امکانات اتاق های VIP در هتل های بین المللی

بسیاری از ما درباره امکاناتی که در هتل‌ ها در اختیارمان قرار می‌‌گیرد دارای شبهاتی هستیم و انتظار داریم با توجه به هزینه ای که پرداخت می‌‌کنیم، امکانات و خدمات مناسبی را دریافت نمایم. از این رو ما در استاندارد هتل نگاهی‌ می‌‌اندازیم به امکاناتی که مهمانان پس از رزرو اتاقهای VIP در هتل‌ های معتبر دریافت می کنند. لازم به ذکر است با توجه به محل هتل و استاندارد‌های صنعت هتلداری در کشور فوق این امکانات نیز ممکن است کم و یا زیاد شوند.

امکانات داخل اتاق:

  • ارائه نوشیدنی به محض ورود مهمان
  • LCD بزرگ و دسترسی به کانال‌های ماهواره ای
  • کنترل تلویزیون
  • سیستم تهویه مطبوع (قابل تنظیم از داخل اتاق)
  • حمام خصوصی با وان و دوش
  • امکانات حمام
  • دمپایی و حوله همام
  • دسترسی به آب سرد و گرم در حمام
  • امکانات برای آماده سازی قهوه و چای
  • مینی بار
  • برق ۲۲۰ ولت
  • تلفن مستقیم
  • میز کار و صندلی‌
  • اینترنت وایرلس و کابلی
  • ۲ بطری آب در طول روز
  • روزنامه
  • سشوار
  • شارژر (در صورت درخواست)

امکانات هتل:

  • پذیرش و اطلاعات ۲۴ ساعته
  • امکانات ماساژ
  • مکانی برای نگهداری لوزم مهمان
  • عکاسی دیجیتال (۱ ساعت در طول روز)
  • تاکسی سرویس
  • خدمات ارزی
  • پارکینگ
  • نگهبانی ۲۴ ساعته
  • دوربین ‌های امنیتی
  • پزشک On Call

 

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۳ نظر

اهمیت طراحی مدل آموزشی مناسب برای همکاران در صنعت هتلداری

طراحی مدل آموزشی زمانی‌ که افراد مناسب جذب شدند، باید نیاز‌های آموزشی‌ کامل ‌‌شود. دلایل مختلفی‌ برای داشتن برنامه‌ های آموزشی‌ در هتل وجود دارد و باید پیش از شروع برنامه‌ های

مطالب آموزشی ۰ نظر

اهمیت تسلط همکاران بر ۵ فاکتور ارزیابی خدمات (RATER) در صنعت هتلداری

هتل ‌ها باید خدماتی ویژه به مهمانان خاص خود بدهند تا آنها را وفادار به خود نگاه داشته و از بازگشت مجدد آن ‌ها اطمینان حاصل کنند. در سال ۱۹۸۰،

مطالب آموزشی ۰ نظر

استراتژی هتل، از تعیین مسیر تا اجرا (بخش اول)

اغلب مدیران هتل تلاش می‌‌کنند تا با اتخاذ تصمیمات صحیح به افزایش کیفیت خدمات و درامدزایی هتل کمک کنند. از آنجایی که تبیین استراتژی مناسب برای تحقق‌ اهداف از پیش

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!