مزایای استفاده از چت آنلاین برای وبسایت هتل چیست؟ (بخش اول)

مزایای استفاده از چت آنلاین برای وبسایت هتل چیست؟ (بخش اول)

پیغام گذاشتن و چت آنلاین به عنوان جدیدترین و مهمترین روند‌های سال ۲۰۱۶ در حوزه ی خدمات مشتری و مهمان است. هتل ‌ها به شیوه ‌های متفاوت تلاش می‌‌کنند تا راه ‌های مختلفی‌ نظیر استفاده از  واتس آپ و یا فیس بوک پیش پای مهمانان بگذارند تا با آنها در تماس باشند. یکی‌ دیگر از این شیوه‌ها استفاده از ابزار‌های چت آنلاین است که هتل ‌ها با نصب آنها بر روی وبسایت هتل تلاش می‌‌کنند تا مستقیماً با مهمانان در تماس باشند و در هنگام جستجوی مهمان برای هتل مورد نظر بتوانند به سوالاتی که وی با آنها مواجه است پاسخی شایسته بدهند.

ابزار چت آنلاین چیست؟

ابزار چت آنلاین در واقع سیستم پیغام گذاری است که اختصاصا برای وبسایت در نظر گرفته می‌‌شود و مشتریان بالقوه را به نمایندگان خدمات ما در هتل اتصال می‌‌دهد. مسئول خدمات مهمان می‌‌تواند با استفاده از نرم افزاری که در لپ ‌تاپ، تبلت و یا گوشی هوشمند خود نصب می‌‌کند پاسخگوی مشتریان و مهمانان باشد.

 مشتریان نیز می‌‌توانند به راحتی‌ با استفاده از چت وبسایت درخواست ‌ها و یا سوالات خود را مطرح کنند. بسیاری از ابزار‌های چت آنلاین قابلیت ‌هایی را اضافه کرده اند که می‌‌تواند گفتگو با مشتری را آرشیو کند و اطلاعات وی را ذخیره سازی نماید. برخی‌ دیگر از این ابزارها می‌‌توانند ترافیک سایت را آنالیز کنند و یا مانیتور نمایند. این قابلیت‌ ها افق‌های جدیدی پیش روی هتل‌ها برای تعامل با مشتریان و مهمانان قرار داده است.

چطور ابزارهای چت آنلاین می‌‌تواند حجم گفتگو‌ها در سایت را افزایش دهد.

وبسایت اولین محلی است که مشتریان احتمالی‌ شما می‌‌توانند با هتل تعامل کنند. اگر مشتری همین الان به وبسایت شما مراجعه کند چطور از وی استقبال می‌‌شود؟ آیا آنها باید به منو‌های مختلف مراجعه کنند تا بتوانند جواب سوالات خود را پیدا کنند؟ چت آنلاین به شما این فرصت را می‌‌دهد که تاثیر اولیه‌ مناسبی بر افرادی داشته باشید که می‌‌خواهند سوالات خود را مطرح نمایند. اینکه فردی پاسخگوی سوالات باشد می‌‌تواند بعد انسانی‌ و شخصی‌ حضور مجازی شما را افزایش دهد.

همچنین چت آنلاین این فرصت را به شما می‌‌دهد که سوالات خاصی‌ را که ممکن است جوابی‌ برای آنها در وسایت نباشد پوشش دهید. برای مثال همکاران ما می‌‌توانند مهمانان را در زمینه مسائلی‌ همچون ملزومات سفر و اقامت مهمان در هتل کمک کنند. این ابزار باعث می‌‌شود که همکاران خدمات مهمان بتوانند پیشنهاداتی را بر اساس تجارب و یا علائق خود به مهمانان داشته باشند. همچنین مهمانان نیز می‌‌توانند به راحتی‌ دغدغه ‌ها و سوالات خود را با همکاران مطرح کنند. این امر باعث می‌‌شود که فرآیند تصمیم گیری تسهیل شود و همچنین زمانی‌ که سطح گفتمان بالا می‌‌رود اطمینان به برند نیز افزایش می‌‌یابد.

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۰ انجام شد، ۴۴% از مخاطبان سایت می‌‌گفتند که توانایی پرسش و پاسخ آنلاین در وبسایت از مهمترین مولفه‌های آن است. رضایت از چت آنلاین ۷۳% بود که بالاترین سطح رضایتمندی در میان دیگر مولفه ‌ها را شامل می‌‌شد. در تحقیقی دیگر مشخص شد که ۶۳% مشتریان احتمالا برای بازدید مجدد سایت‌ های که چت آنلاین دارند باز میگردند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

شش راه برای افزایش مهارت همکاران در خدمات به مشتری و مهمان (بخش اول)

مهمترین مولفه برای بهبود روابط با مشتریان و مهمانان چیست؟ جواب این سوال در عین سادگی‌ بسیار پیچیده است: افزایش خدمات مهمان.  مهم نیست که چقدر برند شما شهرت دارد

مطالب آموزشی ۱نظر

نقش و جایگاه بازی سازی (Gamification) در صنعت هتلداری و مهمان نوازی

بازی‌ سازی (Gamification) می‌‌تواند راه بسیار خوبی‌ برای افزایش وفاداری مشتریان و مشارکت آنها با برند ما باشد و همچنین می‌‌تواند جنبه ای اجتماعی از فرآیند وفاداری مشتری را معرفی‌

مطالب آموزشی ۰ نظر

چطور می توانیم (در صنعت هتلداری) انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ (بخش دوم)

زبان انگلیسی‌ به عنوان زبانی بین المللی و تجاری به شمار می‌‌رود. تقریبا در تمامی‌ هتل ‌ها زبان انگلیسی‌ به عنوان تنها وسیله ارتباطی‌ میان مهمان و همکاران شناخته می‌‌شود. اگر

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!