مروری براستراتژی های تمایزی در صنعت هتلداری (بخش اول)
صنعت مهمان نوازی هر روز با ورود هتل های جدید بیش از پیش رشد میکند و این بدان معناست که رقابت میان هتل ها برای به دست آوردن بازار بزرگتر و پر سودتر روز به روز داغ تر میشود. در حالی که روشهای مختلفی برای جذب مهمان در هتل ها شناخته میشود اما بعضی از این روشها بر روشهای دیگر ارجعیت دارد. ما در استاندارد هتل مروری میکنیم بر چند روش که میتواند هتل شما را متمایز کند و وضعیت بهتری در بازار رقابتی برای شما به وجود بیاورد.
تنها یک وبسایت کافی نیست
از دیرباز وبسایت ها برای فراهم آوردن اطلاعات به منظور رفاه حال مشتریان به وجود آمدند. به هر حال به مرور زمان تغییراتی در ماهیت وبسایت ها به وجود آمد تا خدمات بهتری به کاربران ارائه شود. از وبسایت به گونه ای استفاده کنید که کاربر شما تشویق شود بلاگ شما را بخواند، به شما در Trip Advisor رای بدهد و همچنین قادر باشد به راحتی از طریق وبسایت اتاق رزرو کند.
فرقی نمی کند که هتل شما چقدر کوچک است، وبسایت میتواند کمک کند که شما با شکوه تر جلو کنید. همچنین وبسایت میتواند همکاری شما با تور گردان ها، شرکت های مختلف و شرکا را آسان تر کند. این مولفه ها باعث میشود که شما علاوه بر رضایت میهمانان سود بیشتری نیز عایدتان شود.
بازاریابی آنلاین
با توجّه به اینکه ۸۹% از مشتریان از موتورهای جستجو برای تسهیل فرآیند خرید خود استفاده می کنند، داشتن موتور جستجوی قوی یا SEO کاملا ضروری است. سئو این اطمینان را به ما میدهد که مهمانان به راحتی ما را در موتورهای جستجو پیدا میکنند. باید اطمینان حاصل کنید که نام هتل شما در تمامی لیست های مربوطه آورده شده است و مهمانان با مراجعه به هر یک از آنها به راحتی شما را پیدا خواهند کرد.
از رسانههای اجتماعی استفاده کنید
بنا به تحقیقات انجام شده ۷۴% از افراد بالغی که در فضای وب فعالیت می کنند از رسانه های اجتماعی استفاده می نماید و این فرصت ارزشمندی است تا ما کاربران و کسانی که پیش از این در هتل ما اقامت داشته اند را درگیر خدمات و پیشنهادات خود کنیم. بر اساس همین تحقیقات:
۷۱% از افراد از فیسبوک استفاده میکنند.
۲۸% بر روی پینترست و لینکدین هستند.
۲۶% از اینستاگرام استفاده میکنند.
۲۳% از توییتر استفاده میکنند.
از آنجایی که اکثر مهمانان شما در شبکه های اجتماعی حضور فعالی دارند باید استراتژی مشخصی برای اینگونه شبکه ها داشته باشید. مطمئن شوید که محتوای خود را در بهترین ساعت پست میکنید تا میزان وفاداری کاربر به شما افزایش پیدا کند. با حضوری فعال در شبکه های اجتماعی و اتخاذ بهترین استراتژی ها، هتل میتواند مهمانان بیشتری جذب کرده و در بازار خود را میان رقبا تمایز دهد.
درباره نویسنده
دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!
نگاهی اجمالی به تغییرات اتاق های هتل در آینده ای نزدیک (بخش دوم)
طراحان پیشبینی میکنند که در آینده ای نه چندان دور اتاق ها مجهزتر و متفاوت تر خواهند شد و مهمانان تنها تخت، تلوزیون و… سپری کردن اوقات خود نخواهند داشت.
مولفه های شخصیتی افرادی که می خواهند در صنعت مهمان نوازی و هتلداری موفق باشند
صنعت مهمان نوازی شامل طیف گسترده ای از کسب و کارها و مشاغل از آشپزی گرفته تا میزبانی رستوران یا اداره کردن یک هتل و یا مجموعه تفریحی است،. برای
هفت روش برای تبدیل کردن مهمان رزروی به مهمانی وفادار در هتل (قسمت اول)
در حالی که هتل ها مدت زمان زیادی را صرف جذب مشتریان جدید میکنند، اما نگاه داشتن همان مشتریان و مهمانان قبلی بسیار ارزشمندتر است. اکثر بازاریاب ها نسبت به
۰ نظر
بدون نظر!
شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!