شش اصل حرفه ای در فرانت آفیس هتل های بین المللی

۱٫ وضعیت همکاران در فرانت آفیس به هنگام ورود میهمانان: بسیاری از اوقات ما با شرایطی مواجه می‌شویم که بسیار ناخوشایند است. در واقع زمانی‌ که به هتل وارد می‌‌شویم انتظار داریم استقبال گرمی‌ از ما به عمل آید اما می بینیم که هیچ یک از کارمندان فرانت آفیس پشت میز پذیرش دیده نمی‌شوند. این وضعیت باعث می‌‌شود میهمان حتی پیش از چک این از شرایط هتل ناراضی شود و در واقع به محض ورود تصویری ناخوشایند در ذهن وی شکل گیرد.

۲٫ چک این میهمان در کوتاه ترین زمان ممکن: چند بار تا به حال در پشت میز پذیرش معطل شده اید و کارمندان فرانت آفیس به راحتی‌ شما را نادیده گرفته اند! هر بار که این اتفاق ناخوشایند برای شما پیش می‌‌آید به خودتان می گویید این آخرین بار است که به این هتل می‌‌آیم. در واقع استقبال از میهمان به محض ورود توسط کارمندان فرانت آفیس تصویری خوشایند برای ایشان به وجود می‌‌آورد.

۳٫ پاسخگویی مناسببه تلفن ها: تا به حال چند بار شده که با هتلی تماس بگیرید و به محض درخواست صحبت با میهمانی،‌ ارتباط شما میسر شود! معمولا وقتی‌ که با هتل تماس می‌گیرید باید دقایق زیادی معطل شوید تا همکاران فرانت آفیس ارتباط شما را با فرد مورد نظر فراهم کنند. این رفتار از اصول حرفه‌ای به دور است و سرمایه گذاری بر روی آموزش نیروی انسانی‌ به بهبود شرایط کمک شایانی خواهد کرد.

۴٫ فرآیند چک این مناسب: چند بار تاحالا شده که در هتلی چک این کنید و همکاران فرانت آفیس قادر نباشند رزرو شما را پیدا کنند! همکاران پذیرش معمولا به شما شکایت می کنند که اگر اسم شما در سیستم نیست یعنی‌ اتاقی‌ برای شما ثبت نشده و ما اتاقی‌ نداریم که در اختیارتان بگذریم. این جملات قطعا برای هر میهمانی ناخوشایند است.

۵٫ رعایت احتیاط در لحظه چک این میهمان: به دلیل افزایش ورود غیر قانونی میهمانان به اتاق‌های هتل، همکاران فرانت آفیس باید تدابیری بیندیشند که اگر فردی در لحظه چک این کنار میهمان بود شماره اتاق را اعلام نکنند. بهتر است در این شرایط کلید را به مهمان بدهند و شماره اتاق را روی فولیو و یا برگه پذیرش وی یادداشت کنند. همچنین بهتر است تدابیری اندیشیده شود که میهمان در راهرو‌ها سردرگم نشود و این کار از بروز حوادث نیز جلوگیری خواهد کرد.

۶٫ فرآیند چک اوت مناسب: آیا از اقامتتان لذت بردید! ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید. خوشحال می‌شویم دوباره شما را ملاقات کنیم. ما به دنبال همکارانی هستیم که این ۳ جمله را در لحظه چک اوت میهمان با لبخندی خوشایند بیان کنند. استفاده از این جملات ساده راهی برای بیان میزان اهمیت میهمان در نزد ما است.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

میهمانان هتل چرا شکایت می کنند و چه انتظاراتی دارند؟

انتظارت میهمانان در هتل چیست؟ • وقتی‌ که میهمانان درباره چیزی شکایت می‌‌کنند انتظار دارند که با ایشان با احترام رفتار شود. برای مثال: • میهمانان می خواهند نتیجه شکایات

فرانت آفیس ۰ نظر

بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید. • با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید. • با لبخندی الهام

فرانت آفیس ۰ نظر

وجه تمایز میهمانان در هتل

میهمانان ویژه در هتل باید بالاترین سطح آداب و معاشرت را رعایت کنند و دارای ویژگیهای خاصی‌ باشند. این ویژگی‌‌ها اصولا هیچ ارتباط مستقیمی‌ با وضعیت مالی میهمان یا کلاس

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!