نکات کلیدی برای استفاده همکاران فرانت آفیس در برخورد با میهمانان (بخش اول)

چند بار فرصت داریم تا تاثیر اولیه‌ مناسبی بر روی میهمانان بگذاریم؟

• تنها یک بار فرصت دارید تا تاثیری مناسب و درخور توجه بر روی میهمانان بگذارید و قطعاً اولین برخورد ما مهمترین فاکتوردر راستای گذاشتن تاثیری شایسته در ذهن میهمانان است

• در واقع برخورد اولیه‌ ما باعث میشود تا میهمانان دوباره از خدمات ما استفاده کنند و یا ترجیح به سراغ رقبای ما بروند

چطور میتوانیم تاثیری شایسته بر ذهن میهمانان داشته باشیم؟

به خاطر داشته باشید که تن صدا و کلماتی‌ که به کار می‌‌برید کاملا تاثیر گذار است. در واقع کلماتی‌ که استفاده می‌‌کنید باید کاملا با لحن و تن صدای شما هماهنگ باشند تا تاثیر مناسبی بر میهمان بگذارند.

چرا میهمانان با استفاده همکاران فرانت آفیس از جمله «مشکلی‌ نیست (No Problem)» زاحت نیستند؟

• با استفاده از کلمه مشکل در واقع انرژی آن را در محیط پخش می‌کنید

• این کلمه کاملا منفی‌ و مخرب است.

توجه ویژه ای به کلمات و تلفظ آن‌ها و همچنین تن صدای خود داشته باشید.

از صدای گرم و تاثیر گذار برای ارتباط با میهمانان از پشت تلفن استفاده کنید و به خاطر داشته باشید که شما می‌‌توانید تاثیر شگرفی بر فرآیند رضایتمندی وی داشته باشید.

چرا داشتن طرز فکر خدماتی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

• طرز فکر ما در واقع بر رفتار و دیدگاه‌های ما تاثیر بسیاری دارد.

• تمامی انتخاب‌ها‌ و تصمیماتی مه می گیریم بر پایه طرز فکر و دیدگاه‌ های ما از صنعت هتلداری و مهمان نوازی است.

• برای اینکه خدمات بهتری به میهمانان و یکدیگر ارائه دهیم باید طرز فکر و دیدگاهی‌ مثبت داشته باشیم.

• در واقع این امر با اهداف ما که ارائه خدماتی ویژه و استثنایی به میهمانان است تطابق خواهد داشت و میهمانان احساس خواهند کرد که ما از سرویس دهی و خدمات رسانی‌ به ایشان خوشنودیم.

چه مولفه هایی طرز فکر ما را شکل می‌‌دهند؟

• اعتقادات و ارزش ها

• فرضیات (درباره خودمان، سرویس دهی‌، میهمانان و طبیعت انسان)

• شخصیت و پیش زمینه فرهنگی‌

• تجارب گذشته

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

الگوی چرخه مهمان در هتل چیست و دارای چه مولفه هایی است؟ (بخش اول)

چرخه مهمان در هتل  چرخه مهمان به تمام مراحلی گفته می شود که مهمان از زمانی‌ که برای رزرو اتاق هتل به بخش رزرواسیون تماس می‌گیرد تا زمانی‌ که هتل

فرانت آفیس ۰ نظر

فاکتورهایی برای افزایش رضایتمندی مهمان به محض ورود در هتل

زمانی‌ که مهمان وارد هتل می‌‌شود، اکثر هتل ‌ها وی را به بخش میز پذیرش راهنمایی می‌‌کنند و پس از طی مراحل چک این توسط همکاران تا اتاق نیز همراهی

فرانت آفیس ۰ نظر

مراحل و نکات مورد توجه در گرفتن پیغام برای مهمانان هتل چیست؟

اقامت مهمان در هتل مهمترین مرحله از مدل چرخه مهمان است( پیشتر در نوشته ‌های قبلی‌ در مورد این مدل صحبت شده است). در این مرحله است که مهمان بیشترین

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!