هیچگاه اهمیت میهمانان را نادیده نگیرید

• این ما هستیم که به حضور میهمانان نیازمندیم.

• یک میهمان هرگز مزاحم نیست بلکه هدف ما رضایت وی است.

• ما با ارائه خدمات به میهمانان به آنها لطف نمی کنیم بلکه آنها هستند که با انتخاب ما باعث رونق کسب و کارمان می شوند.

• میهمانان قسمتی از کسب و کار هستند و هرگز نباید در برآوردهایمان آنها را نادیده بگیریم.

• میهمانان ما انسان هایی با عواطف و احساسات بشری هستند و هرگز نباید تنها به عنوان عاملی در جهت درآمدزایی قلمداد شوند.

• میهمانان خواسته های خود را مطرح می کنند و این وظیفه ما است که در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

• میهمانان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

• میهمانان باعث تداوم کسب و کار ما هستند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

۱۴ نوع غذای مخصوص خاورمیانه که نمی‌توان بدون آنها زندگی‌ کرد (بخش اول)

به نظر من در دنیا کمتر غذایی به لذیذی یک بشقاب “هوموس تازه” میرسد. برخی‌ دیگر همین سخن را در رابطه با یک بشقاب “فلافل تازه” یا “شاورما” نقل میکنند. برای

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

چهار نوع خدمات و سرویس دهی در رستوران

در رستوران های معمولی خدمات و سرویس دهی با قیمتی بسیار نازل تر از رستوران های لوکس ارائه میشود. یکی از تصمیمات مهمی که در شروع یک رستوران باید گرفته شود

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

هرآنچه باید از روم سرویس در هتل بدانید (بخش اول)

روم سرویس (Room Service ) خدماتی شخصی‌ است که توسط هتل‌ های متوسط و لوکس به مهمانان ارائه می‌‌شود که به آنها این فرصت را می‌‌دهد که غذایی بی‌ نظیر

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!