اصولی که برای ارائه پیشنهادات ویژه هتل و بازاریابی خدمات لازم است بدانید (بخش اول)

ارائه قیمت‌های ویژه و پکیج‌ های های منحصر به فرد از راه‌ هایی هستند که مدیران برای افزایش فروش در هتل به کار می‌‌برند. کافی‌ نیست که قیمتی ویژه برای خدمات و اتاق ‌های خود تعریف کنیم و انتظار داشته باشیم که مشتریان آن‌ ها را رزرو کنند. هتل ‌ها باید پیشنهادات ویژه خود را با توجه به اهدافشان ارائه دهند برای مثال فصل هایی که مسافر اندک است خدماتی متفاوت داشته باشند و یا گروه خاصی‌ از مشتریان را هدف قرار دهند.

ما در استاندارد هتل راه‌ هایی برای بازاریابی موثر تر پکیج ها از طریق وبسایت هتل مورد بررسی قرار می‌‌دهیم:

جامعه هدف و اهداف کمپین خود را مشخص کنید

پیش زمینه هر موفقیتی در کمپین‌ های بازاریابی این است که مخاطب خود را به خوبی‌ شناسایی کنید. ممکن است فکر کنید که مخاطب خود را می‌‌شناسید اما واقعا تا چه حد وی را شناسایی کرده اید؟ با تجزیه و تحلیل پروفایل مخاطبان در گذشته می‌‌توانید اطلاعات دقیقی‌ به دست آورید.

 آیا هتل شما بیشتر برای مسافران تجاری جذاب است یا خانواده‌ های جوان یا حتی کسانی‌ که برای ماه عسل می‌‌آیند؟ احتمالا ترکیبی‌ از همه این ‌ها است. برای این منظور باید کمپین ‌های بازاریابی متفاوتی را طراحی کنید که بخش‌های مختلف را به خوبی‌ پوشش دهند. با به دست آوردن این اطلاعات، شما اطلاعات خام برای قدم گذاشتن به مرحله بعد را خواهید داشت.

زمانی‌ که مشخص شد مهمانان شما از چه نوعی هستند، می‌‌توانید پرسونای شخصی‌ آنها را به خوبی‌ تصویر کنید. پرسونا در واقع پروفایل شخصی مهمان است که بر اساس عادت ها، رفتار و شخصیت وی شکل می‌‌گیرد. به عنوان هتل، شما باید برای خلق چنین چیزی سوالاتی کلیدی را مطرح کنید و برای آنها جوابی‌ مناسب داشته باشید. چه زمانی‌ مهمان مایل است مسافرت کند، چه چیز‌هایی دوست دارد و از چه چیزهایی متنفر است؟ آیا لحظه آخر همیشه رزرو می‌‌کند یا بر عکس؟

در حالی‌ که خصوصیات افراد متفاوت است اما می‌‌توان ویژگی‌‌ های مشترکی نیز در بین جمعیت ‌ها مشخص کرد و بر اساس آنها نیز پرسونای شخص را خلق کرد. در شیوه ‌هایی که بر اساس اطلاعات است باید دقت کنیم که به واقعیات رجوع کنیم نه فرضیات. همانقدر که به اطلاعات گذشته رجوع می‌کنید باید به خاطر داشته باشید که برای مشتریان خود پرسشنامه بفرستید و یا مصاحبه ‌های خلاصه با مهمانان خود داشته باشید.

.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

استراتژی هتل، از تعیین مسیر تا اجرا (بخش اول)

اغلب مدیران هتل تلاش می‌‌کنند تا با اتخاذ تصمیمات صحیح به افزایش کیفیت خدمات و درامدزایی هتل کمک کنند. از آنجایی که تبیین استراتژی مناسب برای تحقق‌ اهداف از پیش

مطالب آموزشی ۰ نظر

چطور می توانیم (در صنعت هتلداری) انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ (بخش اول)

زبان انگلیسی‌ به عنوان زبانی بین المللی و تجاری به شمار می‌‌رود. تقریبا در تمامی‌ هتل ‌ها زبان انگلیسی‌ به عنوان تنها وسیله ارتباطی‌ میان مهمان و همکاران شناخته می‌‌شود.

مطالب آموزشی ۰ نظر

مروری براستراتژی های تمایزی در صنعت هتلداری (بخش دوم)

استفاده از چت ‌های آنلاین بر طبق تحقیقاتی‌ که شرکت گوگل انجام داده است، ۵۲% از مسافران وبسایت هتل شما را پس از اینکه در آژانس‌ های مسافرتی‌ آنلاین مشاهده

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!