هیچگاه اهمیت میهمانان را نادیده نگیرید

• این ما هستیم که به حضور میهمانان نیازمندیم.

• یک میهمان هرگز مزاحم نیست بلکه هدف ما رضایت وی است.

• ما با ارائه خدمات به میهمانان به آنها لطف نمی کنیم بلکه آنها هستند که با انتخاب ما باعث رونق کسب و کارمان می شوند.

• میهمانان قسمتی از کسب و کار هستند و هرگز نباید در برآوردهایمان آنها را نادیده بگیریم.

• میهمانان ما انسان هایی با عواطف و احساسات بشری هستند و هرگز نباید تنها به عنوان عاملی در جهت درآمدزایی قلمداد شوند.

• میهمانان خواسته های خود را مطرح می کنند و این وظیفه ما است که در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

• میهمانان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

• میهمانان باعث تداوم کسب و کار ما هستند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

مروری بر چارت سازمانی دپارتمان غذا و نوشیدنی در هتل ها

بخش غذا و نوشیدنی در هتل‌ ها از اهمیت بالایی برخوردار است. این دپارتمان مسئول تهیه و سرو غذا و نوشیدنی در هتل است و باید تعامل مناسبی با بخش‌های

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

هرآنچه باید از روم سرویس در هتل بدانید (بخش اول)

روم سرویس (Room Service ) خدماتی شخصی‌ است که توسط هتل‌ های متوسط و لوکس به مهمانان ارائه می‌‌شود که به آنها این فرصت را می‌‌دهد که غذایی بی‌ نظیر

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

خدمات میز به هنگام سرو غذا و نوشیدنی در رستوران و کافی شاپ هتل

امروزه کیفیت خدمات دهی‌ به مهمان در اولویت تمام هتل‌ ها است و در این راستا داشتن همکارانی با دانش و مهارت کافی‌ از اولویت‌ های هر هتل می‌‌باشد. یکی‌

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!