بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید.

• با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید.

• با لبخندی الهام بخش و طبیعی با میهمانان مواجه شوید.

• به همکاران خود انگیزه بدهد و شرایط مختلف را پیش بینی کنید.

• در هتل منیت وجود ندارد و همه چیز درباره ما است

• اگرچه سیگار کشیدن کاملا مضر است اما در صورت استعمال دخانیات به مناطقی بروید که مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است.

• پس از استعمال دخانیات، دست های خود را بشوئید و از نعنا و یا دهان شویه استفاده کنید.

• استراحت کردن بسیار با اهمیت است اما باید کوتاه و مفید باشد.

• هرگز میز پذیرش را بدون مسئول ترک نکنید.

• کاملا حواستان به اطراف باشد و موارد مشکوک و یا هرگونه بی نظمی را گزارش دهید.

• این وظیفه ما است که هتل را پاکیزه نگاه داریم و مطابق با استانداردهای جهانی رفتار نمائیم.

• هر مهمان ما مهمانی ویژه است ( VIP).

• هرگز به مهمان نگوئید نمی دانم و یا وظیفه من نیست! همیشه انتخابی مناسب به وی پیشنهاد دهید.

• موبایل خود را در وضعیت سکوت قرار دهید و هرگز در مناطقی که میهمانان حضور دارند با موبایل شخصی خود صحبت نکنید.

• اشتباهات خود را پنهان نکنید و از آنها درس بگیرید.

• هرگز اطلاعات شخصی میهمان را افشا نکنید.

• همیشه حواستان به پول نقد و مدارک باشد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۱نظر

دستورالعمل پاسخگویی به تماس های تلفنی در هتل (بخش اول)

یکی‌ از مهمترین مولفه‌های موفقیت در کسب و کار توانایی پاسخگویی به میهمانان و برقراری ارتباط با آن‌ ها بوسیله‌ی تلفن است. پاسخگویی به تماس‌های تلفنی اگرچه کار فیزیکی‌ و دشواری

فرانت آفیس ۰ نظر

در صنعت هتلداری H.E.A.R.T به چه معنا است؟

گوش دادن (Hear): به شکایت میهمان گوش دهید و اجازه دهید تا دلیل نارضایتی اش را بیان کند. همدردی کردن (Empathize): با وی همدردی کنید و به وی اطمینان دهید که دلیل

فرانت آفیس ۰ نظر

مراحل Check In مهمانان واک این و گروه ها در هتل چیست؟

مراحل چک این مهمانان واک این در هتل: از مشتری استقبال کنید از مشتری بپرسید چند نفر همراه دارد قیمت اتاق ‌های مختلف و انواع آن را برای مشتری توضیح

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!