اصولی که برای ارائه پیشنهادات ویژه هتل و بازاریابی خدمات لازم است بدانید (بخش اول)

ارائه قیمت‌های ویژه و پکیج‌ های های منحصر به فرد از راه‌ هایی هستند که مدیران برای افزایش فروش در هتل به کار می‌‌برند. کافی‌ نیست که قیمتی ویژه برای خدمات و اتاق ‌های خود تعریف کنیم و انتظار داشته باشیم که مشتریان آن‌ ها را رزرو کنند. هتل ‌ها باید پیشنهادات ویژه خود را با توجه به اهدافشان ارائه دهند برای مثال فصل هایی که مسافر اندک است خدماتی متفاوت داشته باشند و یا گروه خاصی‌ از مشتریان را هدف قرار دهند.

ما در استاندارد هتل راه‌ هایی برای بازاریابی موثر تر پکیج ها از طریق وبسایت هتل مورد بررسی قرار می‌‌دهیم:

جامعه هدف و اهداف کمپین خود را مشخص کنید

پیش زمینه هر موفقیتی در کمپین‌ های بازاریابی این است که مخاطب خود را به خوبی‌ شناسایی کنید. ممکن است فکر کنید که مخاطب خود را می‌‌شناسید اما واقعا تا چه حد وی را شناسایی کرده اید؟ با تجزیه و تحلیل پروفایل مخاطبان در گذشته می‌‌توانید اطلاعات دقیقی‌ به دست آورید.

 آیا هتل شما بیشتر برای مسافران تجاری جذاب است یا خانواده‌ های جوان یا حتی کسانی‌ که برای ماه عسل می‌‌آیند؟ احتمالا ترکیبی‌ از همه این ‌ها است. برای این منظور باید کمپین ‌های بازاریابی متفاوتی را طراحی کنید که بخش‌های مختلف را به خوبی‌ پوشش دهند. با به دست آوردن این اطلاعات، شما اطلاعات خام برای قدم گذاشتن به مرحله بعد را خواهید داشت.

زمانی‌ که مشخص شد مهمانان شما از چه نوعی هستند، می‌‌توانید پرسونای شخصی‌ آنها را به خوبی‌ تصویر کنید. پرسونا در واقع پروفایل شخصی مهمان است که بر اساس عادت ها، رفتار و شخصیت وی شکل می‌‌گیرد. به عنوان هتل، شما باید برای خلق چنین چیزی سوالاتی کلیدی را مطرح کنید و برای آنها جوابی‌ مناسب داشته باشید. چه زمانی‌ مهمان مایل است مسافرت کند، چه چیز‌هایی دوست دارد و از چه چیزهایی متنفر است؟ آیا لحظه آخر همیشه رزرو می‌‌کند یا بر عکس؟

در حالی‌ که خصوصیات افراد متفاوت است اما می‌‌توان ویژگی‌‌ های مشترکی نیز در بین جمعیت ‌ها مشخص کرد و بر اساس آنها نیز پرسونای شخص را خلق کرد. در شیوه ‌هایی که بر اساس اطلاعات است باید دقت کنیم که به واقعیات رجوع کنیم نه فرضیات. همانقدر که به اطلاعات گذشته رجوع می‌کنید باید به خاطر داشته باشید که برای مشتریان خود پرسشنامه بفرستید و یا مصاحبه ‌های خلاصه با مهمانان خود داشته باشید.

.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

فرآیند جذب و انتخاب نیروی انسانی در هتل ها باید دارای چه استانداردهایی باشد؟

فرآیند جذب و انتخاب نیروی انسانی هنگامی که به جذب نیرو‌های انسانی‌ در هتل خود فکر می‌کنیم باید از قواعد و اصولی پیروی کنیم که شرح آن میرود. اولین نکته این

مطالب آموزشی ۰ نظر

راه های موثر برای تفویض اختیار همکاران در صنعت مهمان نوازی و هتلداری

تفویض اختیار به معنی‌ دادن اختیار به همکاران برای انجام دادن امور در لحظه‌های حیاتی است. در صنعت مهمان نوازی، تفویض اختیار به همکاران بخش ‌های فروش، خدمات و آشپزخانه برای

مطالب آموزشی ۰ نظر

لبخند بزنید، ما بازیگران اصلی‌ هستیم (اصول اعتقادی در هتل های بین المللی ریتز کارلتون)

امروزه با توجّه به رقابت شدید میان هتل‌های بین المللی برای بدست آوردن سهم بزرگتری از بازار مشتریان، لزوم توجه به رضایتمندی مهمانان و وفاداری آن‌ها به شدت احساس می‌‌شود. در

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!