ارتقاء اعتبار و شهرت برند هتل در فضای مجازی چگونه امکانپذیر است؟ (بخش دوم)

ارتقاء اعتبار و شهرت برند هتل در فضای مجازی چگونه امکانپذیر است؟ (بخش دوم)

از دیدگاه یک هتلدار شنیدن بازخورد ‌های منفی‌ دربأره هتل بسیار سخت است اما باید در کمال آرامش و بسیار حرفه ای عمل کنند. ما در استاندارد هتل مراحلی را که برای پاسخگویی به مهمانان ناراضی در رسانه های اجتماعی باید طی کنید را مرور می کنیم:

تحقیقات خود را ابتدا انجام دهید و سیستم مدیریت را کنترل کنید و همچنین با همکاران فرانت آفیس شرایط را برای پاسخی مناسب چک کنید. آیا کاربر مورد نظر مهمان همیشگی‌ شما بود است؟ آیا واقعا در هتل اقامت داشته است؟ تمام این اطلاعات به شما کمک می‌‌کند تصمیم بهتری بگیرید.

با توجه به اینکه چقدر کامنت کاربر ناخوشایند است و در اعتبار ما اثر گذار خواهد بود، دیگر رسانه ‌های اجتماعی که وی در آنها فعال است را نیز چک کنید و مطمئن شوید که وی مغرضانه این کامنت‌ ها را انتشار نداده است.

پاسخ دهی‌ مناسب به کامنت کاربران ظرف ۲۴ ساعت بسیار دارائ اهمیت است و بی‌ پاسخ گذاشتن آن باعث می‌‌شود که اعتبار ما نیز زیر سوال برود. پاسخ‌ های ما حتی الامکان باید از سوی تیم مدیریتی باشد و حتی مدیر عامل اگر در این زمینه پاسخگو باشد بهتر است.

از مهمان به خاطر وقت گذاشتن برای بازخورد خود تشکر کنید و تلاش کنید حتما در این پاسخگویی در عین اینکه ابراز تاسف می کنید، مثبت باشید. برای مثال: ما از اینکه تجربه ناخوشایندی در رستوران ما داشتید بسیار متاسفیم اما خوشحالیم که اقامت خوبی‌ در اتاق هتل داشتید. هرگز نام هتل خود را در پاسخ ‌های منفی‌ نیاورید چون در جستجوهای کاربران در آینده این اتفاق ناخوشایند دوباره پدیدار خواهد شد.

از کاربری که کامنتی مبنی بر نارضایتی گذاشته است خواهش کنید دوباره برای اقامت به شما مراجعه کند و البته پیش از آن با شما تماسی داشته باشد تا مقدمات حضور وی را انجام دهید.

خود را به جای مهمانی که ناراضی است بگذارید و تلاش کنید که محترمانه پاسخ دهید و مشکل را جدی بگیرید. به خاطر داشته باشید که کیفیت پاسخدهی شما در بازگشت مجدد مهمان نقش به سزایی دارد.

به کسی‌ مراجعه کنید که پاسخ شما را پیش از پست بر روی رسانه‌ های اجتماعی مورد ارزیابی قرار دهد.

و در انتها به خاطر داشته باشید که شهرت شما در رسانه‌ های اجتماعی بسیار دارائ اهمیت است و نباید آن را نادیده بگیرید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

آنچه باید از صنعت مهمان نوازی بدانید

صنعت مهمان نوازی نسبت به دیگر صنایع گسترده تر است. در حالی که اکثر کسب و کارها تنها از چند زیر شاخه تشکیل شده اند اما این صنعت به نحوی

مطالب آموزشی ۰ نظر

لبخند بزنید، ما بازیگران اصلی‌ هستیم (اصول اعتقادی در هتل های بین المللی ریتز کارلتون)

امروزه با توجّه به رقابت شدید میان هتل‌های بین المللی برای بدست آوردن سهم بزرگتری از بازار مشتریان، لزوم توجه به رضایتمندی مهمانان و وفاداری آن‌ها به شدت احساس می‌‌شود. در

مطالب آموزشی ۰ نظر

لزوم راه اندازی تاکسی سرویس هتل و ویژگی های خدماتی در آنها چیست؟

مهمترین چیز در هتل رضایتمندی مهمانان است و تنها زمانی موفق می شویم مهمانان راضی و وفادار داشته باشیم که در ارائه خدمات به آنها فراتر از انتظاراتشان باشیم. یکی

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!