نحوه رسیدگی به مشکلات میهمان در رستوران هتل

به میهمان نزدیک شود و مودبانه از وی سوال کنید آیا مشکلی‌ هست؟

• ببخشید می‌تونم کمکتون کنم آقای…

• به دقت و با تواضع گوش دهید.

• آرام باشید و هرگز با میهمان بحث نکنید.

• درباره جایگاه میهمان آگاه باشید و برای حل مشکل وی علاقه نشان دهید. تلاش کنید تا نام میهمان را مدام تکرار کنید.

• به میهمان اطمینان دهید که تلاش می‌کنید مشکل وی را حل کنید و راه حل‌های مختلف را به وی پیشنهاد دهید.

• هرگز وعده ‌های بیهوده ندهید و در حیطه وظایف خود عمل کنید.

• زمان تقریبی که برای حل مشکل در نظر گرفته اید را به میهمان اعلام کنید.

• فرآیند حل مشکل میهمان را زیر نظر بگیرید و از پیشرفت آن اطمینان پیدا کنید.

• حتی اگر مشکل میهمان توسط شخص دیگری مرتفع شد با میهمان تماس بگیرید و از رضایت وی اطمینان حاصل نمائید.

• همکاران رستوران باید بی‌ درنگ برای حل مشکلات میهمان اقدام نمایند.

شیوه معذرت خواهی‌

• من متاسفم به خاطر این مشکل آقای…

• من خیلی‌ متاسفم آقای…

• لطفا عذرخواهی منو بپذیرید آقای…

رسیدگی به شکایات مربوط به غذای هتل

• می‌تونم نوشیدنی دیگری برای شما بیارم؟

• همین الان غذای شما را تعویض می کنم.

• من با سرآشپز صحبت می‌کنم و راه حل رو به شما انتقال میدم.

• میخواید استیک شما کمی‌ آبدار تر باشه؟

• میخواین چیز دیگری سفارش بدین؟

• من همین الان میگم آشپزخونه واستون غذایی دیگه‌ آماده کنه.نوشیدنی میل دارید تا غذا حاضر می‌شه؟

رسیدگی به شکایت مربوط به خدمات رسانی در رستوران هتل

• همین الان به درخواست شما رسیدگی می‌کنم.

• ببخشید آقای…۱۵ دقیقه طول میکشه تا غذای شما آماده بشه.

• غذاتون ۱۵ دقیقه دیگه حاضر می‌شه. ممنون از صبرتون

رسیدگی به شکایات مربوط به تهویه رستوران

• من سیستم گرمایش رو خاموش/روشن می‌کنم.

• میخواین میزتون رو عوض کنین و جای گرم تری برین؟

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

ده روشی که می تواند باعت تمایز روم سرویس هتل شما شود (بخش اول)

هتل‌ها برای اینکه مهمانان اقامتی خوشایند و به یاد ماندنی را تجربه کنند خدمات و پیشنهادات متعددی را به آنها می‌‌دهند. یکی‌ از مواردی که می‌‌تواند برای مهمان بسیار خوشایند

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

کارگردان آشپزخانه و یا Culinary Director در هتل ها چه کسی است؟

برای تجهیز، راه اندازی و بهر برداری یک هتل استاندارد نیاز مبرم به فردی که دارائ شرایط و ویژگیهای زیر باشد لازم است: داشتن تجربه لازم در زمینه تکنیک ‌های

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

مروری بر مفاهیم غذا و نوشیدنی و انواع سرویس دهی در هتل

غذا و نوشیدنی‌ بزرگترین دپارتمان هتل می‌باشد که شامل بخش‌های زیادی می‌باشد که با همکاری دیگر بخش‌ها نیازهای غذا و نوشیدنی‌ میهمانان هتل را فراهم میکنند. بخش غذا و نوشیدنی‌

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!