لزوم شناخت اتاق ‌ها و امکانات رفاهی هتل چیست؟

یکی‌ از مهمترین کار‌های همکاران در فرانت آفیس فروش اتاق ‌ها است. شما باید آگاهی‌ کافی‌ نسبت به انواع اتاق‌ و امکانات رفاهی که در داخل آنها تعبیه شده است داشته باشید تا بتوانید به میهمان کمک شایانی در انتخاب اتاق مناسب داشته باشید. پیش از اینکه کارتان را در پشت میز پذیرش و به عنوان پذیرشگر شروع کنید حتما به اتاق‌های مختلف هتل سر بزنید و با امکانات آنها آشنا شوید. همکاران فرانت آفیس باید آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات میهمانان درباره نوع اتاق و محل قرار گرفتن آن داشته باشند. این دانش شما را حرفه ‌ای تر نشان می‌‌دهد و میهمان نیز با آسودگی خاطر از شما اطلاعات می‌گیرد.

علاوه بر موقعیت و نوع اتاق، همکاران فرانت آفیس باید نسبت به امکانات رفاهی اتاق‌ها نظیر قهوه جوش، روزنامه، دی وی دی و غیره آگاهی‌ کافی‌ داشته باشند تا میهمانان را در صورت لزوم در راستای انتخابی بهتر راهنمایی کنند.

یکی‌ دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهید آشنا بودن با محیط هتل است زیرا میهمانان در صورت لزوم از شما درباره موارد مختلفی‌ نظیر رستوران، اتاق‌های کنفرانس و غیره سوال می‌‌کنند. اگر به موارد زیر پیش از آنکه کارتان را به عنوان همکار در فرانت آفیس آغاز کنید تسلط داشته باشید احساس بهتری خواهید داشت و حس اعتماد را به میهمان نیز منتقل می‌‌کنید.

  • شما فروشنده هستید
  • پیش از آغاز به کار بازدیدی از هتل داشته باشید و با اتاق ‌ها و خدمات رفاهی مختلف آشنا شوید.
  • تفاوت اتاق ‌ها و ویژگی‌‌ آنها را به خوبی‌ شناسایی کنید.
  • به محل قرار گرفتن اتاق و چشم انداز آن کاملا واقف باشید.
  • با امکانات رفاهی که برای میهمان در نظر گرفته شده است آشنایی داشته باشید

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

چند نمونه از شکایات متداول میهمانان در هتل و نحوه رسیدگی به این شکایات

شکایت اول: من به محض ورود درخواست اتو دادم اما هنوز به من تحویل داده نشده است! نحوه پاسخگویی: معذرت میخوام اما در حال حاضر اتو نداریم و به محض

فرانت آفیس ۰ نظر

مشکلاتی که در هتل های مختلف با آن روبرو می شوید (بخش اول)

معمولا همه ما لیستی از مشکلات داریم که به هنگام اقامت در هتل ‌های مختلف با آن‌ها رو به رو شده ایم و امیدواریم در سفر‌های بعدی خود اقامتی متفاوت

فرانت آفیس ۰ نظر

الگوی چرخه مهمان در هتل چیست و دارای چه مولفه هایی است؟ (بخش دوم)

مرحله اشغال اتاق در این مرحله، همکاران فرانت آفیس با کمک خدمات مهمان باید به روشی‌ دقیق سرویس دهی‌ کنند. علاوه بر آن، همکاران فرانت آفیس با رسیدگی دقیق به

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!