چطور می توانیم (در صنعت هتلداری) انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ (بخش دوم)

چطور می توانیم (در صنعت هتلداری) انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ (بخش دوم)

زبان انگلیسی‌ به عنوان زبانی بین المللی و تجاری به شمار می‌‌رود. تقریبا در تمامی‌ هتل ‌ها زبان انگلیسی‌ به عنوان تنها وسیله ارتباطی‌ میان مهمان و همکاران شناخته می‌‌شود.

اگر شما به دنبال تقویت زبان انگلیسی‌ خود هستید، ما در استاندارد هتل با شما این فرآیند را مرور خواهیم کرد. ما به عنوان کسانی‌ که در صنعت هتلداری اشتغال دارند باید برای ارائه خدماتی بی‌ نظیر با مهمانان ارتباط برقرار کنیم و این امر با چه زبانی میسر است؟! زبان انگلیسی‌.

ممکن است شما بسیار با تجربه و  دارای مهارت باشید اما اگر به زبان انگلیسی مسلط نباشید قطعاً افرادی که به این زبان تسلط دارند و تجربه کمتری دارند از شما پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

تقریبا تمامی‌ همکاران در دپارتمان ‌های مختلف کم و بیش با مهمانان سر و کار دارند ، پس بهتر است از همین الان به فکر تقویت زبان خود باشید. ما در استاندارد هتل به شما شیوه ‌ها و فرآیند ‌هایی را خواهیم گفت که با استفاده از آنها می‌‌توانید یادگیری بهتری داشته باشید. در اینجا ما شیوه‌ هایی راا برای رسیدن به این مهم بررسی می‌‌کنیم:

به روز باشید

زبان انگلیسی به عنوان زبانی بین المللی است که باید کاملا به روز باشد. بنابراین می توانید با مطالعه اخبار، مجلات، اینترنت و نگاه کردن برنامه های تلوزیونی خود را به روز کنید. بسیاری از نرم ها وجود دارند که در زمان حال به کار نمی روند و باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. بنابراین به عنوان فردی هوشمند در این صنعت باید از استفاده کلمات و اصطلاحات قدیمی اجتناب کنید.

چشم انداز خود را مشخص کنید

داشتن سطح بالایی از مهارت  زبانی می تواند باعث ارتقا شما شود. اگر شما در سطح بالایی از دپارتمان خود هستید می توانید انتظار داشته باشید که ارتقا پیدا کنید. هر چه قدر بیشتر ارتقا شغلی داشته باشید، سطح مراودات شما به زبان انگلیسی افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین از همین الان چشم اندازی را برای خود در نظر بگیرید که در آن باید در چند سال آینده پیشرفت کنید.

از حرفه ای ها بیاموزید

در همکاران شما قطعا هستند کسانی که از شما به زبان انگلیسی مسلط تر هستند. تلاش کنید که آنها را دنبال کنید و ببینید از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند و یا چگونه به زبان انگلیسی ارتباط برقرار می کنند. با این روش می توانید سطح زبانی خود را نیز بالا ببرید.

زبان هتلداری را بشناسید

منظور ما از زبان هتلداری چیست؟ کلمات و اصطلاحاتی که ما در هتل به کار می بریم را زبان هتلداری می گویند. تعدادی از کلمات هستند که در این صنعت زیاد به کار می روند و شما باید در ابتدا آنها را یاد بگیرید و سپس استفاده کنید.

بی احتیاطی را کنار بگذارید

زبان وسیله ای برای ایجاد رضایتمندی در مهمان است و شما می توانید به وسیله آن خدمات خود را به مهمانان ارائه دهید. اگر از اصطلاحات و یا کلمات نامناسبی استفاده کنید ممکن است موجب نارضایتی مهمان و ایجاد کابوسی برای خود شوید. خصوصا به شما پیشنهاد می کنیم که در صحبت کردن با مهمانان خانم بسیار با ملاحظه رفتار کنید. بنابراین از به کاربردن اصطلاحات پیچیده پرهیز کنید و در صورت اشتباه با عذرخواهی از مهمان موجبات رضایتمندی وی را فراهم آورید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

اصولی که برای ارائه پیشنهادات ویژه هتل و بازاریابی خدمات لازم است بدانید (بخش اول)

ارائه قیمت‌های ویژه و پکیج‌ های های منحصر به فرد از راه‌ هایی هستند که مدیران برای افزایش فروش در هتل به کار می‌‌برند. کافی‌ نیست که قیمتی ویژه برای

مطالب آموزشی ۰ نظر

مدیریت تضاد، از مفاهیم تا کاربرد (بخش چهارم)

یکی‌ از شایع‌ ترین وقایع در محیط‌ کار بروز تضاد و تعارض میان افراد یا گروه‌های متفاوت است. تضاد زمانی‌ رخ می دهد که علایق، اهداف و یا نیاز‌های یک

مطالب آموزشی ۱نظر

هفت روش برای انگیزه دادن به همکاران (بخش اول)

استراتژی و بازاریابی ممکن است چیز‌هایی باشند که تمامی‌ حواس‌ را معطوف به خود می‌‌کنند اما تنها یک چیز برای موفقیت در یک سازمان نیاز است: همکارانی با انگیزه.حتی با

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!