در هنگام وقوع جرم و یا موارد اضطراری همکاران فرانت آفیس چه مواردی را باید رعایت کنند؟

هنگامی که با موارد اضطراری که به نحوی همکاران یا میهمانان با آن درگیر هستند مواجه می‌‌شوید، مهمترین فاکتوری که باید رعایت شود حفظ آرامش و کنترل وضعیت موجود است. اگر از طریق تلفن از وقوع چنین مواردی اطلاع پیدا کردید حتما باید موارد مذکور را یادشت کنید تا به مراکزی نظیر پلیس ، آتشنشانی‌ و یا فوریت های پزشکی گزارش دهید. هر زمان که با چنین مواردی برخورد کردید آن را به مقام ما فوق خود گزارش دهید (بدون در نظر گرفتن زمان وقوع حادثه) و اگر مدیر مربوطه در هتل نیست با محل اقامت وی تماس بگیرید.

• آرام باشید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید.

• کاملا دقیق موارد را یادشت کنید.

• در کوتاه ترین زمان ممکن با مراکز مربوطه تماس بگیرید.

• تمرکز خود را از دست ندهید و کاملا حواستان به اوضاع باشد.

• در کوتاه ترین زمان ممکن به مدیر مربوطه اطلاع دهید.

• برگه ای که مربوط به گزارش حادثه است را با دقت پر کنید.

• یادداشت ‌ها و گزارشات خود را به مدیر مربوطه تحویل دهید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۱نظر

چه مولفه هایی در ارزیابی همکاران فرانت آفیس حائز اهمیت است؟

امروزه رقابت میان هتل ‌ها برای جذب مهمانان بیشتر افزایش پیدا کرده است و آن‌ ها تلاش می‌‌کنند تا به شیوه‌های مختلف خود را نسبت به رقبا تمایز دهند. چیزی

فرانت آفیس ۰ نظر

در صنعت هتلداری H.E.A.R.T به چه معنا است؟

گوش دادن (Hear): به شکایت میهمان گوش دهید و اجازه دهید تا دلیل نارضایتی اش را بیان کند. همدردی کردن (Empathize): با وی همدردی کنید و به وی اطمینان دهید که دلیل

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه هایی که در ارزیابی نیروهای انسانی بسیار موثر هستند

در صنعت هتلداری و گردشگری که نحوه خدمات رسانی به میهمان و کیفیت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لزوم آموزش‌های صحیح نیروی انسانی‌ و ارزیابی ‌های منظم و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ