آیا می دانید شهروندان کدام کشورها سخت گیرترین مهمانان در هتل های جهان هستند؟

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، طبق نتایج بررسی‌هایی که توسط یک آژانس مسافرتی آنلاین به نام «آگودا» صورت گرفته، پس از روس‌ها، گردشگران مصری، سپس ایرلندی‌ها و لهستانی‌ها در این جدول بالاترین میزان رضایت را از هتل‌های مورد اقامت خود ابراز کرده‌اند.

مسافران چینی نیز دراین جدول، از جمله مسافران آسان‌گیر بوده‌اند و آمریکایی‌ها و بریتانایی‌ها و سپس استرالیایی‌ها در ردیف‌های بعدی جای داشته‌اند. در سوی دیگر این جدول اما مسافران اماراتی و پس از آن ژاپنی‌ها، عمانی‌ها، هندی‌ها و قطری‌ها از مشتریانی هستند که رضایت کمتری از خدمات هتل‌ها داشته‌اند.

مدیر دفترعملیاتی موسسه آگودا در این‌باره گفته است: «استانداردهای تعیین کننده در امتیازدهی بسته به الگوهای سفر، قدرت مالی در پرداخت هزینه‌ها و علایق و نیز بی‌علاقگی‌های کلی و سلیقه عمومی‌ با هم متفاوت است.»

منبع

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

اخبار هتلداری ۰ نظر

ورود هتل های بین المللی و وضعیت سوال برانگیز ستاره در هتل های داخلی

محسن قریب در نشست خبری تشریح برنامه های گردشگری و هتلداری شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی اظهار داشت: در اوایل سال ۹۵ نخستین هتل سبز ایران با تمام الزامات

اخبار هتلداری ۰ نظر

کمپین «پاکت لطفا» هتل ماریوت

هتل Marriott  اخیرا کمپینی(پاکت.لطفا!) را راه اندازی کرده است که در آن پاکت هایی در داخل اتاق مهمان گذاشته می شود تا میهمانان در صورت تمایل انعام خود را درون

اخبار هتلداری ۰ نظر

بررسی علل کاهش رونق صنعت گردشگری و هتلداری در دهمین همایش مدیران هتل‌ها

علل کاهش رونق صنعت گردشگری و هتلداری توسط فعالان این عرصه بررسی شد و عدم استانداردسازی هتل‌ها، عدم حمایت دولت و رکود اقتصادی از مهم‌ترین دلایل برای این امر ذکر

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!