هتل ها باید از خواب غفلت بیدار شوند! (بخش اول)

هتل دارها در به روز کردن تکنولوژی هتل ‌های خود از قافله عقب مانده اند. چرا واقعا این اتفاق پیش آماده است؟ ما در استاندارد هتل بعضی‌ از این بهانه ‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

ما پول کافی‌ برای سرمایه گزاری بر روی تکنولوژی نداریم

ما مشکلی‌ با سرمایه گذاری نداریم ولی‌ تکنولوژی مناسب هنوز نیامده است

مهمانان اهمیتی برای تکنولوژی قائل نیستند. آنها بالشت ‌های نرم تر و حوله هایی بهتر را ترجیح می‌‌دهند.

صنعت مهمان نوازی با مردم درگیر است و مهمانان نمیخواهند با کامپیوتر‌ها تعامل کنند.

تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و نمی‌خواهیم روی چیزی سرمایه گذاری کنیم که ۲ سال دیگر قدیمی‌ شده است.

مهمانان خودشان تکنولوژی کاربردی را می‌‌آورند.

روزهای خوب قدیم!!

این بهانه‌ ها همگی‌ پوچ است. هتل ‌هایی که موفق شوند تجربه ای بهتر برای مهمان پدید آورند می‌‌توانند مشتریان بیشتری جذب کنند و همچنین مهمانان قبلی‌ خود را نیز حفظ کنند. با استفاده از تکنولوژی ‌های جدید هتل ‌ها می‌‌توانند درآمد اتاق‌ها و خدمات جانبی را افزایش دهند. با به تاخیر انداختن استفاده از تکنولوژی ‌های نوین و یا نادیده گرفتن آنها در واقع هتل ‌ها پتانسیل‌های موجود برای درامد بیشتر را از دست می‌‌دهند و مهمانان خود را ناامید می‌‌کنند و هزینه ‌های جاری خود را نیز افزایش می‌‌دهند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

آیا خدمات منحصر به فرد تنها در فضاها، تجهیزات و امکانات لوکس خلاصه می شود؟ (بخش دوم)

درباره مهمانان خود بیشتر بدانید پیش از اینکه به مهمانان خود خدمات بدهید، تا حد امکان درباره آنها اطلاعات جمع کنید. باید بفهمید دوست دارند به چه اسمی مورد خطاب

مطالب آموزشی ۰ نظر

اهمیت آموزش و دوره های آموزشی در صنعت هتلداری

از آن جایی که خدمات هتل توسط همکاران در هتل ارائه می گردد، توجه به نیروی انسانی مهمترین سرمایه هتل ها به شمار می رود و کلیه درآمد بر اساس

مطالب آموزشی ۰ نظر

عقب نشینی در مذاکره، تاکتیک یا شکست؟

عقب نشینی از این روش با نام انکار نیز یاد می شود. زمانی‌ که شخص منافع خود و یا طرف مقابل را دنبال نمی کند و به تنش و تضاد

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!