چک اوت دیر هنگام میهمانان در هتل از چه قوانینی تبعیت می کند؟

چک اوت میهمان

بسیاری از میهمانان پیش از اینکه هتل را ترک کنند به میز پذیرش می‌‌آیند تا چک اوت کنند. میهمان باید کلید خود را تحویل داده و کاملا تصویه حساب شود. به خاطر داشته باشید که چک اوت آخرین تماسی است که میهمان با هتل ما دارد بنابر این با لبخندی گرم و دوستانه پذیرای وی باشید و در طی فرآیند چک اوت نیز لبخند زدن را هرگز فراموش نکنید. کاری کنید که میهمان برخورد مناسب و دوستانه ما را هرگز فراموش نکند و برای اقامت مجدد نیز نزد ما بیاید. پس از احوالپرسی و خوش و بش کردن با میهمان کلید اتاق وی را دریافت کنید و فولیو و کارت پذیرش آنها را چک کنید و مطمئن شوید که تمامی‌ هزینه‌ها پرداخت شده است. اگر قسمتی‌ از حساب‌ ها برای میهمان نامفهوم است کاملا برای وی توضیح دهید.

اگر میهمان درخواست کرد تا دیرتر چک اوت شود از فرآیند زیر پیروی کنید:
• تا ۶ اتاق را می‌‌توانید دیرتر از ساعت ۲ چک اوت کنید (از یکشنبه تا پنجشنبه) بهتر است که جمعه ‌ها و شنبه‌ها دیرتر چک اوت نکنید.
• دپارتمان خانه داری باید فورا در جریان چک اوت دیر هنگام اتاق‌ ها قرار بگیرد
• اگر لازم است تا در این زمان اتاق میهمان دوباره نظافت شود باید به خانه داری اطلاع دهید

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۱نظر

چه مولفه هایی در ارزیابی همکاران فرانت آفیس حائز اهمیت است؟

امروزه رقابت میان هتل ‌ها برای جذب مهمانان بیشتر افزایش پیدا کرده است و آن‌ ها تلاش می‌‌کنند تا به شیوه‌های مختلف خود را نسبت به رقبا تمایز دهند. چیزی

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه های لازم و اهمیت بهداشت محیط در میز پذیرش هتل

مقالات بسیاری درباره اهمیت بهداشت محیط کار نگاشته شده است و در آنها بر موارد متعددی همچون نور محیط و یا فضای در نظر گرفته شده برای همکاران تاکید شده

فرانت آفیس ۰ نظر

در هنگام وقوع جرم و یا موارد اضطراری همکاران فرانت آفیس چه مواردی را باید رعایت کنند؟

هنگامی که با موارد اضطراری که به نحوی همکاران یا میهمانان با آن درگیر هستند مواجه می‌‌شوید، مهمترین فاکتوری که باید رعایت شود حفظ آرامش و کنترل وضعیت موجود است. اگر

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!