مزایای استفاده از چت آنلاین برای وبسایت هتل چیست؟ (بخش اول)

مزایای استفاده از چت آنلاین برای وبسایت هتل چیست؟ (بخش اول)

پیغام گذاشتن و چت آنلاین به عنوان جدیدترین و مهمترین روند‌های سال ۲۰۱۶ در حوزه ی خدمات مشتری و مهمان است. هتل ‌ها به شیوه ‌های متفاوت تلاش می‌‌کنند تا راه ‌های مختلفی‌ نظیر استفاده از  واتس آپ و یا فیس بوک پیش پای مهمانان بگذارند تا با آنها در تماس باشند. یکی‌ دیگر از این شیوه‌ها استفاده از ابزار‌های چت آنلاین است که هتل ‌ها با نصب آنها بر روی وبسایت هتل تلاش می‌‌کنند تا مستقیماً با مهمانان در تماس باشند و در هنگام جستجوی مهمان برای هتل مورد نظر بتوانند به سوالاتی که وی با آنها مواجه است پاسخی شایسته بدهند.

ابزار چت آنلاین چیست؟

ابزار چت آنلاین در واقع سیستم پیغام گذاری است که اختصاصا برای وبسایت در نظر گرفته می‌‌شود و مشتریان بالقوه را به نمایندگان خدمات ما در هتل اتصال می‌‌دهد. مسئول خدمات مهمان می‌‌تواند با استفاده از نرم افزاری که در لپ ‌تاپ، تبلت و یا گوشی هوشمند خود نصب می‌‌کند پاسخگوی مشتریان و مهمانان باشد.

 مشتریان نیز می‌‌توانند به راحتی‌ با استفاده از چت وبسایت درخواست ‌ها و یا سوالات خود را مطرح کنند. بسیاری از ابزار‌های چت آنلاین قابلیت ‌هایی را اضافه کرده اند که می‌‌تواند گفتگو با مشتری را آرشیو کند و اطلاعات وی را ذخیره سازی نماید. برخی‌ دیگر از این ابزارها می‌‌توانند ترافیک سایت را آنالیز کنند و یا مانیتور نمایند. این قابلیت‌ ها افق‌های جدیدی پیش روی هتل‌ها برای تعامل با مشتریان و مهمانان قرار داده است.

چطور ابزارهای چت آنلاین می‌‌تواند حجم گفتگو‌ها در سایت را افزایش دهد.

وبسایت اولین محلی است که مشتریان احتمالی‌ شما می‌‌توانند با هتل تعامل کنند. اگر مشتری همین الان به وبسایت شما مراجعه کند چطور از وی استقبال می‌‌شود؟ آیا آنها باید به منو‌های مختلف مراجعه کنند تا بتوانند جواب سوالات خود را پیدا کنند؟ چت آنلاین به شما این فرصت را می‌‌دهد که تاثیر اولیه‌ مناسبی بر افرادی داشته باشید که می‌‌خواهند سوالات خود را مطرح نمایند. اینکه فردی پاسخگوی سوالات باشد می‌‌تواند بعد انسانی‌ و شخصی‌ حضور مجازی شما را افزایش دهد.

همچنین چت آنلاین این فرصت را به شما می‌‌دهد که سوالات خاصی‌ را که ممکن است جوابی‌ برای آنها در وسایت نباشد پوشش دهید. برای مثال همکاران ما می‌‌توانند مهمانان را در زمینه مسائلی‌ همچون ملزومات سفر و اقامت مهمان در هتل کمک کنند. این ابزار باعث می‌‌شود که همکاران خدمات مهمان بتوانند پیشنهاداتی را بر اساس تجارب و یا علائق خود به مهمانان داشته باشند. همچنین مهمانان نیز می‌‌توانند به راحتی‌ دغدغه ‌ها و سوالات خود را با همکاران مطرح کنند. این امر باعث می‌‌شود که فرآیند تصمیم گیری تسهیل شود و همچنین زمانی‌ که سطح گفتمان بالا می‌‌رود اطمینان به برند نیز افزایش می‌‌یابد.

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۰ انجام شد، ۴۴% از مخاطبان سایت می‌‌گفتند که توانایی پرسش و پاسخ آنلاین در وبسایت از مهمترین مولفه‌های آن است. رضایت از چت آنلاین ۷۳% بود که بالاترین سطح رضایتمندی در میان دیگر مولفه ‌ها را شامل می‌‌شد. در تحقیقی دیگر مشخص شد که ۶۳% مشتریان احتمالا برای بازدید مجدد سایت‌ های که چت آنلاین دارند باز میگردند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش ششم)

روش های سالم و ناسالم مدیریت و رفع تضاد تضاد سبب تحریک شدید احساسات میشود و در صورت سوء مدیریت میتواند منجر به ناامیدی و سلب آسایش شود و خشم

مطالب آموزشی ۰ نظر

چهار مرحله اساسی برای افزایش میزان زضایت مهمانان در هتل (بخش اول)

به عنوان افرادی که در صنعت هتلداری مشغول هستیم، اغلب تلاش می‌کنیم مهمانان را هنگام اقامت در هتل راضی‌ نگه داریم و معمولا از این نکته غافل می‌‌شویم که خدمات

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ