بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید.

• با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید.

• با لبخندی الهام بخش و طبیعی با میهمانان مواجه شوید.

• به همکاران خود انگیزه بدهد و شرایط مختلف را پیش بینی کنید.

• در هتل منیت وجود ندارد و همه چیز درباره ما است

• اگرچه سیگار کشیدن کاملا مضر است اما در صورت استعمال دخانیات به مناطقی بروید که مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است.

• پس از استعمال دخانیات، دست های خود را بشوئید و از نعنا و یا دهان شویه استفاده کنید.

• استراحت کردن بسیار با اهمیت است اما باید کوتاه و مفید باشد.

• هرگز میز پذیرش را بدون مسئول ترک نکنید.

• کاملا حواستان به اطراف باشد و موارد مشکوک و یا هرگونه بی نظمی را گزارش دهید.

• این وظیفه ما است که هتل را پاکیزه نگاه داریم و مطابق با استانداردهای جهانی رفتار نمائیم.

• هر مهمان ما مهمانی ویژه است ( VIP).

• هرگز به مهمان نگوئید نمی دانم و یا وظیفه من نیست! همیشه انتخابی مناسب به وی پیشنهاد دهید.

• موبایل خود را در وضعیت سکوت قرار دهید و هرگز در مناطقی که میهمانان حضور دارند با موبایل شخصی خود صحبت نکنید.

• اشتباهات خود را پنهان نکنید و از آنها درس بگیرید.

• هرگز اطلاعات شخصی میهمان را افشا نکنید.

• همیشه حواستان به پول نقد و مدارک باشد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

چطور خدماتی در سطح جهانی‌ به مهمان ارائه دهیم؟ (بخش اول)

مدیر ارتباطات هتل سووی (Savoy)، پائولا مک مین به تازگی عنوان بهترین پذیرشگر جهان را به دست آورد. با وی همراه می‌‌شویم تا ببینیم چه چیزی باعث می شود که

فرانت آفیس ۰ نظر

آن چه باید درباره فرآیند چک این زودتر از موعد بدانیم

فرآیند چک این زودتر از موعد: برای افزایش سطح خدمات رسانی به میهمانان و کاهش استرس و تنش وارد شده به همکاران در فرانت آفیس و خانه داری فرآیند پیش رو

فرانت آفیس ۰ نظر

مراحل و نکات مورد توجه در گرفتن پیغام برای مهمانان هتل چیست؟

اقامت مهمان در هتل مهمترین مرحله از مدل چرخه مهمان است( پیشتر در نوشته ‌های قبلی‌ در مورد این مدل صحبت شده است). در این مرحله است که مهمان بیشترین

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!