لبخند بخشی از یونیفرم شما است

تصویر هتل انعکاسی از تصویر شماست. شما می‌‌توانید اثری چشمگیر بر میهمانان بگذارید. تصویری که خلق می‌کنید می‌‌تواند اعتبار هتل را بالا ببرد و یا به شدت آن را خدشه دار کند. به شما برای بالا بردن اعتبار رستوران اعتماد شده است و یکی‌ از وظایف شما تامین خواسته‌های میهمانان در رستوران هتل است. همیشه به خاطر داشته باشید که تمیز نگاه داشتن یونیفرم یکی‌ از دیگر وظایف شماست. هیچ عذری برای حضور در سر کار بدون لباس فرم پذیرفته نیست. هرگز دست‌های خود را به لوسیون آغشته نکنید زیرا لیوان‌ها و دیگر ظروف رستوران لک می شود.

• لبخند بخشی از یونیفرم شما است.

• همکاران حق ندارند در هنگام انجام وظیفه آدامس بجوند و یا چیزی بخورند.

هنگامی که از در رستوران وارد می شوید در واقع کار شما شروع شده است. دیدگاه مثبت و اشتیاق شما نیز جزئی از یونیفرم محسوب میشود. هنگامی که رستوران را ترک می‌کنید نیز باید یونیفرم به تنتان داشته باشید.

در واقع یونیفرم همکاران شامل موارد زیر است:

• حداقل ۲ خودکار

• فندک

• کفش: کفش‌های مشکی‌ راحت که در هنگام راه رفتن ما را اذیت نکند و وقتی‌ که روی نقاط خیس و یا چرب قدم می‌زنیم لیز نخوریم. جوراب‌ها باید تیره و ترجیحا مشکی‌ باشند.

• شلوار: شلوار همکاران باید بلند و تا روی کفش باشد.

• ظاهر: موهای تمیز و شانه کرده، دست‌های شسته شده و ریش‌های تراشیده از ملزومات این کار می‌‌باشد.

• زیورآلات: نباید از عطر‌های تند استفاده کرد و زیورآلات نیز نباید بیش از حد استفاده شود. گوشواره‌ها نباید بلندتر از ۱ اینچ باشند. نباید کلاه سرمان باشد و ظاهری عجیب داشته باشیم.

لبخند

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

خدمات میز به هنگام سرو غذا و نوشیدنی در رستوران و کافی شاپ هتل

امروزه کیفیت خدمات دهی‌ به مهمان در اولویت تمام هتل‌ ها است و در این راستا داشتن همکارانی با دانش و مهارت کافی‌ از اولویت‌ های هر هتل می‌‌باشد. یکی‌

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

هیچگاه اهمیت میهمانان را نادیده نگیرید

• این ما هستیم که به حضور میهمانان نیازمندیم. • یک میهمان هرگز مزاحم نیست بلکه هدف ما رضایت وی است. • ما با ارائه خدمات به میهمانان به آنها

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

دپارتمان غذا و نوشیدنی در هتل

دپارتمان غذا و نوشیدنی در هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و نحوه پذیرایی و خدمات رسانی به میهمانان هنگام صرف وعده‌های غذایی در میزان رضایت آنها تاثیر به سزایی

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!