مولفه های شخصیتی افرادی که می خواهند در صنعت مهمان نوازی و هتلداری موفق باشند

مولفه های شخصیتی افرادی که می خواهند در صنعت مهمان نوازی و هتلداری موفق باشند

صنعت مهمان نوازی شامل طیف گسترده ای از کسب و کار‌ها و مشاغل از آشپزی گرفته تا میزبانی رستوران یا اداره کردن یک هتل و یا مجموعه تفریحی است،. برای اینکه بتوانید در این صنعت موفق باشید به همکارانی احتیاج دارید که ویژگی‌‌های منحصر به فردی داشته باشند و از سوی دیگر مشتریان نیز این مولفه ‌ها را انتظار دارند. ما در استاندارد هتل مروری داریم بر این مشخصه ‌های اساسی‌:

تعهد

برای موفقیت در این صنعت باید به ایجاد رضایت در مشتری و مهمان تعهد داشته باشید. این باعث خوشحالی‌ مشتریان و تکرار فرآیند بازگشت مجدد و خرید می‌‌شود.

مهارت‌های ارتباطی‌

کسانی‌ در این صنعت موفق هستند که مهارت ‌های ارتباطی‌ قوی داشته باشند. این افراد می‌‌توانند کلامی و نوشتاری ارتباط موثر تری داشته باشند.

تسلط بر کامپیوتر

یک فعال در این صنعت معمولا تسلط بالایی بر نرم افزار‌ها و کامپیوتر دارد.

انگیزه

کسی‌ که در این صنعت کار می‌‌کند باید انگیزه بالایی برای به دست آوردن موفقیت داشته باشد و تلاش کند تا بهترین خدمات را به مشتری ارائه دهد تا وی تجربه ای متفاوت داشته باشد.

رهبری

شخصی‌ که در این صنعت به دنبال موفقیت است باید قدرت رهبری بالایی داشته باشد و سازمان خود را در به دست آوردن همراهی کمک کند.

سازماندهی

شما باید در این صنعت به کارهای مختلفی تسلط داشته و سازماندهی بالایی نیز داشته باشید

دانش کافی‌ درباره ایمنی و بهداشت

کسی‌ که در این صنعت به دنبال موفقیت است باید به قوانین ایمنی و بهداشت تسلط کافی‌ داشته باشد. مخصوصا کسانی‌ که در بخش غذا و نوشیدنی کار می‌‌کنند باید تسلط کافی‌ بر بهداشت مواد داشته باشند.

کار تیمی

افراد موفق روحیه تیمی بالایی دارند و می‌‌توانند در گروه موثر باشند و برای تمام افراد گروه ارزش قائل می‌‌شوند.

دقت بالا

افراد متفاوت باید بسیار دقیق باشند و بدانند که هر بی‌ نظمی بر میزان رضایت مشتری تاثیر دارد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

سیاست های هتل River Club در مقوله اهمیت نیروی انسانی

همه ما بارها درباره اهمیت نیروی انسانی‌ در کسب و کار‌های مختلف به خصوص در کار‌های خدماتی شنیده‌ایم. در صنعت هتلداری که خدمات رسانی به مهمانان در اولویت قرار دارد،

مطالب آموزشی ۰ نظر

مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش پنجم)

یکی‌ از شایع‌ ترین وقایع در محیط‌ کار بروز تضاد و تعارض میان افراد یا گروه‌های متفاوت است. تضاد زمانی‌ رخ می دهد که علایق، اهداف و یا نیاز‌های یک

مطالب آموزشی ۰ نظر

رابطه میان کیفیت خدمات و وفاداری مهمان در صنعت هتلداری و مهمان نوازی

در مفهوم بازاریابی، دستیابی به اهداف سازمانی بستگی به موفقیت کمپانی در به وجود آوردن هماهنگی‌ مناسب میان رضایت مشتری و وفاداری وی است و این مهم تنها با ارائه

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!