لزوم شناخت اتاق ‌ها و امکانات رفاهی هتل چیست؟

یکی‌ از مهمترین کار‌های همکاران در فرانت آفیس فروش اتاق ‌ها است. شما باید آگاهی‌ کافی‌ نسبت به انواع اتاق‌ و امکانات رفاهی که در داخل آنها تعبیه شده است داشته باشید تا بتوانید به میهمان کمک شایانی در انتخاب اتاق مناسب داشته باشید. پیش از اینکه کارتان را در پشت میز پذیرش و به عنوان پذیرشگر شروع کنید حتما به اتاق‌های مختلف هتل سر بزنید و با امکانات آنها آشنا شوید. همکاران فرانت آفیس باید آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات میهمانان درباره نوع اتاق و محل قرار گرفتن آن داشته باشند. این دانش شما را حرفه ‌ای تر نشان می‌‌دهد و میهمان نیز با آسودگی خاطر از شما اطلاعات می‌گیرد.

علاوه بر موقعیت و نوع اتاق، همکاران فرانت آفیس باید نسبت به امکانات رفاهی اتاق‌ها نظیر قهوه جوش، روزنامه، دی وی دی و غیره آگاهی‌ کافی‌ داشته باشند تا میهمانان را در صورت لزوم در راستای انتخابی بهتر راهنمایی کنند.

یکی‌ دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهید آشنا بودن با محیط هتل است زیرا میهمانان در صورت لزوم از شما درباره موارد مختلفی‌ نظیر رستوران، اتاق‌های کنفرانس و غیره سوال می‌‌کنند. اگر به موارد زیر پیش از آنکه کارتان را به عنوان همکار در فرانت آفیس آغاز کنید تسلط داشته باشید احساس بهتری خواهید داشت و حس اعتماد را به میهمان نیز منتقل می‌‌کنید.

  • شما فروشنده هستید
  • پیش از آغاز به کار بازدیدی از هتل داشته باشید و با اتاق ‌ها و خدمات رفاهی مختلف آشنا شوید.
  • تفاوت اتاق ‌ها و ویژگی‌‌ آنها را به خوبی‌ شناسایی کنید.
  • به محل قرار گرفتن اتاق و چشم انداز آن کاملا واقف باشید.
  • با امکانات رفاهی که برای میهمان در نظر گرفته شده است آشنایی داشته باشید

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

شرحی بر دپارتمان فرانت آفیس در هتل

فرانت آفیس ، به عنوان مرکز عصبی هر هتلی شناخته می شود. کسانی که در این بخش فعالیت می کنند در واقع به اموری نظیر خوشآمد گویی به میهمانان در بدو

فرانت آفیس ۰ نظر

آن چه باید درباره فرآیند چک این زودتر از موعد بدانیم

فرآیند چک این زودتر از موعد: برای افزایش سطح خدمات رسانی به میهمانان و کاهش استرس و تنش وارد شده به همکاران در فرانت آفیس و خانه داری فرآیند پیش رو

فرانت آفیس ۱نظر

دستورالعمل پاسخگویی به تماس های تلفنی در هتل (بخش اول)

یکی‌ از مهمترین مولفه‌های موفقیت در کسب و کار توانایی پاسخگویی به میهمانان و برقراری ارتباط با آن‌ ها بوسیله‌ی تلفن است. پاسخگویی به تماس‌های تلفنی اگرچه کار فیزیکی‌ و دشواری

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!