در هنگام تغییر و تحویل شیفت خانه داری هتل چه مواردی باید انجام شود؟

تمامی‌ جزئیات و حوادث باید در دفتر مخصوص ثبت شود.

مشکلات تعمیراتی و یا مواردی که رفع نقص شده است باید در فرم‌های مربوطه ثبت شود.

هر اتاقی‌ که در ساعت مقرر برای نظافت تخلیه نشده است و یا میهمان در آن حضور دارد باید گزارش شود.

مواد شیمیایی و یا ملحفه‌هایی که باید جایگزین شوند باید در فرم های مربوطه گزارش شود.

چک لیست روزانه نظافتی که نشان دهنده اتاق‌های نظافت شده و یا در حل نظافت است باید به سرپرست مربوطه تحویل داده شود.

پیگیری بازگشت اقلامی که میهمان از هتل به امانت گرفته است ( نظیر اتو و یا سشوار) باید انجام شود.

هرچیزی که مفقود شده است و یا در لیست‌ها ذکر نشده است باید به سرپرست مریوطه گزارش داده شود.

همچنین باید مواردی که نیاز به جایگزینی و یا مراقبت بیشتر است به دقت گزارش داده شود. (برای مثال اگر نیاز است که ملحفه اتاقی‌ عوض شود و یا محصولات آرایشی و بهداشتی آن جاگزین شود).

تمامی‌ این اطلاعات باید به خوبی‌ در گزارش‌ها قید شود تا همکاران در شیفت بعدی دچار سردرگمی نشوند و قادر باشند کارهای باقیمانده را به نحو احسن انجام دهند.

دقت این گزارش‌ها به خانه دارن کمک می‌کند تا وظایف خود را بهتر انجام داده و در نتیجه رضایت میهمانان نیز افزایش یابد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

خانه داری ۰ نظر

چگونه برای نظافت اتاق هتل وارد شویم؟

اگر علامت لطفا مزاحم نشوید را می بینید به خواسته میهمان احترام بگذارید و بعدا برای تمیز کردن اتاق مراجعه کنید. اگر این علامت (لطفا مزاحم نشوید) را می بینید

خانه داری ۰ نظر

روش هایی برای افزایش کارایی و کاهش هزینه در بخش خانه داری هتل

اگرچه تمرکز ویژه مدیران همیشه بر روی بخش خانه داری هتل است اما هزینه این بخش در هتل‌ها بسیار بالا است. در اینجا روش‌هایی که برای افزایش کارایی این بخش

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ