هتل ها باید از خواب غفلت بیدار شوند! (بخش اول)

هتل دارها در به روز کردن تکنولوژی هتل ‌های خود از قافله عقب مانده اند. چرا واقعا این اتفاق پیش آماده است؟ ما در استاندارد هتل بعضی‌ از این بهانه ‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

ما پول کافی‌ برای سرمایه گزاری بر روی تکنولوژی نداریم

ما مشکلی‌ با سرمایه گذاری نداریم ولی‌ تکنولوژی مناسب هنوز نیامده است

مهمانان اهمیتی برای تکنولوژی قائل نیستند. آنها بالشت ‌های نرم تر و حوله هایی بهتر را ترجیح می‌‌دهند.

صنعت مهمان نوازی با مردم درگیر است و مهمانان نمیخواهند با کامپیوتر‌ها تعامل کنند.

تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است و نمی‌خواهیم روی چیزی سرمایه گذاری کنیم که ۲ سال دیگر قدیمی‌ شده است.

مهمانان خودشان تکنولوژی کاربردی را می‌‌آورند.

روزهای خوب قدیم!!

این بهانه‌ ها همگی‌ پوچ است. هتل ‌هایی که موفق شوند تجربه ای بهتر برای مهمان پدید آورند می‌‌توانند مشتریان بیشتری جذب کنند و همچنین مهمانان قبلی‌ خود را نیز حفظ کنند. با استفاده از تکنولوژی ‌های جدید هتل ‌ها می‌‌توانند درآمد اتاق‌ها و خدمات جانبی را افزایش دهند. با به تاخیر انداختن استفاده از تکنولوژی ‌های نوین و یا نادیده گرفتن آنها در واقع هتل ‌ها پتانسیل‌های موجود برای درامد بیشتر را از دست می‌‌دهند و مهمانان خود را ناامید می‌‌کنند و هزینه ‌های جاری خود را نیز افزایش می‌‌دهند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

روش های آموزشی ضمن خدمت در صنعت هتلداری چیست؟

هدف از آموزش ‌های ضمن خدمت در صنعت هتلداری افزایش مهارت‌ ها و دانش همکاران در زمینه‌های مرتبط با کار و فعالیت خود است. دانش و مهارت ‌های آموزشی‌ در

مطالب آموزشی ۰ نظر

مروری براستراتژی های تمایزی در صنعت هتلداری (بخش دوم)

استفاده از چت ‌های آنلاین بر طبق تحقیقاتی‌ که شرکت گوگل انجام داده است، ۵۲% از مسافران وبسایت هتل شما را پس از اینکه در آژانس‌ های مسافرتی‌ آنلاین مشاهده

مطالب آموزشی ۰ نظر

مزایای استفاده از چت آنلاین برای وبسایت هتل چیست؟ (بخش اول)

پیغام گذاشتن و چت آنلاین به عنوان جدیدترین و مهمترین روند‌های سال ۲۰۱۶ در حوزه ی خدمات مشتری و مهمان است. هتل ‌ها به شیوه ‌های متفاوت تلاش می‌‌کنند تا

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ