هفده سوالی که باید در چک_ این از مهمانان بپرسید

هفده سوالی که باید در چک_ این از مهمانان بپرسید

اگر می‌‌خواهید که در بازار رقابتی دست بالایی داشته باشید و به همراه آن شرایطی را فراهم آورید که مهمانان به برند شما دوباره بازگردند، ما در استاندارد هتل تلاش می‌‌کنیم که اصول اولیه‌ و شرایط آن را مرور کنیم. در اینجا ۱۷ سوالی‌ را مرور می‌‌کنیم که همکاران شما در فرانت آفیس باید از مهمانان در طی چک_ این بپرسند.

فرآیند چک_ این باید شخصی‌ سازی شده، دوستانه و با سرعت انجام شود و همکاران باید برخوردی شایسته به همراه لبخندی بر لب داشته باشند تا این حس را به مهمان القا کنند که حضورش برای ما دارائ اهمیت است.

خوش آمدید. خوشحالیم که ما را انتخاب کرده اید

  • حالتون چطوره؟
  • چه چیزی باعث شد به این شهر بیاین؟
  • سفرتون چطور بود؟
  • پیش از این نیز در هتل ما اقامت داشته اید؟
  • اهل کجا هستید؟
  • هوای شهر خودتان چطور بود؟
  • آیا برای سرگرمی و تفریح به اینجا آمده اید یا برای تجارت؟
  • دوست دارید به شما یک رستوران خوب پیشنهاد بدهم. چه نوع غذاهای را دوست دارید؟
  • آیا برنامه دارید از جای به خصوصی دیدن کنید؟
  • آیا…را قبلا دیده اید؟
  • آیا برنامه شام خود را چیده اید؟
  • آیا می‌‌دانید…(یکی‌ از جاذبه ‌های دیدنی‌ و یا رویداد‌های شهرتان را توضیح دید)
  • آیا تمایل دارید چند منطقه دیدنی‌ شهر را به شما پیشنهاد بدهیم؟
  • چند وقت یک بار معمولا به این شهر می‌‌آیید؟
  • آیا پیشتر از این در هتل ما و یا یکی‌ از هتل‌ های زنجیره ای ما اقامت داشته اید؟
  • آیا در برنامه پاداش ما عضو شده اید؟

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۱نظر

چه مولفه هایی در ارزیابی همکاران فرانت آفیس حائز اهمیت است؟

امروزه رقابت میان هتل ‌ها برای جذب مهمانان بیشتر افزایش پیدا کرده است و آن‌ ها تلاش می‌‌کنند تا به شیوه‌های مختلف خود را نسبت به رقبا تمایز دهند. چیزی

فرانت آفیس ۰ نظر

طبقه بندی هتل ها بر چه اساسی است؟

به صورت کلی‌ هتل‌ ها بر اساس نوع امکانات، خدمات، بازار هدف، مالکیت و غیره طبقه‌بندی می‌‌شوند. طبقه بندی در کشور‌های مختلف متفاوت است اما معمولا بر این اساس هتل‌ ها

فرانت آفیس ۰ نظر

الگوی چرخه مهمان در هتل چیست و دارای چه مولفه هایی است؟ (بخش اول)

چرخه مهمان در هتل  چرخه مهمان به تمام مراحلی گفته می شود که مهمان از زمانی‌ که برای رزرو اتاق هتل به بخش رزرواسیون تماس می‌گیرد تا زمانی‌ که هتل

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!