چک اوت دیر هنگام میهمانان در هتل از چه قوانینی تبعیت می کند؟

چک اوت میهمان

بسیاری از میهمانان پیش از اینکه هتل را ترک کنند به میز پذیرش می‌‌آیند تا چک اوت کنند. میهمان باید کلید خود را تحویل داده و کاملا تصویه حساب شود. به خاطر داشته باشید که چک اوت آخرین تماسی است که میهمان با هتل ما دارد بنابر این با لبخندی گرم و دوستانه پذیرای وی باشید و در طی فرآیند چک اوت نیز لبخند زدن را هرگز فراموش نکنید. کاری کنید که میهمان برخورد مناسب و دوستانه ما را هرگز فراموش نکند و برای اقامت مجدد نیز نزد ما بیاید. پس از احوالپرسی و خوش و بش کردن با میهمان کلید اتاق وی را دریافت کنید و فولیو و کارت پذیرش آنها را چک کنید و مطمئن شوید که تمامی‌ هزینه‌ها پرداخت شده است. اگر قسمتی‌ از حساب‌ ها برای میهمان نامفهوم است کاملا برای وی توضیح دهید.

اگر میهمان درخواست کرد تا دیرتر چک اوت شود از فرآیند زیر پیروی کنید:
• تا ۶ اتاق را می‌‌توانید دیرتر از ساعت ۲ چک اوت کنید (از یکشنبه تا پنجشنبه) بهتر است که جمعه ‌ها و شنبه‌ها دیرتر چک اوت نکنید.
• دپارتمان خانه داری باید فورا در جریان چک اوت دیر هنگام اتاق‌ ها قرار بگیرد
• اگر لازم است تا در این زمان اتاق میهمان دوباره نظافت شود باید به خانه داری اطلاع دهید

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

شرحی بر دپارتمان فرانت آفیس در هتل

فرانت آفیس ، به عنوان مرکز عصبی هر هتلی شناخته می شود. کسانی که در این بخش فعالیت می کنند در واقع به اموری نظیر خوشآمد گویی به میهمانان در بدو

فرانت آفیس ۰ نظر

نقش و جایگاه کانسیرج در هتل های بین المللی چیست؟

کانسیرج در هتل به عنوان رابط میان هتل و مهمان برای ارائه خدمات در هتل و یا بیرون از محیط آن است. این بخش به نحوی وظایفی پیشرفته تر از

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه های ارزیابی نیروی انسانی در چه زمینه هایی نمود پیدا می کند (بخش دوم)

در صنعت هتلداری و گردشگری که نحوه خدمات رسانی به میهمان و کیفیت خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، لزوم آموزش‌های صحیح نیروی انسانی‌ و ارزیابی ‌های منظم و

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ