ده روشی که می تواند باعت تمایز روم سرویس هتل شما شود (بخش اول)

ده روشی که می تواند باعت تمایز روم سرویس هتل شما شود (بخش اول)

هتل‌ها برای اینکه مهمانان اقامتی خوشایند و به یاد ماندنی را تجربه کنند خدمات و پیشنهادات متعددی را به آنها می‌‌دهند. یکی‌ از مواردی که می‌‌تواند برای مهمان بسیار خوشایند باشد وجود روم سرویسی متفاوت است.

برای مهمانان سرعت خدمات، کیفیت و اطمینان از روم سرویس بسیار دارائ اهمیت است. ما در استاندارد هتل ۱۰ روشی‌ را که می‌‌توانند روم سرویس‌ها را متمأز کند بررسی می‌‌کنیم.

به جزئیات توجه کنید.

اگر مهمان درخواست لیموی اضافه دارد و یا می‌‌خواهد که آبی که برایش آورده می‌‌شود یخ نداشته باشد، تلاش کنید که به خواسته‌هایش برسد. این امر باعث می‌‌شود مهمانی راضی‌ داشته باشید و خدمات دهی‌ تاثیر گذار تری نیز انجام شود.

به نحوه انتقال وعده‌های غذایی اهمیت دهید

غذایی که برای استفاده در اتاق سرو می‌‌شود باید در بشقاب مناسبی قرار گیرد و کاملا سطح آن پوشیده باشد. برای ارائه خدمات روم سرویس باید آشپزخانه زمان بندی خود را تغییر دهد تا غذا‌های گرم، گرم و غذا‌های سرد نیز سرد سرو شوند.

نحوه ارائه غذا، کلید موفقیت ما است.

باید همان ملاحظاتی را که برای چیدمان میز‌های رستوران به کار میبریم برای غذاهایی که در اتاق مهمان سرو می‌‌شوند نیز داشته باشیم. لیوان ها، بشقاب و دیگر ظروف غذا خوری باید همان استاندارد‌های رستوران را داشته باشند.

سرعت خدمات روم سرویس را افزایش دهید.

برخی‌ هتل‌ها این خدمات را در کمتر از ۲۰ دقیقه ارائه می‌‌دهند و اگر از این بازه زمانی‌ بیشتر شود مهمان وجهی را در قبال این خدمات پرداخت نمیکند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

۹ ویژگی سرویس دهی‌ عالی‌ در صعنت مهمان نوازی و خدمات دهی‌ (بخش سوم)

سرویس دهی‌ عالی‌ بر پایه صداقت است باید صداقت و اطمینان میان سرور و مهمان باشد. مهمان می‌‌خواهد که از غذایش لذت ببرد و احساس امنیت کند، منو به خوبی‌ برایش

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

چگونه میزبانی شایسته برای میهمانان باشیم

چگونه میزبانی شایسته برای میهمانان باشیم به فضای سالن کاملا آشنایی داشته باشید و تمامی‌ میز‌های رزرو شده را پیش از آمدن میهمانان چک کنید و مطمئن شوید که تعداد

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

لبخند بخشی از یونیفرم شما است

تصویر هتل انعکاسی از تصویر شماست. شما می‌‌توانید اثری چشمگیر بر میهمانان بگذارید. تصویری که خلق می‌کنید می‌‌تواند اعتبار هتل را بالا ببرد و یا به شدت آن را خدشه

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ