ده روشی که می تواند باعت تمایز روم سرویس هتل شما شود (بخش اول)

ده روشی که می تواند باعت تمایز روم سرویس هتل شما شود (بخش اول)

هتل‌ها برای اینکه مهمانان اقامتی خوشایند و به یاد ماندنی را تجربه کنند خدمات و پیشنهادات متعددی را به آنها می‌‌دهند. یکی‌ از مواردی که می‌‌تواند برای مهمان بسیار خوشایند باشد وجود روم سرویسی متفاوت است.

برای مهمانان سرعت خدمات، کیفیت و اطمینان از روم سرویس بسیار دارائ اهمیت است. ما در استاندارد هتل ۱۰ روشی‌ را که می‌‌توانند روم سرویس‌ها را متمأز کند بررسی می‌‌کنیم.

به جزئیات توجه کنید.

اگر مهمان درخواست لیموی اضافه دارد و یا می‌‌خواهد که آبی که برایش آورده می‌‌شود یخ نداشته باشد، تلاش کنید که به خواسته‌هایش برسد. این امر باعث می‌‌شود مهمانی راضی‌ داشته باشید و خدمات دهی‌ تاثیر گذار تری نیز انجام شود.

به نحوه انتقال وعده‌های غذایی اهمیت دهید

غذایی که برای استفاده در اتاق سرو می‌‌شود باید در بشقاب مناسبی قرار گیرد و کاملا سطح آن پوشیده باشد. برای ارائه خدمات روم سرویس باید آشپزخانه زمان بندی خود را تغییر دهد تا غذا‌های گرم، گرم و غذا‌های سرد نیز سرد سرو شوند.

نحوه ارائه غذا، کلید موفقیت ما است.

باید همان ملاحظاتی را که برای چیدمان میز‌های رستوران به کار میبریم برای غذاهایی که در اتاق مهمان سرو می‌‌شوند نیز داشته باشیم. لیوان ها، بشقاب و دیگر ظروف غذا خوری باید همان استاندارد‌های رستوران را داشته باشند.

سرعت خدمات روم سرویس را افزایش دهید.

برخی‌ هتل‌ها این خدمات را در کمتر از ۲۰ دقیقه ارائه می‌‌دهند و اگر از این بازه زمانی‌ بیشتر شود مهمان وجهی را در قبال این خدمات پرداخت نمیکند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

کارگردان آشپزخانه و یا Culinary Director در هتل ها چه کسی است؟

برای تجهیز، راه اندازی و بهر برداری یک هتل استاندارد نیاز مبرم به فردی که دارائ شرایط و ویژگیهای زیر باشد لازم است: داشتن تجربه لازم در زمینه تکنیک ‌های

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

چند نکته ساده که می تواند باعث بهبود تجربه مهمانان در رستوران شود

مولفه ‌های ساده ‌ای برای بهبود تجربه مهمان در رستوران‌ها وجود دارد که اگر چه به نظر ساده و مشخص هستند ولی‌ در بسیاری از مواقع ندیده گرفت می‌‌شوند. ما

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

نقش و وظایف Sous Chef در هتل های بین المللی چیست؟

معمولا در تمام هتل ‌های ۵ ستاره رستوران ‌های جداگانه با سبک ‌های مختلف آشپزی وجود دارد که با توجه به ذائقه مهمانان مقیم (در بخش سرویس یا پذیرایی و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!