چه چیز هتل ریتز کارلتون (Ritz Carlton) را از رقبا متمایز کرده است؟

قسم نامه به عنوان اصل اعتقادی هتل ریتز کارلتون قلمداد میشود و تمامی‌ همکاران باید به آن پایبند باشند. به عنوان افراد حرفه ای در حیطه خدمات باید به یکدیگر و میهمانان احترام‌ بگذاریم و این یکی‌ از وظایف کلیدی در هتل ریتز کارلتون قلمداد می شود. سه مرحله خدماتی هتل ریتز کارلتون به عنوان اصول میهمان نوازی قلمداد میشنود و باید در هرگونه تعامل میان همکاران و میهمانان کاملا رعایت شود تا از رضایت مشتری و حفظ آن اطمینان حاصل نمائیم.

  • در محیط کاری همکاران باید با توجه به اصول قسم نامه به فعالیت بپردازند.
  • تمامی‌ همکاران باید کلاس‌ های آموزشی‌ را با موفقیت گذرانده و گواهی اتمام دریافت کنند.
  • درباره اهداف هتل با همکاران مشورت می شود و وظیفه تمامی‌ همکاران است که مشارکت کافی‌ در راستای دستیابی به اهداف تبین شده داشته باشند.
  • در راستای دستیابی به محیطی‌ شاداب تمامی‌ همکاران حق دارند در طراحی کار مشارکتی فعال داشته باشند.
  • هرکدام از همکاران اگر مشکلاتی را در راستای رسیدن به اهداف مشاهده کرد می تواند تیم مدیریتی را در جریان بگذرد.
  • وظیفه هرکدام از همکاران است که در ایجاد فضایی شاداب و به دور از تشنج تلاش کند تا در این فضا خدمات بهتری به میهمانان ارائه شود.
  • به هرکدام از همکاران این اجازه داده شده است که به محض مشاهده مشکلات میهمانان در رفع آن کوشش کنند.
  • رعایت اصول بهداشتی وظیفه تمامی‌ همکاران است.
  • در راستای ارائه خدماتی با کیفیت هر کدام از همکاران وظیفه دارد تا به خواسته‌های میهمانان رسیدگی کند و موجبات رضایت آنان را فراهم آورد.
  • آرامش میهمانان وظیفه تمامی‌ همکاران است و هرکس شکایتی را دریافت کرد وظیفه دارد تا در رفع مشکل و رضایت میهمان تلاش کند.
  • (لبخند بزنید،ما بازیگران اصلی‌ هستیم). همیشه سعی‌ کنید از کلماتی‌ مناسب استفاده کنید و خوشرو باشید و از کلماتی‌ نظیر صبح بخیر یا خوشحال می شوم که یا افتخار می‌کنم بیشتر استفاده کنید.
  • در محیط کاری و یا بیرون از آن سفیر شایسته ای برای هتل باشید و همیشه مثبت اندیش باشید.
  • میهمانان را تا محل مورد نظرشان همراهی کنید.
  • از مقرارت مربوط به پاسخگویی به تماس‌های تلفنی در هتل ریتز کارلتون تبعیت کنید. پس از اینکه ۳ بار تلفن زنگ خورد با لبخند به آن پاسخ دهید. هرزمان که ممکن است از نام میهمان استفاده کنید و وی را خطاب قرار دهید. هرزمان که نیاز است تماس وی به خط دیگری منتقل شود از جمله می‌توانم شما را برای چند لحظه منتظر بگذارم استفاده کنید.
  • به ظاهر خود اهمیت زیادی بدهید. هرکس در زمینه انتقال تصویری منحصر به فرد و شایسته از برند ما وظیفه دارد و این مهم با آراسته بودن و مرتب بودن لباس‌ها ارتباطی تنگاتنگ دارد.
  • به ایمنی اهمیت زیادی بدهید. هر کدام از ما در زمینه فراهم کردن محیطی‌ امن و به دور از حادثه برای همراهان و میهمانان موظف هستیم.آگاهی لازم در زمینه حوادث پیش رو داشته باشید و درباره هرگونه رویداد مشکوک هشدارهای لازم را بدهید.
  • حفاظت از دارایی‌های هتل از وظایف هرکدام از همکاران است. از به هدر رفتن انرژی پرهیز کنید و در زمینه حفاظت از محیط زیست کوشا باشید.

 

 

 

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

انواع و طبقه بندی هتل ها در صنعت هتلداری (بخش اول)

در صنعت هتلداری برای جلب رضایت میهمانان انواع هتل ها راه اندازی می شود که بر اساس اندازه، محل، بازار هدف، سطح سرویس، امکانات و تسهیلات، تعداد اتاق ها و

مطالب آموزشی ۰ نظر

ارتقاء اعتبار و شهرت برند هتل در فضای مجازی چگونه امکانپذیر است؟ (بخش دوم)

از دیدگاه یک هتلدار شنیدن بازخورد ‌های منفی‌ دربأره هتل بسیار سخت است اما باید در کمال آرامش و بسیار حرفه ای عمل کنند. ما در استاندارد هتل مراحلی را

مطالب آموزشی ۰ نظر

اصول و آداب دست دادن در ملاقات های رسمی

تاثیرگذاری در برخورد اول در جامعه و هرگونه کسب و کار از اهمیت به سزایی برخوردار است بنابرین لزوم رفتار محترمانه و دست دادن صحیح نمود بیشتری پیدا می‌‌کند. آداب

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!