مشکلاتی که در هتل های مختلف با آن روبرو می شوید (بخش اول)

معمولا همه ما لیستی از مشکلات داریم که به هنگام اقامت در هتل ‌های مختلف با آن‌ها رو به رو شده ایم و امیدواریم در سفر‌های بعدی خود اقامتی متفاوت و بی حاشیه را تجربه نماییم. ما در استاندارد هتل تلاش می کنیم مشکلات مختلفی که در هتل ‌ها با درجه ها و قیمت های مختلف با آنها مواجه خواهید شد را ذکر کنیم. لازم به ذکر است لیست این مشکلات بر اساس اقامت در هتل‌های مختلف و هزینه پرداختی برای هر شب می‌‌باشد. با هم نگاهی‌ می‌‌اندازیم به این مشکلات:

هتل‌ هایی که برای هر شب تا ۱۰ دلار پرداخت می‌کنیم:
اینگونه هتل‌ ها معمولا توسط کسانی‌ اشغال می‌‌شود که اقامتی ۱ تا ۶ ماهه را تجربه میکنند و معمولا از قشر پایین تر جامعه هستند. این لیست مشکلاتی هست که در هتل ‌های با این رنج قیمت با آن مواجه خواهید شد. و اگر بیشتر از ۱۰ دلار برای چنین اقامتگاهی پرداخت می‌‌کنید حتما سر شما کلاه رفته است. مشکل اصلی‌ در اینگونه هتل ‌ها سر و صداست و اگر شما هتلی با قیمت بالای ۱۰ دلار گرفته اید باید انتظار داشته باشید کاملا فضا آرام و ساکت باشد: مشکلاتی که در هتل‌ های با این قیمت وجود دارد عبارتند از:

مشکلات عمده:
• بوی گربه
• ترافیک، صدای مترو، ماشین و کامیون
• پذیرشگر در حال گوش کردن به موزیک است و یا رفتاری آزار دهنده از خود نشان می دهد
• پرسنل غیر متعهد
• حیوانات، گربه و مرغ و خروس
• ساخت و ساز در گوشه‌‌ائ از هتل و یا نزدیک هتل
• پشه و حشرات آزاردهنده
• نبود ژنراتور در هنگام قطع برق
• صدای فن تهویه

و مشکلات دیگری نظیر:
• شکسته بودن تهویه
• شنیده شدن صدای آب از لوله ها
• کند کار کردن فن تهویه
• کثیف بودن حباب ‌های چراغ
• شنیده شدن صدای موسیقی
• دزدی اشیأ هنگام تمیز کاری پرسنل خانه داری
• درخواست پول بیشتر
• وجود عنکبوت، موش یا رطیل
• قرار داده شدن وسایل در جا های اشتباه
• ساخت و ساز در اطراف هتل
• ساخت و ساز در هتل هنگام فصل شلوغی
این مشکلات در هتل ‌هایی که گران تر هستند به چشم نمی خورند و وگر نه شما پول زیادی برای هتلتان پرداخت کرده اید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

در صنعت هتلداری H.E.A.R.T به چه معنا است؟

گوش دادن (Hear): به شکایت میهمان گوش دهید و اجازه دهید تا دلیل نارضایتی اش را بیان کند. همدردی کردن (Empathize): با وی همدردی کنید و به وی اطمینان دهید که دلیل

فرانت آفیس ۰ نظر

نقش خلاقیت و تکنولوژی در افزایش کیفیت خدمات هتل

خلاقیت در میز پذیرش هتل میز پذیرش معمولا اولین محلی است که میهمانان با همکاران فرانت آفیس تعامل می‌ کنند. ارائه خدماتی شایسته در میز پذیرش هتل باعث می‌‌شود تا میهمانان

فرانت آفیس ۰ نظر

هفده سوالی که باید در چک_ این از مهمانان بپرسید

اگر می‌‌خواهید که در بازار رقابتی دست بالایی داشته باشید و به همراه آن شرایطی را فراهم آورید که مهمانان به برند شما دوباره بازگردند، ما در استاندارد هتل تلاش

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!