انواع و طبقه بندی هتل ها در صنعت هتلداری (بخش دوم)

هتل های تفریحی:

هتل های تفریحی اغلب در کوه ها، جزایر یا در نقاطی خوش آب و هوا و دور از شهر ساخته می شوند. از امکاناتی که این هتل ها را از بقیه هتل ها متمایز می کند میتوان به مناظر طبیعی چشم نواز ، زمین گلف ، زمین تنیس و یا ورزش های آبی اشاره کرد . هتل های تفریحی تجربه ای متفاوت و لذت بخش را برای مهمانان خود ایجاد می کنند که این امر باعث بازگشت دوباره ی آن ها به هتل میشود .

برای مثال هتل های (Acapulco resort (Cyprus), Sheraton Voyager (Antalya), Rixos premium (Belek از این دست هتل های تفریحی هستند.

سوییت هتل :

این گونه هتل ها جدیدترین گرایش هتلی میباشند که به سرعت درحال توسعه و پیشرفت در کشور های توسعه یافته هستند . واحد های سوییت هتل ها شامل اتاق نشیمن و یک اتاق خواب می باشند . چنین هتل هایی به علت داشتن فضای مناسب و مجزا برای کار و استراحت بیشتر مورد توجه حسابداران ، وکلا ، تجار و یا مدیران ارشد قرار میگیرند.

برای مثال هتل های (Eden Mar (Portugal), Albert at Bay (Canada از این نمونه از هتل ها هستند.

سرویس آپارتمان (هتل آپارتمان) :

مهمانان اینگونه هتل ها معمولا مدت زمان طولانی در هتل اقامت دارند که اغلب از یک ماه به بالا می باشد . واحد ها شامل اتاق نشیمن ، اتاق خواب و آشپزخانه مجهز به وسایل کامل (مایکروویو ، ماشین لباسشویی و …) می باشند . هدف این گونه هتل ها ارائه ترکیبی از راحتی در خانه و آسایش در هتل در طول اقامت مهمانان خود می باشند.

برای مثال نمونه هایی نظیر (Mayfair Bangkok Marriot, Grand Centre Point Hotel Ploenchit (Bangkok), Residence di Ripetta (Rome  از این قبیل سرویس آپارتمان ها به شمار می روند.

نویسنده مهمان: شهریار معمارباشی

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش هشتم)

یکی‌ از شایع‌ ترین وقایع در محیط‌ کار بروز تضاد و تعارض میان افراد یا گروه‌های متفاوت است. تضاد زمانی‌ رخ می دهد که علایق، اهداف و یا نیاز‌های یک

مطالب آموزشی ۲ نظر

مهمان ما باشید، هفت شیوه برای بهبود خدمات در هتل ها (بخش دوم)

مهمان ما باشید، هفت شیوه برای بهبود خدمات در هتل ها (بخش اول) ۴٫ تفویذ اختیار کنید: فرآیندها و سیاستهای هتل باید به گونه ای طراحی شود که کیفیت سرویس

مطالب آموزشی ۰ نظر

چگونه به نظرات مثبت و یا منفی‌ مهمانان در فضای وب پاسخ دهیم؟ (بخش دوم)

نظراتی که به صورت آنلاین در شبکه ‌های اجتماعی و فضای وب قرار می‌‌گیرد باعث می شود که مشتریان به رزرو هتل ‌های ما علاقمند شوند و یا آن را

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ