بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید.

• با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید.

• با لبخندی الهام بخش و طبیعی با میهمانان مواجه شوید.

• به همکاران خود انگیزه بدهد و شرایط مختلف را پیش بینی کنید.

• در هتل منیت وجود ندارد و همه چیز درباره ما است

• اگرچه سیگار کشیدن کاملا مضر است اما در صورت استعمال دخانیات به مناطقی بروید که مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است.

• پس از استعمال دخانیات، دست های خود را بشوئید و از نعنا و یا دهان شویه استفاده کنید.

• استراحت کردن بسیار با اهمیت است اما باید کوتاه و مفید باشد.

• هرگز میز پذیرش را بدون مسئول ترک نکنید.

• کاملا حواستان به اطراف باشد و موارد مشکوک و یا هرگونه بی نظمی را گزارش دهید.

• این وظیفه ما است که هتل را پاکیزه نگاه داریم و مطابق با استانداردهای جهانی رفتار نمائیم.

• هر مهمان ما مهمانی ویژه است ( VIP).

• هرگز به مهمان نگوئید نمی دانم و یا وظیفه من نیست! همیشه انتخابی مناسب به وی پیشنهاد دهید.

• موبایل خود را در وضعیت سکوت قرار دهید و هرگز در مناطقی که میهمانان حضور دارند با موبایل شخصی خود صحبت نکنید.

• اشتباهات خود را پنهان نکنید و از آنها درس بگیرید.

• هرگز اطلاعات شخصی میهمان را افشا نکنید.

• همیشه حواستان به پول نقد و مدارک باشد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

فاکتورهایی برای افزایش رضایتمندی مهمان به محض ورود در هتل

زمانی‌ که مهمان وارد هتل می‌‌شود، اکثر هتل ‌ها وی را به بخش میز پذیرش راهنمایی می‌‌کنند و پس از طی مراحل چک این توسط همکاران تا اتاق نیز همراهی

فرانت آفیس ۱نظر

دستورالعمل پاسخگویی به تماس های تلفنی در هتل (بخش دوم)

دستورالعمل پاسخگویی به تماس های تلفنی در هتل (بخش اول) از آنجایی که زبان بدن در لحظه تماس تلفنی کاربردی ندارد باید کاملا مطمئن شویم که به خوبی‌ توانسته ایم

فرانت آفیس ۰ نظر

آموزش همکاران میز پذیرش کلید افزایش فروش اتاق به مهمانان Walk In است (بخش اول)

در حالی‌ که بسیاری از هتل ها همچنان توجه خود را برای افزایش فروش به قسمت‌ های رزرواسیون معطوف کرده اند، برخی‌ دیگر از هتل ‌ها تلاش می‌‌کنند تا از

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!