هیچگاه اهمیت میهمانان را نادیده نگیرید

• این ما هستیم که به حضور میهمانان نیازمندیم.

• یک میهمان هرگز مزاحم نیست بلکه هدف ما رضایت وی است.

• ما با ارائه خدمات به میهمانان به آنها لطف نمی کنیم بلکه آنها هستند که با انتخاب ما باعث رونق کسب و کارمان می شوند.

• میهمانان قسمتی از کسب و کار هستند و هرگز نباید در برآوردهایمان آنها را نادیده بگیریم.

• میهمانان ما انسان هایی با عواطف و احساسات بشری هستند و هرگز نباید تنها به عنوان عاملی در جهت درآمدزایی قلمداد شوند.

• میهمانان خواسته های خود را مطرح می کنند و این وظیفه ما است که در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

• میهمانان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

• میهمانان باعث تداوم کسب و کار ما هستند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

۹ ویژگی سرویس دهی‌ عالی‌ در صعنت مهمان نوازی و خدمات دهی‌ (بخش سوم)

سرویس دهی‌ عالی‌ بر پایه صداقت است باید صداقت و اطمینان میان سرور و مهمان باشد. مهمان می‌‌خواهد که از غذایش لذت ببرد و احساس امنیت کند، منو به خوبی‌ برایش

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

کارگردان آشپزخانه و یا Culinary Director در هتل ها چه کسی است؟

برای تجهیز، راه اندازی و بهر برداری یک هتل استاندارد نیاز مبرم به فردی که دارائ شرایط و ویژگیهای زیر باشد لازم است: داشتن تجربه لازم در زمینه تکنیک ‌های

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

نقش و وظایف Sous Chef در هتل های بین المللی چیست؟

معمولا در تمام هتل ‌های ۵ ستاره رستوران ‌های جداگانه با سبک ‌های مختلف آشپزی وجود دارد که با توجه به ذائقه مهمانان مقیم (در بخش سرویس یا پذیرایی و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ