اهمیت آموزش و فواید دوره های آموزشی برای همکاران هتل

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

هتل ها باید از خواب غفلت بیدار شوند! (بخش اول)

هتل دارها در به روز کردن تکنولوژی هتل ‌های خود از قافله عقب مانده اند. چرا واقعا این اتفاق پیش آماده است؟ ما در استاندارد هتل بعضی‌ از این بهانه

مطالب آموزشی ۲ نظر

قسم نامه هتل ریتز کارلتون، دورنمای خدمات در صنعت هتلداری

قسم نامه به عنوان اصل اعتقادی هتل ریتز کارلتون قلمداد میشود و تمامی‌ همکاران باید به آن پایبند باشند و به عنوان افراد حرفه ای در حیطه خدمات باید به یکدیگر

مطالب آموزشی ۰ نظر

نمونه هایی از نقش رسانه های اجتماعی و بازاریابی نوین در صنعت هتلداری

هتل ها تلاش می کنند تا حضور پرررنگ تری در رسانه های اجتماعی داشته باشند. اگر چه این فعالیت ها به بازگشت سرمایه کمک شایانی نمی کند اما نتایج تحقیقات

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!