درس هایی که صنعت هتلداری می تواند از استیو جابز بگیرد (بخش دوم)

به همکاران خود آموزش بدهید تا بهترین کیفیت را ارائه دهند و پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند

برخی‌ از مردم تنها در صورتی‌ مجاب به استفاده از خدمات ما می‌‌شوند که کیفیت خدمات در بالاترین سطح ممکن باشد. فرهنگ خدمات را در دو ملموس و ناملموس به خوبی‌ برای همکاران خود تشریح کنید و از زوایای مختلف آن را ارزیابی کنید.

 مدام به همکاران خود آموزش بدهید تا مطمئن شوید مهمانان کیفیتی قابل قبول را تجربه می‌‌کنند. همیشه از همکاران انتظار بازخوردی قابل قبول داشته باشید و تلاش کنید با صحه صدر مشکلات آن ‌ها را بررسی نمائید.

 از اشتباهات خود درس بگیرید

استیو جابز می‌‌گوید که اخراج شدن از کمپانی اپل بهترین اتفاق ممکن برای وی بود و باعث شد که وی وارد خلاقانه ‌ترین دوره زندگی‌ خود شود و این فرصت را پیدا کند که چند قدم به عقب بازگردد و مشکلات را تجزیه و تحلیل کند و طرح و برنامه ای برای آینده بریزد. وی پیش از بازگشت به اپل کمپانی Next را بنیان نهاد و عملکردی بسیار قوی تر از پیش در کمپانی اپل داشت.

 در هتل‌ ها مشکلات معمولا رفتاری هستند و تاثیر بدی بر روی احساسات و عواطف مهمانان می‌‌گذارند. ارزیابی کیفیت و یا استفاده از اشخاصی‌ که تخصص کافی‌ در ارزیابی ‌ها دارند می‌‌توانند ما را در پیدا کردن مشکلات کمک کنند. ارزیابی شخصی‌ بسیار مشکل است. بزرگترین اشتباهی‌ که فعالان حوزه خدمات انجام می‌‌دهند این است که از اهمیت ارزیابی‌ها غافل می‌‌شوند. شاید مشکلی‌ که برای مهمان پیش می‌‌آید از دید شما کوچک باشد اما سعی‌ کنید خود را جای وی بگزارید و مشکلش را مرتفع کنید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

رابطه میان کیفیت خدمات و وفاداری مهمانان در صنعت هتلداری

در دنیای مدرن امروز اهمیت مشتریان و مهمانان بیش از پیش شده است و آنها پادشاهانی هستند که ما باید برای برآورده کردن انتظاراتشان با یکدیگر به رقابت بپردازیم. راضی‌

مطالب آموزشی ۰ نظر

مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش هشتم)

یکی‌ از شایع‌ ترین وقایع در محیط‌ کار بروز تضاد و تعارض میان افراد یا گروه‌های متفاوت است. تضاد زمانی‌ رخ می دهد که علایق، اهداف و یا نیاز‌های یک

مطالب آموزشی ۲ نظر

قسم نامه هتل ریتز کارلتون، دورنمای خدمات در صنعت هتلداری

قسم نامه به عنوان اصل اعتقادی هتل ریتز کارلتون قلمداد میشود و تمامی‌ همکاران باید به آن پایبند باشند و به عنوان افراد حرفه ای در حیطه خدمات باید به یکدیگر

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ