مروری بر استراتژی های کلیدی در خانه داری هتل

وبسایت Hospitality.org اخیرا مقاله ای منتشر کرده است که در آن به استراتژی‌ های کاربردی که مدیران خانه داری به وسیله آنها می‌‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند اشاره کرده است. ما در استاندارد هتل نگاهی‌ می‌‌اندازیم به این استراتژی ها:

تلاش کنید به گونه ای به هتل نگاه کنید که انگار شما مالکیت آن را بر عهده دارید.

به این تفکر که مهمان هتل مهمان شما نیز هست احترام بگذارید. این حس شما است که باعث می‌‌شود تفاوت ‌ها رقم بخورد و تجربه ای متفاوت برای مهمانان به وجود بیاید.

تمام امکانات و خدماتی که در هتل ارائه می‌‌شود را به خوبی‌ شناسایی کرده و به ویژگی‌‌ های آنها تسلط کافی‌ داشته باشید.

به هنگام جذب نیروی انسانی‌ به ویژگی های شخصیتی توجه داشته باشید و تلاش کنید بالانس مناسبی میان تکنولوژی و نیروی انسانی‌ به وجود بیاورید. انتخاب و جذب نیروی انسانی‌ را هوشمندانه انجام دهید.

آموزش را جدی بگیرید و تلاش کنید خانه داران را به سطحی برسانید که قادر باشند اتاق را به خوبی‌ نضافت کرده و کنترل ‌های لازم را نیز خود انجام دهند.

مدام به ارزیابی بازه‌ های زمانی‌ مناسب بپردازید و دلائل عدم موفقیت خود را شناسایی کرده و تلاش کنید از شکست‌های خود درس بگیرید.

با دپارتمان فرانت آفیس همکاری تنگاتنگی داشته باشید تا بتوانید در بلند مدت بازده کار خود را افزایش دهید. این کار باعث می‌‌شود که خانه دار‌ها فشار کمتری را نیز متحمل شوند و در

محیطی‌ آرام به کار خود مشغول باشند.

در کنترل لیست ‌ها و اقلام موجود خبره شوید.

تلاش کنید تا استاندارد‌های برند را به خوبی‌ رعایت کنید و انتظاراتی که از دپارتمان شما می‌‌رود را به درستی بر آورده کنید.

درباره هزینه ها، بودجه و نتایج آگاهی‌ کافی‌ داشته باشید و به خاطر داشته باشید که بهترین مدیران تلاش می‌‌کنند نیروهای خود را حفظ کرده و فراتر از انتظارت باشند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

خانه داری ۰ نظر

شاخص ها و اهمیت بهره وری دپارتمان خانه داری در هتل ها

با گذشت زمان و پیشرفت سیستم های حمل و نقل و نیز اقتصاد جهانی‌، مردم تمایل بیشتری به سفر پیدا کرده اند. مردم می‌‌خواهند که لذت کافی‌ از سفر و

خانه داری ۰ نظر

مکان های عمومی هتل و مراحل نظافت آنها

مکان‌های عمومی در هتل مخصوصا میز پذیرش و ورودی هتل از جمله محل ‌هایی هستند که میهمانان به محض ورود با آنها مواجه می شوند. بنابراین نظافت این مکان‌ها در تصویر اولیه

خانه داری ۰ نظر

چند نکته درباره دپارتمان خانه داری هتل

فاکتور‌های زیادی باعث موفقیت هتل‌ها در صنعت هتلداری می‌‌شوند و یکی‌ از بنیادی ترین آنها نظافت و آراستگی فضاهای عمومی و اتاق‌های هتل است. برای بسیاری از میهمانان هتل ، نظافت اتاق‌ها

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!