دپارتمان غذا و نوشیدنی در هتل

دپارتمان غذا و نوشیدنی در هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و نحوه پذیرایی و خدمات رسانی به میهمانان هنگام صرف وعده‌های غذایی در میزان رضایت آنها تاثیر به سزایی دارد.

از آنجایی که کارکنان این بخش مستقیماً با میهمانان برخورد دارند باید رفتار و نحوه سرویس دهی‌ آنان به گونه ای باشد که میهمانان احساس خوشایندی داشته باشند و تصویری ایده‌ال در ذهن آنها نقش بندد.

در واقع این دپارتمان مسئول رسیدگی و سرو کردن غذا و نوشیدنی در رستوران‌های هتل و یا حتی در اتاق ها(روم سرویس) است.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

چند نکته ساده که می تواند باعث بهبود تجربه مهمانان در رستوران شود

مولفه ‌های ساده ‌ای برای بهبود تجربه مهمان در رستوران‌ها وجود دارد که اگر چه به نظر ساده و مشخص هستند ولی‌ در بسیاری از مواقع ندیده گرفت می‌‌شوند. ما

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

۱۴ نوع غذای مخصوص خاورمیانه که نمی‌توان بدون آنها زندگی‌ کرد (بخش اول)

به نظر من در دنیا کمتر غذایی به لذیذی یک بشقاب “هوموس تازه” میرسد. برخی‌ دیگر همین سخن را در رابطه با یک بشقاب “فلافل تازه” یا “شاورما” نقل میکنند. برای

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

۹ ویژگی سرویس دهی‌ عالی‌ در صعنت مهمان نوازی و خدمات دهی‌ (بخش دوم)

سرویس دهی عالی باید زمانبندی مناسبی داشته باشد در سرویس دهی‌ عالی‌ تمام نیاز‌های مهمان باید پیشبینی‌ شود. این بدان معنی‌ است که  حتی پیش از آنکه مهمان چیزی را

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!