آیا خدمات منحصر به فرد تنها در فضاها، تجهیزات و امکانات لوکس خلاصه می شود؟ (بخش دوم)

درباره مهمانان خود بیشتر بدانید

پیش از اینکه به مهمانان خود خدمات بدهید، تا حد امکان درباره آنها اطلاعات جمع کنید. باید بفهمید دوست دارند به چه اسمی مورد خطاب قرار بگیرند. شاید تعجب کنید اما بعضی‌ از مهمانان دوست دارند لقب دکتر و یا مهندس را پیش از اسم خود بشنوند. از آنها بپرسید که آیا دوست دارند آب پرتغال خود را با یخ بخورند یا ترجیح می‌‌دهند بدون یخ و یا تکه ای یخ برایشان سرو شود. از آنها بپرسید که آیا دوست دارند تا اتاق همراهی شوند یا ترجیح می‌‌دهند به تنهایی بروند.

بپرسید که آیا بالشت اضافی می‌‌خواهند یا اینکه درجه حرارت اتاق ماساژ و یا حتی موسیقی که پخش می‌‌شود مناسب است یا خیر؟ شما باید مشتاق باشید تا درباره خواسته‌های مهمانان بدانید و آنها را نه تنها پاسخ گویید بلکه بیشتر از انتظارات آنها نیز خدمات بدهید.

به ارائه خدماتی شایسته متعهد باشید

آیا می‌‌توانید خدماتی شأیسته ارائه دهید؟؟ این کار را با تعهد به ارائه خدماتی منحصر به فرد به مهمانان خود شروع کنید. مهمانان همه دارائی ما هستند و نباید هرگز آنها را به عنوان مزاحم قلمداد کنیم. خوشحال باشید که مهمانان شما را انتخاب کرده اند و حاضرند برای خدمات شما هزینه کنند.

از مهمانان برای انتخاب ما قدردانی کنید و بگویید که مشتاقانه برای ملاقات مجدد آنها لحظه شماری می‌کنید. امسال درباره تعهد خود به ارائه خدماتی شأیسته فکر کنید. ابتدا به همکاران خود و سپس به مهمانان و در انتها به جایی که در آن کار می‌کنید. آن راننده تنها یک راننده معمولی‌ نبود بلکه نماینده کمپانی خود بود، افرادی که در شیک شک کار می‌‌کردند در واقع خود کسب و کار بودند. هرچیزی که آنها می‌‌گویند و یا انجام می‌‌دهند انعکاس دیدگاه‌های سازمانی است. با همه مهمانان خوب رفتار کنید و منتظر نباشید تا مورد محبت آنها قرار بگیرید. به مهمانان خدماتی شایسته بدهید و هرگز انتظار جبران نداشته باشید. این معنی‌ واقعی خدماتی منحصر به فرد است.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۱نظر

نقش و جایگاه بازی سازی (Gamification) در صنعت هتلداری و مهمان نوازی

بازی‌ سازی (Gamification) می‌‌تواند راه بسیار خوبی‌ برای افزایش وفاداری مشتریان و مشارکت آنها با برند ما باشد و همچنین می‌‌تواند جنبه ای اجتماعی از فرآیند وفاداری مشتری را معرفی‌

مطالب آموزشی ۰ نظر

عقب نشینی در مذاکره، تاکتیک یا شکست؟

عقب نشینی از این روش با نام انکار نیز یاد می شود. زمانی‌ که شخص منافع خود و یا طرف مقابل را دنبال نمی کند و به تنش و تضاد

مطالب آموزشی ۰ نظر

هفت روش برای تبدیل کردن مهمان رزروی به مهمانی وفادار در هتل (قسمت اول)

در حالی‌ که هتل ‌ها مدت زمان زیادی را صرف جذب مشتریان جدید می‌‌کنند، اما نگاه داشتن همان مشتریان و مهمانان قبلی‌ بسیار ارزشمندتر است. اکثر بازاریاب‌ ها نسبت به

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!