بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید.

• با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید.

• با لبخندی الهام بخش و طبیعی با میهمانان مواجه شوید.

• به همکاران خود انگیزه بدهد و شرایط مختلف را پیش بینی کنید.

• در هتل منیت وجود ندارد و همه چیز درباره ما است

• اگرچه سیگار کشیدن کاملا مضر است اما در صورت استعمال دخانیات به مناطقی بروید که مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است.

• پس از استعمال دخانیات، دست های خود را بشوئید و از نعنا و یا دهان شویه استفاده کنید.

• استراحت کردن بسیار با اهمیت است اما باید کوتاه و مفید باشد.

• هرگز میز پذیرش را بدون مسئول ترک نکنید.

• کاملا حواستان به اطراف باشد و موارد مشکوک و یا هرگونه بی نظمی را گزارش دهید.

• این وظیفه ما است که هتل را پاکیزه نگاه داریم و مطابق با استانداردهای جهانی رفتار نمائیم.

• هر مهمان ما مهمانی ویژه است ( VIP).

• هرگز به مهمان نگوئید نمی دانم و یا وظیفه من نیست! همیشه انتخابی مناسب به وی پیشنهاد دهید.

• موبایل خود را در وضعیت سکوت قرار دهید و هرگز در مناطقی که میهمانان حضور دارند با موبایل شخصی خود صحبت نکنید.

• اشتباهات خود را پنهان نکنید و از آنها درس بگیرید.

• هرگز اطلاعات شخصی میهمان را افشا نکنید.

• همیشه حواستان به پول نقد و مدارک باشد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

۸ شیوه برای اینکه مدیر فرانت آفیس بهتری باشید (بخش دوم)

 با مهمانان و همکاران خود وقت بگذرانید مدیر فرانت آفیس خوب زمانی‌ را برای معاشرت با همکاران و مهمانان خود تخصیص می‌‌دهد. زمانی‌ که با همکاران خود صحبت می‌‌کنید می‌‌توانید

فرانت آفیس ۰ نظر

مشکلاتی که در هتل های مختلف با آن روبرو می شوید (بخش اول)

معمولا همه ما لیستی از مشکلات داریم که به هنگام اقامت در هتل ‌های مختلف با آن‌ها رو به رو شده ایم و امیدواریم در سفر‌های بعدی خود اقامتی متفاوت

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه های ارزیابی نیروی انسانی در چه زمینه هایی نمود پیدا می کند (بخش اول)

در صنعت هتلداری و گردشگری که نحوه خدمات رسانی به میهمان و کیفیت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لزوم آموزش‌های صحیح نیروی انسانی‌ و ارزیابی ‌های منظم و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!