به اصول اولیه هتلداری بازگردید: خوابی راحت را برای مهمانان خود به ارمغان آورید

مهم نیست که هتل شما به چه چیز افتخار می کند، تنها برای لحظه ای به اصول اولیه‌ خدمات در هتل فکر کنید و ببینید که مهمانان برای چه هدفی‌ هتل‌ ها را انتخاب می‌‌کنند. ممکن است از تائید این مطلب متنفر باشید اما اصل و ریشه هر رزروی تنها یک فاکتور مهم است: مهمانان به دنبال محلی برای استراحت هستند.

هرگز از این مساله غافل نشوید والا با مهمانانی مواجه خواهید شد که به هنگام چک اوت ناراضی از هتل خارج می‌‌شوند و در خوشبینانه‌ ترین حالت نیز از ما به خاطر خدمات نا مناسب گله می‌‌کنند. به خاطر داشته باشید که مهمانان ناراضی خاطرات نا خوشایند خود را در شبکه ‌های اجتماعی با مردم به اشتراک می‌‌گذرند. ۵۵% مسافران گفته اند که آنها به سایت Trip Advisor می‌‌روند تا نظر دیگران را درباره کیفیت تخت ها و اقامتشان جویا شوند. اگر چه شما نمی توانید شرایط خواب دیگران را تنظیم کنید ولی‌ حد عقل می‌‌توانید وسائل اسایش و رفاه وی را فراهم آورید.

کیفیت خواب مهمانان به قدری اهمیت دارد که کمپانی‌ هایی که در زمینه ساخت تختخواب، ملحفه و بالشت فعالیت می‌‌کنند به شدت تلاش می‌‌کنند تا هر روز به کیفیت محصولات خود بیفزایند و این امر رقابت شدیدی میان این کمپانی ‌ها به وجود آورده است. این امر خود بیانگر این نکته است که چقدر کیفیت تخت ‌ها و محصولاتی که در آنها استفاده می‌‌شود در میزان رضایتمندی مهمان تاثیر گذار است.

البته تمام هتل‌ ها بودجه کافی‌ برای استفاده از بهترین تخت، رو بالشی و ملحفه را ندارند اما مشتاقانه به دنبال افزایش کیفیت این محصولات هستند. تنوع در بالشت‌ هایی که به مهمان پیشنهاد می‌‌دهید می‌‌تواند باعث تنوع در انتخاب مهمان و افزایش رضایتمندی وی داشته باشد. به همین دلیل است که برخی‌ از هتل ‌های لوکس به مهمان منویی را می‌‌دهند که وی به راحتی‌ می‌‌تواند بالشت مورد علاقه خود را انتخاب کند.

 همیشه به خاطر داشته باشید که توجه به جزئیات می‌‌تواند رضایتمندی مهمان را به ارمغان آورد و در نتیجه وی با تجربه ای خوشایند از ما جدا شود و در آینده ای نزدیک باز هم ما را برای اقامتی مجدد انتخاب کند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

هفت روش برای تبدیل کردن مهمان رزروی به مهمانی وفادار در هتل (قسمت اول)

در حالی‌ که هتل ‌ها مدت زمان زیادی را صرف جذب مشتریان جدید می‌‌کنند، اما نگاه داشتن همان مشتریان و مهمانان قبلی‌ بسیار ارزشمندتر است. اکثر بازاریاب‌ ها نسبت به

مطالب آموزشی ۰ نظر

اجرا و ارزیابی استانداردهای خدماتی در هتل

اجرای استاندارد‌ها از زمانی‌ که تعیین می‌‌شوند دارای اهمیت ویژه ای هستند. بهترین شیوه اجرای این استاندارد‌ها و یکسان سازی خدمات پیشنهادی از طریق آموزش است. همکاران با آموزش های مناسب

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ