چک اوت دیر هنگام میهمانان در هتل از چه قوانینی تبعیت می کند؟

چک اوت میهمان

بسیاری از میهمانان پیش از اینکه هتل را ترک کنند به میز پذیرش می‌‌آیند تا چک اوت کنند. میهمان باید کلید خود را تحویل داده و کاملا تصویه حساب شود. به خاطر داشته باشید که چک اوت آخرین تماسی است که میهمان با هتل ما دارد بنابر این با لبخندی گرم و دوستانه پذیرای وی باشید و در طی فرآیند چک اوت نیز لبخند زدن را هرگز فراموش نکنید. کاری کنید که میهمان برخورد مناسب و دوستانه ما را هرگز فراموش نکند و برای اقامت مجدد نیز نزد ما بیاید. پس از احوالپرسی و خوش و بش کردن با میهمان کلید اتاق وی را دریافت کنید و فولیو و کارت پذیرش آنها را چک کنید و مطمئن شوید که تمامی‌ هزینه‌ها پرداخت شده است. اگر قسمتی‌ از حساب‌ ها برای میهمان نامفهوم است کاملا برای وی توضیح دهید.

اگر میهمان درخواست کرد تا دیرتر چک اوت شود از فرآیند زیر پیروی کنید:
• تا ۶ اتاق را می‌‌توانید دیرتر از ساعت ۲ چک اوت کنید (از یکشنبه تا پنجشنبه) بهتر است که جمعه ‌ها و شنبه‌ها دیرتر چک اوت نکنید.
• دپارتمان خانه داری باید فورا در جریان چک اوت دیر هنگام اتاق‌ ها قرار بگیرد
• اگر لازم است تا در این زمان اتاق میهمان دوباره نظافت شود باید به خانه داری اطلاع دهید

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

مراحل و نکات مورد توجه در گرفتن پیغام برای مهمانان هتل چیست؟

اقامت مهمان در هتل مهمترین مرحله از مدل چرخه مهمان است( پیشتر در نوشته ‌های قبلی‌ در مورد این مدل صحبت شده است). در این مرحله است که مهمان بیشترین

فرانت آفیس ۰ نظر

۸ شیوه برای اینکه مدیر فرانت آفیس بهتری باشید (بخش دوم)

 با مهمانان و همکاران خود وقت بگذرانید مدیر فرانت آفیس خوب زمانی‌ را برای معاشرت با همکاران و مهمانان خود تخصیص می‌‌دهد. زمانی‌ که با همکاران خود صحبت می‌‌کنید می‌‌توانید

فرانت آفیس ۰ نظر

چطور خدماتی در سطح جهانی‌ به مهمان ارائه دهیم؟ (بخش اول)

مدیر ارتباطات هتل سووی (Savoy)، پائولا مک مین به تازگی عنوان بهترین پذیرشگر جهان را به دست آورد. با وی همراه می‌‌شویم تا ببینیم چه چیزی باعث می شود که

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!