واقعیت هایی بی نظیر درباره هتل ها و صنعت مهمان نوازی (بخش اول)

واقعیت هایی بی نظیر درباره هتل ها و صنعت مهمان نوازی (بخش اول)

صنعت مهمان نوازی بخش مهمی‌ از زندگی‌ مردم را فرا گرفته است و ما هر روز با داستان‌ هایی از پشت پرده هتل‌ها و کسب و کارهای دیگری که در این صنعت وجود دارد شگفت زده می‌‌شویم.  ما در استاندارد هتل  چند واقعیت شگفت انگیز در این صنعت را مروری می‌کنیم. تجربه اقامت در هتل خصوصاً اگر قصد شما تفریح و سفر برای کشف نا شناخته‌ها باشد با آرامش، استراحت و سرگرمی عجین شده است.. آمار و ارقام و حقائق بی‌ نظیری در این صنعت وجود دارد که برای علاقمندان بازگو کردن آنها خالی‌ از لطف نیست. نگاهی‌  به این حقایق می اندازیم:

بلندترین هتل ها

شاید برایتان جالب باشد که از میان ۱۰ هتلی که بلندترین هتل ‌های دنیا شناخته می‌‌شوند شش تائ آنها در یک شهر است. بله درست حدس زدید. نیمی از بلندترین هتل‌ها در دوبی‌ واقع شده است.

هتل ماریوت دوبی JW Marriott Marquis Dubai‌ با داشتن ۷۶ طبقه به عنوان بلندترین هتل دنیا شناخته می‌‌شود. این هتل دو قلو در دوبی‌ واقع شده است و بلندی آن به ۳۵۵ متر می‌‌رسد.

مجموع تعداد اتاق در کلیه‌ هتل‌های دنیا

تعداد اتاق هتل‌ های دنیا بر اساس گزارشی که گروه هتل‌های زنجیره ای اینترکانتیننتال Intercontinental hotels group  منتشر کرده است ۱۵.۵ میلیون بر آورد شده است.

شهری که بالاترین میانگین نرخ اتاق را دارد

خیلی ها فکر می‌‌کنند که نیو یورک این افتخار را کسب کرده است اما واقعیت این است که ژنو در کشور سوییس دارائ بالاترین معدل قیمت اتاق در دنیا است. نرخ متوسط اتاق در این کشور ۳۰۸ دلار برای یک شب اقامت است.

گران‌ترین اتاق هتل در دنیا

سوئیت پنت هوس رویال در هتل پرزیدنت ویلسون The royal Penthouse suite در کشور سویس (ژنو) به عنوان گران‌ ترین اتاق هتل در دنیا شناخته می‌‌شود. قیمت متوسط اقامت در این اتاق برای یک شب بین ۶۱۰۰۰ تا ۸۴۰۰۰ دلار است.

کشوری که بالاترین تعداد مسافران را میزبانی می‌‌کند.

فرانسه به عنوان کشوری شناخته می‌‌شود که بیشترین مسافران (بیش از ۸۰ میلیون نفر سالیانه) را توریست ها را میزبانی می‌‌کند. این واقعیت با در نظر گرفتن جاذبه ‌هایی نظیر رشته کوه‌ های آلپ، کشتی ‌‌های تفریحی فرانسوی، بهترین نوشیدنی ‌ها و غیره دور از ذهن  نیست.

منطقه آسیا و اقیانوسیه و همچنین اروپا به عنوان جذاب‌ترین مقاصدی هستند که توجه مسافران و توریست‌ها را جلب می‌‌کنند. این مناطق دارائ بهترین امکانات، زیباترین جاذبه ‌ها و دوستانه ‌ترین رفتار‌ها شناخته می‌‌شوند.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

اصولی که برای ارائه پیشنهادات ویژه هتل و بازاریابی خدمات لازم است بدانید (بخش اول)

ارائه قیمت‌های ویژه و پکیج‌ های های منحصر به فرد از راه‌ هایی هستند که مدیران برای افزایش فروش در هتل به کار می‌‌برند. کافی‌ نیست که قیمتی ویژه برای

مطالب آموزشی ۰ نظر

ارتقاء اعتبار و شهرت برند هتل در فضای مجازی چگونه امکانپذیر است؟ (بخش اول)

در تمام سالهایی که به عنوان مشاور در زمینه صنعت هتلداری فعالیت می‌‌کردم از من پرسیده می‌‌شد: چطور باید به نظرات منفی‌ در فضای وب پاسخ دهیم؟ و آیا لازم

مطالب آموزشی ۰ نظر

نگاهی اجمالی به تغییرات اتاق های هتل در آینده ای نزدیک (بخش اول)

طراحان پیشبینی‌ می‌‌کنند که در آینده ای نه چندان دور اتاق‌ ها مجهزتر و متفاوت تر خواهند شد و مهمانان تنها تخت، تلوزیون و… سپری کردن اوقات خود نخواهند داشت.

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!