بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید.

• با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید.

• با لبخندی الهام بخش و طبیعی با میهمانان مواجه شوید.

• به همکاران خود انگیزه بدهد و شرایط مختلف را پیش بینی کنید.

• در هتل منیت وجود ندارد و همه چیز درباره ما است

• اگرچه سیگار کشیدن کاملا مضر است اما در صورت استعمال دخانیات به مناطقی بروید که مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است.

• پس از استعمال دخانیات، دست های خود را بشوئید و از نعنا و یا دهان شویه استفاده کنید.

• استراحت کردن بسیار با اهمیت است اما باید کوتاه و مفید باشد.

• هرگز میز پذیرش را بدون مسئول ترک نکنید.

• کاملا حواستان به اطراف باشد و موارد مشکوک و یا هرگونه بی نظمی را گزارش دهید.

• این وظیفه ما است که هتل را پاکیزه نگاه داریم و مطابق با استانداردهای جهانی رفتار نمائیم.

• هر مهمان ما مهمانی ویژه است ( VIP).

• هرگز به مهمان نگوئید نمی دانم و یا وظیفه من نیست! همیشه انتخابی مناسب به وی پیشنهاد دهید.

• موبایل خود را در وضعیت سکوت قرار دهید و هرگز در مناطقی که میهمانان حضور دارند با موبایل شخصی خود صحبت نکنید.

• اشتباهات خود را پنهان نکنید و از آنها درس بگیرید.

• هرگز اطلاعات شخصی میهمان را افشا نکنید.

• همیشه حواستان به پول نقد و مدارک باشد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

شش اصل حرفه ای در فرانت آفیس هتل های بین المللی

۱٫ وضعیت همکاران در فرانت آفیس به هنگام ورود میهمانان: بسیاری از اوقات ما با شرایطی مواجه می‌شویم که بسیار ناخوشایند است. در واقع زمانی‌ که به هتل وارد می‌‌شویم

فرانت آفیس ۰ نظر

فاکتورهایی برای افزایش رضایتمندی مهمان به محض ورود در هتل

زمانی‌ که مهمان وارد هتل می‌‌شود، اکثر هتل ‌ها وی را به بخش میز پذیرش راهنمایی می‌‌کنند و پس از طی مراحل چک این توسط همکاران تا اتاق نیز همراهی

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه هایی که در ارزیابی نیروهای انسانی بسیار موثر هستند

در صنعت هتلداری و گردشگری که نحوه خدمات رسانی به میهمان و کیفیت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لزوم آموزش‌های صحیح نیروی انسانی‌ و ارزیابی ‌های منظم و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!