هفده سوالی که باید در چک_ این از مهمانان بپرسید

هفده سوالی که باید در چک_ این از مهمانان بپرسید

اگر می‌‌خواهید که در بازار رقابتی دست بالایی داشته باشید و به همراه آن شرایطی را فراهم آورید که مهمانان به برند شما دوباره بازگردند، ما در استاندارد هتل تلاش می‌‌کنیم که اصول اولیه‌ و شرایط آن را مرور کنیم. در اینجا ۱۷ سوالی‌ را مرور می‌‌کنیم که همکاران شما در فرانت آفیس باید از مهمانان در طی چک_ این بپرسند.

فرآیند چک_ این باید شخصی‌ سازی شده، دوستانه و با سرعت انجام شود و همکاران باید برخوردی شایسته به همراه لبخندی بر لب داشته باشند تا این حس را به مهمان القا کنند که حضورش برای ما دارائ اهمیت است.

خوش آمدید. خوشحالیم که ما را انتخاب کرده اید

  • حالتون چطوره؟
  • چه چیزی باعث شد به این شهر بیاین؟
  • سفرتون چطور بود؟
  • پیش از این نیز در هتل ما اقامت داشته اید؟
  • اهل کجا هستید؟
  • هوای شهر خودتان چطور بود؟
  • آیا برای سرگرمی و تفریح به اینجا آمده اید یا برای تجارت؟
  • دوست دارید به شما یک رستوران خوب پیشنهاد بدهم. چه نوع غذاهای را دوست دارید؟
  • آیا برنامه دارید از جای به خصوصی دیدن کنید؟
  • آیا…را قبلا دیده اید؟
  • آیا برنامه شام خود را چیده اید؟
  • آیا می‌‌دانید…(یکی‌ از جاذبه ‌های دیدنی‌ و یا رویداد‌های شهرتان را توضیح دید)
  • آیا تمایل دارید چند منطقه دیدنی‌ شهر را به شما پیشنهاد بدهیم؟
  • چند وقت یک بار معمولا به این شهر می‌‌آیید؟
  • آیا پیشتر از این در هتل ما و یا یکی‌ از هتل‌ های زنجیره ای ما اقامت داشته اید؟
  • آیا در برنامه پاداش ما عضو شده اید؟

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

اهمیت مدیریت میز پذیرش در هتل ها چیست؟

از آنجایی که میز پذیرش به نوعی ویترین هر هتل است مدیریت این بخش یکی‌ از مهمترین قسمت ‌های سیستم مدیریت هتل است. سالها پیش، صنعت مهان نوازی و هتلداری به

فرانت آفیس ۰ نظر

چند نمونه از شکایات متداول میهمانان در هتل و نحوه رسیدگی به این شکایات

شکایت اول: من به محض ورود درخواست اتو دادم اما هنوز به من تحویل داده نشده است! نحوه پاسخگویی: معذرت میخوام اما در حال حاضر اتو نداریم و به محض

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه های ارزیابی نیروی انسانی در چه زمینه هایی نمود پیدا می کند (بخش اول)

در صنعت هتلداری و گردشگری که نحوه خدمات رسانی به میهمان و کیفیت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لزوم آموزش‌های صحیح نیروی انسانی‌ و ارزیابی ‌های منظم و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!