به اصول اولیه هتلداری بازگردید: خوابی راحت را برای مهمانان خود به ارمغان آورید

مهم نیست که هتل شما به چه چیز افتخار می کند، تنها برای لحظه ای به اصول اولیه‌ خدمات در هتل فکر کنید و ببینید که مهمانان برای چه هدفی‌ هتل‌ ها را انتخاب می‌‌کنند. ممکن است از تائید این مطلب متنفر باشید اما اصل و ریشه هر رزروی تنها یک فاکتور مهم است: مهمانان به دنبال محلی برای استراحت هستند.

هرگز از این مساله غافل نشوید والا با مهمانانی مواجه خواهید شد که به هنگام چک اوت ناراضی از هتل خارج می‌‌شوند و در خوشبینانه‌ ترین حالت نیز از ما به خاطر خدمات نا مناسب گله می‌‌کنند. به خاطر داشته باشید که مهمانان ناراضی خاطرات نا خوشایند خود را در شبکه ‌های اجتماعی با مردم به اشتراک می‌‌گذرند. ۵۵% مسافران گفته اند که آنها به سایت Trip Advisor می‌‌روند تا نظر دیگران را درباره کیفیت تخت ها و اقامتشان جویا شوند. اگر چه شما نمی توانید شرایط خواب دیگران را تنظیم کنید ولی‌ حد عقل می‌‌توانید وسائل اسایش و رفاه وی را فراهم آورید.

کیفیت خواب مهمانان به قدری اهمیت دارد که کمپانی‌ هایی که در زمینه ساخت تختخواب، ملحفه و بالشت فعالیت می‌‌کنند به شدت تلاش می‌‌کنند تا هر روز به کیفیت محصولات خود بیفزایند و این امر رقابت شدیدی میان این کمپانی ‌ها به وجود آورده است. این امر خود بیانگر این نکته است که چقدر کیفیت تخت ‌ها و محصولاتی که در آنها استفاده می‌‌شود در میزان رضایتمندی مهمان تاثیر گذار است.

البته تمام هتل‌ ها بودجه کافی‌ برای استفاده از بهترین تخت، رو بالشی و ملحفه را ندارند اما مشتاقانه به دنبال افزایش کیفیت این محصولات هستند. تنوع در بالشت‌ هایی که به مهمان پیشنهاد می‌‌دهید می‌‌تواند باعث تنوع در انتخاب مهمان و افزایش رضایتمندی وی داشته باشد. به همین دلیل است که برخی‌ از هتل ‌های لوکس به مهمان منویی را می‌‌دهند که وی به راحتی‌ می‌‌تواند بالشت مورد علاقه خود را انتخاب کند.

 همیشه به خاطر داشته باشید که توجه به جزئیات می‌‌تواند رضایتمندی مهمان را به ارمغان آورد و در نتیجه وی با تجربه ای خوشایند از ما جدا شود و در آینده ای نزدیک باز هم ما را برای اقامتی مجدد انتخاب کند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۱نظر

چرا استفاده از آژانسهای مسافرتی‌ آنلاین برای هتل ها یک ضرورت به شمار می آید؟

اگرچه نفرت نسبت به آژانس های مسافرتی‌ آنلاین، در طی‌ سالهای اخیر کمتر شده است اما همچنان هتلدارانی وجود دارند که با به نمایش گذاشتن اتاق های خود بر روی

مطالب آموزشی ۰ نظر

نگاهی اجمالی به تغییرات اتاق های هتل در آینده ای نزدیک (بخش اول)

طراحان پیشبینی‌ می‌‌کنند که در آینده ای نه چندان دور اتاق‌ ها مجهزتر و متفاوت تر خواهند شد و مهمانان تنها تخت، تلوزیون و… سپری کردن اوقات خود نخواهند داشت.

مطالب آموزشی ۳ نظر

اهمیت طراحی مدل آموزشی مناسب برای همکاران در صنعت هتلداری

طراحی مدل آموزشی زمانی‌ که افراد مناسب جذب شدند، باید نیاز‌های آموزشی‌ کامل ‌‌شود. دلایل مختلفی‌ برای داشتن برنامه‌ های آموزشی‌ در هتل وجود دارد و باید پیش از شروع برنامه‌ های

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!