چطور می توانیم (در صنعت هتلداری) انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ (بخش اول)

چطور می توانیم (در صنعت هتلداری) انگلیسی خود را تقویت کنیم؟ (بخش اول)

زبان انگلیسی‌ به عنوان زبانی بین المللی و تجاری به شمار می‌‌رود. تقریبا در تمامی‌ هتل ‌ها زبان انگلیسی‌ به عنوان تنها وسیله ارتباطی‌ میان مهمان و همکاران شناخته می‌‌شود.

اگر شما به دنبال تقویت زبان انگلیسی‌ خود هستید، ما در استاندارد هتل با شما این فرآیند را مرور خواهیم کرد. ما به عنوان کسانی‌ که در صنعت هتلداری اشتغال دارند باید برای ارائه خدماتی بی‌ نظیر با مهمانان ارتباط برقرار کنیم و این امر با چه زبانی میسر است؟! زبان انگلیسی‌.

ممکن است شما بسیار با تجربه و  دارای مهارت باشید اما اگر به زبان انگلیسی مسلط نباشید قطعاً افرادی که به این زبان تسلط دارند و تجربه کمتری دارند از شما پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

تقریبا تمامی‌ همکاران در دپارتمان ‌های مختلف کم و بیش با مهمانان سر و کار دارند ، پس بهتر است از همین الان به فکر تقویت زبان خود باشید. ما در استاندارد هتل به شما شیوه ‌ها و فرآیند ‌هایی را خواهیم گفت که با استفاده از آنها می‌‌توانید یادگیری بهتری داشته باشید. در اینجا ما شیوه‌ هایی را برای رسیدن به این مهم بررسی می‌‌کنیم:

اول، دیدگاهتان را عوض کنید: انگلیسی به عنوان زبان بیگانه نیست. مردم دوست دارند تا با استفاده از آن افکارشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اگر علاقه کافی‌ داشته باشید، یادگیری زبان بسیار ساده است. اگر در صنعت هتلداری اشتغال دارید، دانستن زبان باعث افزایش اعتماد به نفس شما خواهد شد.

اول گوش دهید و بعد پاسخگو باشید: همیشه توصیه می‌‌شود که اگر در صنعت مهمان نوازی هستید، در هر مکالمه با مهمان ابتدا به حرف‌ های وی گوش دهید و سپس پاسخ دهید. اگر به سرعت پاسخ دهید و یا میان سخنان مهمان بپرید، مهمان احساس می‌‌کند که برای حرف های وی ارزش قائل نیستید. هرگز تلاش نکنید تا احمق به نظر برسید.آرام و صبور باشید، سعی‌ کنید بفهمید مهمان چه چیزی می‌‌خواهد و سپس به خوبی‌ پاسخگو باشید.

به زبان ساده صحبت کنید: به عنوان فردی که در صنعت هتلداری اشتغال دارد، انتظار نمی رود که مانند اساتید زبان به انگلیسی‌ تسلط داشته باشید. وظیفه شما این است که افکار خود را به اشتراک بگذارید نه اینکه دانش زبانی خود را به رخ بکشید. علاوه بر آن، ممکن است مهمان سطح زبانی بالایی نداشته باشد بنابراین باید از اصطلاحات و کلمات ساده‌ای استفاده کنید. زمانی‌ که صحبت می‌‌کنید، دوستانه رفتار کنید و لبخند بزنید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۱نظر

مهمان ما باشید، هفت شیوه برای بهبود خدمات در هتل ها (بخش دوم)

مهمان ما باشید، هفت شیوه برای بهبود خدمات در هتل ها (بخش اول) ۴٫ تفویذ اختیار کنید: فرآیندها و سیاستهای هتل باید به گونه ای طراحی شود که کیفیت سرویس

مطالب آموزشی ۰ نظر

هفت روش برای تبدیل کردن مهمان رزروی به مهمانی وفادار در هتل (قسمت اول)

در حالی‌ که هتل ‌ها مدت زمان زیادی را صرف جذب مشتریان جدید می‌‌کنند، اما نگاه داشتن همان مشتریان و مهمانان قبلی‌ بسیار ارزشمندتر است. اکثر بازاریاب‌ ها نسبت به

مطالب آموزشی ۰ نظر

لزوم راه اندازی تاکسی سرویس هتل و ویژگی های خدماتی در آنها چیست؟

مهمترین چیز در هتل رضایتمندی مهمانان است و تنها زمانی موفق می شویم مهمانان راضی و وفادار داشته باشیم که در ارائه خدمات به آنها فراتر از انتظاراتشان باشیم. یکی

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!