نگاهی دقیق تر به استفاده از تکنولوژی در هتل ها (بخش دوم)

امروزه مردم در زندگی‌ شخصی‌ و کاری خود استفاده بیشتری از تکنولوژی نسبت به قبل دارند و این پدیده باعث شده است که انتظارت آن ‌ها نیز تکنولوژی بیش از گذشته باشد. امروزه یکی‌ از دلائل اصلی‌ مهمانان برای انتخاب هتل میزان استفاده و ارائه تکنولوژی در آن می‌‌باشد. گروه هتل‌های زنجیره ای savvy برای بر آورده کردن انتظارت مهمانان سرمایه گذاری بیشتری بر تکنولوژی داشته است و تلاش کرده است که اتاق‌ های مهمان، بنکوئت، رستوران‌ها و میز پذیرش را به آخرین تکنولوژی ‌های روز مجهز کند. با هم در استاندارد هتل نگاهی‌ می‌‌اندازیم به آخرین دستاورد‌ هتل‌ ها در زمینه تکنولوژی:

تکنولوژی ‌های کاربردی در اتاق ها

مهمانان خواستار تکنولوژی‌ هایی هستند که به وسیله ریموت کنترل‌ فعالیت ‌هایی نظیر تنظیم نور اتاق، درجه حرارت، باز و بسته کردن پرده ها، استفاده از اینترنت و غیره را انجام دهند.

 در واقع مهمانان به دنبال تکنولوژی ‌هایی هستند که با استفاده از آنها قادر باشند امکانات هتل را به صورت شخصی‌ سازی شده استفاده کنند. بسیاری از هتل‌ها امروزه کلید‌های اتاق را با تکنولوژی NFC که از طریق گوشی ‌های هوشمند است جایگزین کرده اند

اخیرا کمپانی تخصصی  نورپردازی با نام فیلیپس با همکاری شرکتی که در زمینه فرش فعالیت می‌‌کند موفق شده اند که قالیچه ای را طراحی کنند که از خود نور ساطع می‌‌کند و مهمان قادر است با استفاده از ریموت کنترل نور اتاق خود را به راحتی‌ تنظیم کند.

کمپانی LG تلاش می‌‌کند که نسلی از ابزار الکترونیکی را به مشتریان خود ارائه دهد که به وسیله آن مهمانان این امکان را داشته باشند که با گوشی‌ های هوشمند خود تمام فعالیت‌های مربوط به خود را انجام دهند و همچنین محتوای داخل گوشی‌ های خود را به راحتی‌ در صفحه‌ های نمایش خانگی دنبال کنند.

 اگر چه امروزه روند پیشرفت تکنولوژی بسیار سریع است اما بحث ‌های بسیاری نیز در مورد میزان استفاده از تکنولوژی در هتل ‌ها مطرح شده است. بسیاری از متخصصان بر این باورند که استفاده از تکنولوژی باعث کاهش تعاملات میان مهمانان و همکاران در هتل می‌‌شود و سطح روابط انسانی‌ دستخوش تغیراتی‌ می‌‌شود که این امر ممکن است در کیفیت تجربه مهمان نیز تاثیر ناخوشایندی داشته باشد.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

هفت روش برای تبدیل کردن مهمان رزروی به مهمانی وفادار در هتل (قسمت اول)

در حالی‌ که هتل ‌ها مدت زمان زیادی را صرف جذب مشتریان جدید می‌‌کنند، اما نگاه داشتن همان مشتریان و مهمانان قبلی‌ بسیار ارزشمندتر است. اکثر بازاریاب‌ ها نسبت به

مطالب آموزشی ۰ نظر

مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش سوم)

یکی‌ از شایع‌ ترین وقایع در محیط‌ کار بروز تضاد و تعارض میان افراد یا گروه‌های متفاوت است. تضاد زمانی‌ رخ می دهد که علایق، اهداف و یا نیاز‌های یک

مطالب آموزشی ۰ نظر

سیاست های هتل River Club در مقوله اهمیت نیروی انسانی

همه ما بارها درباره اهمیت نیروی انسانی‌ در کسب و کار‌های مختلف به خصوص در کار‌های خدماتی شنیده‌ایم. در صنعت هتلداری که خدمات رسانی به مهمانان در اولویت قرار دارد،

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ