چند نکته ساده که می تواند باعث بهبود تجربه مهمانان در رستوران شود

مولفه ‌های ساده ‌ای برای بهبود تجربه مهمان در رستوران‌ها وجود دارد که اگر چه به نظر ساده و مشخص هستند ولی‌ در بسیاری از مواقع ندیده گرفت می‌‌شوند. ما در استاندارد هتل مروری می‌کنیم بر این مولفه‌های کلیدی:

در منوی نوشیدنی‌ ها سخاوتمند باشید

در منوی پرینتی که در اختیار مهمان قرار می‌گیرد باید نوشیدنی ‌ها دارائ تنوع بسیاری باشند و مهمان به راحتی‌ بتواند نوشیدنی دلخواه خود را انتخاب کند. در بسیاری از موارد دیده شده است که میزبان تنها یک منوی نوشیدنی برای میز‌های ۴ یا ۵ نفره می‌‌گذارد و این باعث می‌‌شود که مهمانان به سختی بتوانند نوشیدنی دلخواه خود را انتخاب کنند. اگر هر یک از مهمانان یک منوی داشته باشد احتمال اینکه نوشیدنی دلخواه خود را سفارش بدهد بیشتر است.

نوشیدنی را در درجه حرارت مناسب سرو کنید

زمانی‌ که مهمان نوشیدنی سرد سفارش می‌‌دهد انتظار دارد میزبان نوشیدنی خنک به وی ارائه دهد و یا اگر مهمان تمایل دارد پس از صرف غذا قهوه‌ای گرم بنوشد نباید را ناامید کنیم

منویی به مهمان دهید که نیاز به توضیح نداشته باشد

باید برای مهمان منویی تهیه کنیم که میزبان مجبور نباشد تمام محتویات آن را توضیح دهد، در بسیاری از موارد مهمان انتظار دارد با خواندن منو از محتویات غذای خود آگاهی‌ داشته باشد. برای مثال اگر مهمان به سیر آلرژی داشته باشد باید غذایی را سفارش دهد که سیر ندارد و بهتر است که محتویات غذا‌ها در منوی وی به خوبی‌ شرح داده شود تا نیازی به توضیحات میزبان نباشد.

در کمترین زمان ممکن صورتحساب مهمان را بیاورید

مهمان انتظار دارد وقتی‌ درخواست صورتحساب می‌‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده شود. در واقع ما زمانی‌ که غذایمان تمام شده است دوست داریم خیلی سریع رستوران را ترک کنیم و تنها منتظر هستیم تا مبلغ غذای خود را پرداخت کنیم.

میزبانانی با تجربه به خدمت بگیرید

بسیاری از میزبانان نمی‌دانند چگونه باید پذیرایی خوبی‌ داشته باشند. در صورتی‌ که میزبان ما تجربه کافی‌ داشته باشد به اهمیت سرویس دهی‌ مناسب آگاه خواهد بود و به جزئیات توجه ای‌ ویژه خواهد داشت. این جزئیات از لحظه ورود مهمان تا بدرقه وی را در بر می‌‌گیرد و تنها با رعایت این اصول است که می‌‌توانیم به بازگشت مجدد مهمان امیدوار باشیم.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

۹ ویژگی سرویس دهی‌ عالی‌ در صعنت مهمان نوازی و خدمات دهی‌ (بخش سوم)

سرویس دهی‌ عالی‌ بر پایه صداقت است باید صداقت و اطمینان میان سرور و مهمان باشد. مهمان می‌‌خواهد که از غذایش لذت ببرد و احساس امنیت کند، منو به خوبی‌ برایش

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

دپارتمان غذا و نوشیدنی در هتل

دپارتمان غذا و نوشیدنی در هتل‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و نحوه پذیرایی و خدمات رسانی به میهمانان هنگام صرف وعده‌های غذایی در میزان رضایت آنها تاثیر به سزایی

غذا و نوشیدنی ۰ نظر

لبخند بخشی از یونیفرم شما است

تصویر هتل انعکاسی از تصویر شماست. شما می‌‌توانید اثری چشمگیر بر میهمانان بگذارید. تصویری که خلق می‌کنید می‌‌تواند اعتبار هتل را بالا ببرد و یا به شدت آن را خدشه

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!