نحوه رسیدگی به مشکلات میهمان در رستوران هتل

به میهمان نزدیک شود و مودبانه از وی سوال کنید آیا مشکلی‌ هست؟

• ببخشید می‌تونم کمکتون کنم آقای…

• به دقت و با تواضع گوش دهید.

• آرام باشید و هرگز با میهمان بحث نکنید.

• درباره جایگاه میهمان آگاه باشید و برای حل مشکل وی علاقه نشان دهید. تلاش کنید تا نام میهمان را مدام تکرار کنید.

• به میهمان اطمینان دهید که تلاش می‌کنید مشکل وی را حل کنید و راه حل‌های مختلف را به وی پیشنهاد دهید.

• هرگز وعده ‌های بیهوده ندهید و در حیطه وظایف خود عمل کنید.

• زمان تقریبی که برای حل مشکل در نظر گرفته اید را به میهمان اعلام کنید.

• فرآیند حل مشکل میهمان را زیر نظر بگیرید و از پیشرفت آن اطمینان پیدا کنید.

• حتی اگر مشکل میهمان توسط شخص دیگری مرتفع شد با میهمان تماس بگیرید و از رضایت وی اطمینان حاصل نمائید.

• همکاران رستوران باید بی‌ درنگ برای حل مشکلات میهمان اقدام نمایند.

شیوه معذرت خواهی‌

• من متاسفم به خاطر این مشکل آقای…

• من خیلی‌ متاسفم آقای…

• لطفا عذرخواهی منو بپذیرید آقای…

رسیدگی به شکایات مربوط به غذای هتل

• می‌تونم نوشیدنی دیگری برای شما بیارم؟

• همین الان غذای شما را تعویض می کنم.

• من با سرآشپز صحبت می‌کنم و راه حل رو به شما انتقال میدم.

• میخواید استیک شما کمی‌ آبدار تر باشه؟

• میخواین چیز دیگری سفارش بدین؟

• من همین الان میگم آشپزخونه واستون غذایی دیگه‌ آماده کنه.نوشیدنی میل دارید تا غذا حاضر می‌شه؟

رسیدگی به شکایت مربوط به خدمات رسانی در رستوران هتل

• همین الان به درخواست شما رسیدگی می‌کنم.

• ببخشید آقای…۱۵ دقیقه طول میکشه تا غذای شما آماده بشه.

• غذاتون ۱۵ دقیقه دیگه حاضر می‌شه. ممنون از صبرتون

رسیدگی به شکایات مربوط به تهویه رستوران

• من سیستم گرمایش رو خاموش/روشن می‌کنم.

• میخواین میزتون رو عوض کنین و جای گرم تری برین؟

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

۹ ویژگی سرویس دهی‌ عالی‌ در صعنت مهمان نوازی و خدمات دهی‌ (بخش دوم)

سرویس دهی عالی باید زمانبندی مناسبی داشته باشد در سرویس دهی‌ عالی‌ تمام نیاز‌های مهمان باید پیشبینی‌ شود. این بدان معنی‌ است که  حتی پیش از آنکه مهمان چیزی را

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

اصول پذیرائی از تیپ های شخصیتی متفاوت در رستوران هتل

امروزه مقوله سرویس دهی‌ و خدمات رسانی با توجه به مولفه‌های شخصیتی گوناگون اشخاص دچار تحولات گوناگونی شده است و در محافل گوناگون در مورد چگونگی‌ سرویس دهی‌ به اشخاص

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

نقش و وظایف Sous Chef در هتل های بین المللی چیست؟

معمولا در تمام هتل ‌های ۵ ستاره رستوران ‌های جداگانه با سبک ‌های مختلف آشپزی وجود دارد که با توجه به ذائقه مهمانان مقیم (در بخش سرویس یا پذیرایی و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!