در هنگام وقوع جرم و یا موارد اضطراری همکاران فرانت آفیس چه مواردی را باید رعایت کنند؟

هنگامی که با موارد اضطراری که به نحوی همکاران یا میهمانان با آن درگیر هستند مواجه می‌‌شوید، مهمترین فاکتوری که باید رعایت شود حفظ آرامش و کنترل وضعیت موجود است. اگر از طریق تلفن از وقوع چنین مواردی اطلاع پیدا کردید حتما باید موارد مذکور را یادشت کنید تا به مراکزی نظیر پلیس ، آتشنشانی‌ و یا فوریت های پزشکی گزارش دهید. هر زمان که با چنین مواردی برخورد کردید آن را به مقام ما فوق خود گزارش دهید (بدون در نظر گرفتن زمان وقوع حادثه) و اگر مدیر مربوطه در هتل نیست با محل اقامت وی تماس بگیرید.

• آرام باشید و کنترل اوضاع را به دست بگیرید.

• کاملا دقیق موارد را یادشت کنید.

• در کوتاه ترین زمان ممکن با مراکز مربوطه تماس بگیرید.

• تمرکز خود را از دست ندهید و کاملا حواستان به اوضاع باشد.

• در کوتاه ترین زمان ممکن به مدیر مربوطه اطلاع دهید.

• برگه ای که مربوط به گزارش حادثه است را با دقت پر کنید.

• یادداشت ‌ها و گزارشات خود را به مدیر مربوطه تحویل دهید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید. • با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید. • با لبخندی الهام

فرانت آفیس ۰ نظر

یک تجربه متفاوت از چگونگی رسیدگی به شکایات مهمان

میز پذیرش هتل مرکز دریافت شکاایت مهمان است. اگر مهمان در هتل دچار مشکل می‌‌شود چه کاری باید بکند؟ به  میز پذیرش مراجعه و شکایت کند و البته اکثر این

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه های ارزیابی نیروی انسانی در چه زمینه هایی نمود پیدا می کند (بخش دوم)

در صنعت هتلداری و گردشگری که نحوه خدمات رسانی به میهمان و کیفیت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لزوم آموزش‌های صحیح نیروی انسانی‌ و ارزیابی ‌های منظم و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!