لبخند بخشی از یونیفرم شما است

تصویر هتل انعکاسی از تصویر شماست. شما می‌‌توانید اثری چشمگیر بر میهمانان بگذارید. تصویری که خلق می‌کنید می‌‌تواند اعتبار هتل را بالا ببرد و یا به شدت آن را خدشه دار کند. به شما برای بالا بردن اعتبار رستوران اعتماد شده است و یکی‌ از وظایف شما تامین خواسته‌های میهمانان در رستوران هتل است. همیشه به خاطر داشته باشید که تمیز نگاه داشتن یونیفرم یکی‌ از دیگر وظایف شماست. هیچ عذری برای حضور در سر کار بدون لباس فرم پذیرفته نیست. هرگز دست‌های خود را به لوسیون آغشته نکنید زیرا لیوان‌ها و دیگر ظروف رستوران لک می شود.

• لبخند بخشی از یونیفرم شما است.

• همکاران حق ندارند در هنگام انجام وظیفه آدامس بجوند و یا چیزی بخورند.

هنگامی که از در رستوران وارد می شوید در واقع کار شما شروع شده است. دیدگاه مثبت و اشتیاق شما نیز جزئی از یونیفرم محسوب میشود. هنگامی که رستوران را ترک می‌کنید نیز باید یونیفرم به تنتان داشته باشید.

در واقع یونیفرم همکاران شامل موارد زیر است:

• حداقل ۲ خودکار

• فندک

• کفش: کفش‌های مشکی‌ راحت که در هنگام راه رفتن ما را اذیت نکند و وقتی‌ که روی نقاط خیس و یا چرب قدم می‌زنیم لیز نخوریم. جوراب‌ها باید تیره و ترجیحا مشکی‌ باشند.

• شلوار: شلوار همکاران باید بلند و تا روی کفش باشد.

• ظاهر: موهای تمیز و شانه کرده، دست‌های شسته شده و ریش‌های تراشیده از ملزومات این کار می‌‌باشد.

• زیورآلات: نباید از عطر‌های تند استفاده کرد و زیورآلات نیز نباید بیش از حد استفاده شود. گوشواره‌ها نباید بلندتر از ۱ اینچ باشند. نباید کلاه سرمان باشد و ظاهری عجیب داشته باشیم.

لبخند

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

کارگردان آشپزخانه و یا Culinary Director در هتل ها چه کسی است؟

برای تجهیز، راه اندازی و بهر برداری یک هتل استاندارد نیاز مبرم به فردی که دارائ شرایط و ویژگیهای زیر باشد لازم است: داشتن تجربه لازم در زمینه تکنیک ‌های

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

اصول پذیرائی از تیپ های شخصیتی متفاوت در رستوران هتل

امروزه مقوله سرویس دهی‌ و خدمات رسانی با توجه به مولفه‌های شخصیتی گوناگون اشخاص دچار تحولات گوناگونی شده است و در محافل گوناگون در مورد چگونگی‌ سرویس دهی‌ به اشخاص

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

آیا خدمات منحصر به فرد تنها در فضاها، تجهیزات و امکانات لوکس خلاصه می شود؟ (بخش اول)

همانطور که مردم درک و تعریف متفاوتی از تمیزی و نظافت دارند، خدمات منحصر به فرد نیز در نگاه آنها تفاوت‌ هایی دارد. منحصر به فرد یعنی‌ بسیار دور از

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!