وجه تمایز میهمانان در هتل

میهمانان ویژه در هتل باید بالاترین سطح آداب و معاشرت را رعایت کنند و دارای ویژگیهای خاصی‌ باشند. این ویژگی‌‌ها اصولا هیچ ارتباط مستقیمی‌ با وضعیت مالی میهمان یا کلاس اجتماعی وی ندارد. در واقع میهمانانی در این سطح باید بدانند که هتل مکانی شخصی‌ و یا منزل آنها نیست و اصول اقامت در هتل باید کاملا رعایت شود.

• میهمانان نباید با یکدیگر بلند حرف بزنند و یا جیغ و داد کنند.

• میهمانان نباید درها را محکم ببندند(این عمل صدای زیادی تولید می‌کند و آرامش دیگران را بر هم میزند).

• میهمانان نباید به دیوار‌ها ضربه بزنند و روی تخت‌ها بپرند.

• میهمانان نباید در راهرو‌ها و یا راه پله ‌ها بدوند.

• میهمانان باید کاملا پوشیده و با لباس مناسب از اتاق‌ها خارج شوند.

• میهمانان نباید زمانی‌ که آسانسور فضای کافی‌ برای آنها ندارد به زور خود را جا دهند.

• یک مهمان با شخصیت هرگز از هتل چیزی را برای خود بر نمیدارد(سشوار، حوله ، رو تختی و غیره).

• میهمانان در هنگام چک اوت می توانند وسایلی از قبیل شامپو، لوسیون و یا صابون را برای خود بردارند.

اگر احساس می‌کنید که باید موردی را با مدیران هتل در میان بگذارید کاملا مودبانه و با آرامش از وی درخواست کنید و انتقادات خود را مطرح کنید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

۸ شیوه برای اینکه مدیر فرانت آفیس بهتری باشید (بخش دوم)

 با مهمانان و همکاران خود وقت بگذرانید مدیر فرانت آفیس خوب زمانی‌ را برای معاشرت با همکاران و مهمانان خود تخصیص می‌‌دهد. زمانی‌ که با همکاران خود صحبت می‌‌کنید می‌‌توانید

فرانت آفیس ۰ نظر

احترام و نقش آن در میزان وفاداری میهمانان هتل

تاکنون درباره اهمیت وفاداری مشتریان و میهمانان در صنعت گردشگری و هتلداری و میزان تاثیر کیفیت خدمات همکاران به میهمانان مقالات بسیاری نوشته شده است. پیام مشترکی که از تمامی‌

فرانت آفیس ۰ نظر

در هنگام وقوع جرم و یا موارد اضطراری همکاران فرانت آفیس چه مواردی را باید رعایت کنند؟

هنگامی که با موارد اضطراری که به نحوی همکاران یا میهمانان با آن درگیر هستند مواجه می‌‌شوید، مهمترین فاکتوری که باید رعایت شود حفظ آرامش و کنترل وضعیت موجود است. اگر

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!