فاکتورهایی برای افزایش رضایتمندی مهمان به محض ورود در هتل

فاکتورهایی برای افزایش رضایتمندی مهمان به محض ورود در هتل

زمانی‌ که مهمان وارد هتل می‌‌شود، اکثر هتل ‌ها وی را به بخش میز پذیرش راهنمایی می‌‌کنند و پس از طی مراحل چک این توسط همکاران تا اتاق نیز همراهی می‌‌شوند. تا به حال به این نکته توجه کرده اید که چطور می‌‌توانید نسبت به رقبا متمایز باشید؟ خوب. شاید تنها چاره شما این باشد که خدماتی منحصر به فرد با چاشنی شخصی‌ سازی به مهمان ارائه دهید.

برای وقت مهمان ارزش قائل شوید
برای وقت مهمانان ارزش قائل شوید. هیچکس دوست ندارد زمان زیادی را برای چک این در پشت میز پذیرش منتظر بماند. هر هتل سیاست ‌های جداگانه ای برای چک این دارد و به همین دلیل است که فرآیند چک این در برخی‌ هتل ‌ها بیشتر طول میکشد. اما به عنوان کسانی‌ که در این صنعت فعالیت می‌‌کنند باید برای هر دقیقه وقت مهمان ارزش قائل شوید. مراحل زیر باعث می‌‌شود که مهمان احساس کند برای وی ارزش قائل هستید و مطمئن باشید که اگر با احترام رفتار کنید چک این نیز بیشتر نیز طول بکشد ، مهمان شکایتی نمیکند. ما در استاندارد هتل نگاهی‌ می‌‌اندازیم به این مراحل:

با نوشیدنی خوشآمدگویی مهمان نوازی خود را شروع کنید
مهمان شما پس از سفری طولانی احتمالا خسته است، بنابر این اول به وی نوشیدنی تعارف کنید و پس از آن کارهای چک این وی را انجام دهید. مطمئن باشید این ایده ارزان و در عین حال بسیار مفید است. همچنین زمانی‌ که مهمان پشت میز پذیرش منتظر چک این است، می توانید از وی به خاطر انتخاب هتل تشکر کنید و به وی هدیه ای کوچک نیز تقدیم کنید.

سرعت چک این مهمان را افزایش دهید.
تلاش کنید که پیش از ورود مهمان و زمان رزرو اطلاعات ضروری را به دست آورید. این کار می‌‌تواند از طریق ایمیل و پیش از ورود مهمان باشد. اگر امکانش نیست می‌‌توانید در مرحله پر کردن فرم به مهمان کمک کنید و البته تلاش کنید که فرم ‌هایی کاربردی و کوتاه طراحی کنید و تنها در آنها اطلاعات ضروری را به دست آورید.
برای مهمانان خود دفترچه ای داشته باشید که حاوی اطلاعاتی‌ نظیر نقاط دیدنی‌ شهر، نقشه ها، مراکز خرید و غیره باشد. این دفترچه کمک می‌‌کند که آنها با شهر آشنایی بهتری پیدا کنند و همچنین ما را به خاطر این آینده نگری تحسین کنند.

خدمات اتاق را شخصی‌ سازی کنید.
گرفتن اطلاعاتی‌ نظیر هدف سفر مهمان و یا تمایلات وی برای اقامتی ماندگار باعث می‌‌شود که بتوانید خدماتی شخصی‌ سازی شده علاوه بر صبحانه، خدمات حمام و یا غیره به وی ارائه دهید. برای مثال برای کسانی که با هدف تفریح و سرگرمی مسافرت می‌‌کنند می‌‌توانید بلیت مجانی‌ موزه و یا رویدادی را فراهم کنید.

به خاطر داشته باشید که مهمانان همیشه به دنبال خدمات مجانی‌ و یا تخفیف خورده نیستند و این خدمات شخصی‌ سازی شده است که شما را نسبت به رقبا متمأز می‌‌کند. درست است که فراهم کردن این اطلاعات هزینه بر و زمان بر است، اما به خاطر داشته باشید که این خدمات می‌‌تواند موجب رضایت مهمان و بازگشت مجدد وی شود.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۱نظر

چه مولفه هایی در ارزیابی همکاران فرانت آفیس حائز اهمیت است؟

امروزه رقابت میان هتل ‌ها برای جذب مهمانان بیشتر افزایش پیدا کرده است و آن‌ ها تلاش می‌‌کنند تا به شیوه‌های مختلف خود را نسبت به رقبا تمایز دهند. چیزی

فرانت آفیس ۰ نظر

لزوم شناخت اتاق ‌ها و امکانات رفاهی هتل چیست؟

یکی‌ از مهمترین کار‌های همکاران در فرانت آفیس فروش اتاق ‌ها است. شما باید آگاهی‌ کافی‌ نسبت به انواع اتاق‌ و امکانات رفاهی که در داخل آنها تعبیه شده است

فرانت آفیس ۰ نظر

آن چه باید درباره فرآیند چک این زودتر از موعد بدانیم

فرآیند چک این زودتر از موعد: برای افزایش سطح خدمات رسانی به میهمانان و کاهش استرس و تنش وارد شده به همکاران در فرانت آفیس و خانه داری فرآیند پیش رو

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!