نکات کلیدی برای استفاده همکاران فرانت آفیس در برخورد با میهمانان (بخش اول)

چند بار فرصت داریم تا تاثیر اولیه‌ مناسبی بر روی میهمانان بگذاریم؟

• تنها یک بار فرصت دارید تا تاثیری مناسب و درخور توجه بر روی میهمانان بگذارید و قطعاً اولین برخورد ما مهمترین فاکتوردر راستای گذاشتن تاثیری شایسته در ذهن میهمانان است

• در واقع برخورد اولیه‌ ما باعث میشود تا میهمانان دوباره از خدمات ما استفاده کنند و یا ترجیح به سراغ رقبای ما بروند

چطور میتوانیم تاثیری شایسته بر ذهن میهمانان داشته باشیم؟

به خاطر داشته باشید که تن صدا و کلماتی‌ که به کار می‌‌برید کاملا تاثیر گذار است. در واقع کلماتی‌ که استفاده می‌‌کنید باید کاملا با لحن و تن صدای شما هماهنگ باشند تا تاثیر مناسبی بر میهمان بگذارند.

چرا میهمانان با استفاده همکاران فرانت آفیس از جمله «مشکلی‌ نیست (No Problem)» زاحت نیستند؟

• با استفاده از کلمه مشکل در واقع انرژی آن را در محیط پخش می‌کنید

• این کلمه کاملا منفی‌ و مخرب است.

توجه ویژه ای به کلمات و تلفظ آن‌ها و همچنین تن صدای خود داشته باشید.

از صدای گرم و تاثیر گذار برای ارتباط با میهمانان از پشت تلفن استفاده کنید و به خاطر داشته باشید که شما می‌‌توانید تاثیر شگرفی بر فرآیند رضایتمندی وی داشته باشید.

چرا داشتن طرز فکر خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

• طرز فکر ما در واقع بر رفتار و دیدگاه‌های ما تاثیر بسیاری دارد.

• تمامی انتخاب‌ها‌ و تصمیماتی مه می گیریم بر پایه طرز فکر و دیدگاه‌ های ما از صنعت هتلداری و مهمان نوازی است.

• برای اینکه خدمات بهتری به میهمانان و یکدیگر ارائه دهیم باید طرز فکر و دیدگاهی‌ مثبت داشته باشیم.

• در واقع این امر با اهداف ما که ارائه خدماتی ویژه و استثنایی به میهمانان است تطابق خواهد داشت و میهمانان احساس خواهند کرد که ما از سرویس دهی و خدمات رسانی‌ به ایشان خوشنودیم.

چه مولفه هایی طرز فکر ما را شکل می‌‌دهند؟

• اعتقادات و ارزش ها

• فرضیات (درباره خودمان، سرویس دهی‌، میهمانان و طبیعت انسان)

• شخصیت و پیش زمینه فرهنگی‌

• تجارب گذشته

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

نگاهی دقیق تر به استفاده از تکنولوژی در هتل ها (بخش اول)

امروزه مردم در زندگی‌ شخصی‌ و کاری خود استفاده بیشتری از تکنولوژی نسبت به قبل دارند و این پدیده باعث شده است که انتظارت آن ‌ها نیز تکنولوژی بیش از

فرانت آفیس ۰ نظر

نقش و جایگاه کانسیرج در هتل های بین المللی چیست؟

کانسیرج در هتل به عنوان رابط میان هتل و مهمان برای ارائه خدمات در هتل و یا بیرون از محیط آن است. این بخش به نحوی وظایفی پیشرفته تر از

فرانت آفیس ۰ نظر

آنچه باید درباره دربان (Door Man) هتل و وظایف وی بدانید

دربان اصولا به عنوان فردی شناخته می‌‌شود که به محض ورود مهمان از وی استقبال می‌‌کند و به وی کمک می‌‌کند تا چمدان ‌هایش را از ماشین تخلیه کند. دربان

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!