سیاست های هتل River Club در مقوله اهمیت نیروی انسانی

همه ما بارها درباره اهمیت نیروی انسانی‌ در کسب و کار‌های مختلف به خصوص در کار‌های خدماتی شنیده‌ایم. در صنعت هتلداری که خدمات رسانی به مهمانان در اولویت قرار دارد، لزوم رضایتمندی همکاران و وفاداری آنها به سازمان نیز به شدت در افزایش میزان کارایی و بازدهی تاثیر می‌‌گذارد.

لازم به ذکر است که وفاداری و رضایت همکاران در هتل باعث ارائه خدماتی شایسته تر به مهمانان خواهد شد و در نتیجه میزان رضایتمندی و وفاداری آنها را افزایش خواهد داد به گونه ای که احتمال خرید آن‌ها از رقبا کاهش پیدا کرده و در نهایت هتل نیز به سود بیشتری خواهد رسید.

از آنجایی که همکاران در این مدل به عنوانه شاخصه ‌های کلیدی شناخته می‌‌شوند ما دراستاندارد هتل تلاش می‌کنیم تا با مروری بر فلسفه ‌ها و سیاست‌ هتل ‌های بزرگ و موفق در زمینه اهمیت نیروی انسانی‌ بر میزان تاثیر این فاکتور مهم در هتل‌ها صحه بگذاریم. در اینجا نگاهی میندازیم بر فلسفه های مدیریتی هتل River Club در زمینه اهمیت نیروی انسانی:

آنچه می‌‌توانید از ما انتظار داشته باشید (به عنوان همکاران):

ما به گونه ای با شما رفتار می‌کنیم که دریابید مهمترین دارایی ‌های هتل هستید.

ما برای شما وقت می‌گذاریم و به نحوی شما را آموزش می‌‌دهیم که در کارتان موفق شوید. آموزش‌هایی برای زندگی!‌

ما از سیاست در‌های باز تبعیت می‌کنیم و همیشه مشتاقیم تا به نظرات و نگرانی‌ های شما گوش دهیم.

ما می‌‌خواهیم تا با ایده ‌های جدید شما روبرو شویم تا در نهایت همگی‌ با هم پیشرفت کنیم( ۱۰۰ دلار برای هر ایده ای که اجرایی شود پاداش در نظر گرفته ایم).

ما به شما اجازه می‌‌دهیم تا برای رضایت بیشتر مهمانان راه ‌های جدیدی را امتحان کنید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

امکانات اتاق های VIP در هتل های بین المللی

بسیاری از ما درباره امکاناتی که در هتل‌ ها در اختیارمان قرار می‌‌گیرد دارای شبهاتی هستیم و انتظار داریم با توجه به هزینه ای که پرداخت می‌‌کنیم، امکانات و خدمات

مطالب آموزشی ۰ نظر

روش های مناسب برای مذاکره باید دارای چه مولفه هایی باشد؟

وضعیت برد_ برد(همکاری) این روش حل مساله نیز نامیده می شود. این وضعیت زمانی‌ است که طرفین تصمیم می گیرند به صورتی‌ مشکل را حل کنند که منافع هر دو

مطالب آموزشی ۰ نظر

مروری براستراتژی های تمایزی در صنعت هتلداری (بخش اول)

صنعت مهمان نوازی هر روز با ورود هتل‌ های جدید بیش از پیش رشد می‌‌کند و این بدان معناست که رقابت میان هتل ‌ها برای به دست آوردن بازار بزرگتر

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!