مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش نهم)

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

۶ پیشنهاد کلیدی برای اولین روز کاری

برنامه آشنایی با همکاران جدید باید به صورت یک فرآیند تعریف شود(مقطعی نباشد). مدیران جذب شده باید در حین مصاحبه با مفاهیم کلیدی و کاربردی ما آشنایی کافی‌ پیدا کنند.

مطالب آموزشی ۰ نظر

خونسرد باشید! (نکته هایی درباره مدیریت خشم در هتل)

تنش و خشم در محل هتل اگر به خوبی‌ مدیریت نشود می‌‌تواند اثرات زیانباری برای سازمان و همکاران داشته باشد. بسیاری از مردم تلاش می‌‌کنند به هر قیمتی که شده از

مطالب آموزشی ۰ نظر

مولفه های شخصیتی افرادی که می خواهند در صنعت مهمان نوازی و هتلداری موفق باشند

صنعت مهمان نوازی شامل طیف گسترده ای از کسب و کار‌ها و مشاغل از آشپزی گرفته تا میزبانی رستوران یا اداره کردن یک هتل و یا مجموعه تفریحی است،. برای

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ