانان و در انتها به جایی که در آن کار می‌کنید. آن راننده تنها یک راننده معمولی‌ نبود بلکه نماینده کمپانی خود بود، افرادی که در شیک شک کار می‌‌کردند در واقع خود کسب و کار بودند. هرچیزی که آنها می‌‌گویند و یا انجام می‌‌دهند انعکاس دیدگاه‌های سازمانی است. با همه مهمانان خوب رفتار کنید و منتظر نباشید تا مورد محبت آنها قرار بگیرید. به مهمانان خدماتی شایسته بدهید و هرگز انتظار جبران نداشته باشید. این معنی‌ واقعی خدماتی منحصر به فرد است.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

رابطه میان کیفیت خدمات و وفاداری مهمانان در صنعت هتلداری

در دنیای مدرن امروز اهمیت مشتریان و مهمانان بیش از پیش شده است و آنها پادشاهانی هستند که ما باید برای برآورده کردن انتظاراتشان با یکدیگر به رقابت بپردازیم. راضی‌

مطالب آموزشی ۰ نظر

مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش هفتم)

یکی‌ از شایع‌ ترین وقایع در محیط‌ کار بروز تضاد و تعارض میان افراد یا گروه‌های متفاوت است. تضاد زمانی‌ رخ می دهد که علایق، اهداف و یا نیاز‌های یک

مطالب آموزشی ۰ نظر

راه های موثر برای تفویض اختیار همکاران در صنعت مهمان نوازی و هتلداری

تفویض اختیار به معنی‌ دادن اختیار به همکاران برای انجام دادن امور در لحظه‌های حیاتی است. در صنعت مهمان نوازی، تفویض اختیار به همکاران بخش ‌های فروش، خدمات و آشپزخانه برای

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!