چیزهایی که هتل ها می توانند با رعایت آنها بی نظیر شوند

چیزهایی که هتل ها می توانند با رعایت آنها بی نظیر شوند

هتل ماریوت کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کرده است که در آن مشتریان را ترغیب می‌‌کند که «سفری فوق العاده» داشته باشند که من در پاسخ به آنها باید بگویم که ما مهمانان هتل با آنچه شما به ما عرضه می‌‌کنید باید کنار بیایم! این بدان معنی‌ نیست که هتل ماریوت که به تازگی به عنوان بهترین برند در میان هتل ‌ها از لحاظ شاخص رضایت شناخته شده است مشکلی‌ دارد. این واکنشی است به تمام هتل‌ هایی که فراموش کرده اند در صنعت مهمان نوازی فعالیت می‌‌کنند و اصول اولیه را باید به خوبی رعایت کنند!

هتل ماریوت از مشتریان خود خوسته است که قواعد این بازی‌ را تغییر دهند و برای پیشرفت این صنعت پیشنهادات خود را ارائه دهند. بعضی‌ از این نظرات بسیار خلاقانه بود مثلا یکی‌ از مشتریان پیشنهاد کرده بود که مهمانان قادر باشند پیش از رسیدن به هتل لوازم حمام دلخواه خود را سفارش دهند و یا بتوانند در اتاق خود بالشت ‌هایی را داشته باشند که مجهز به ماساژ گردن باشد. پیش از اینکه هتل ‌ها فرآیند رسیدگی به این نظرات را شروع کنند خالی‌ از لطف نیست که برخی از اصول و پیش نیاز‌ها را در استاندارد هتل مرور کنیم.

این لیستی از علائق شخصی‌ ما است:

  • اینترنت رایگان و با سرعت در تمام مناطق هتل از جمله در استخر و یا باشگاه ورزشی در دسترس باشد
  • هیچگونه وجه اضافی برای چیز‌هایی از قبیل پارکینگ، باشگاه، مینی بار و یا چک اوت زودتر از موعد دریافت نشود
  • زنگ بیدار باشی‌ که به راحتی‌ خامش شود و یا به علت تنظیمات قبلی‌ ما را ساعت ۵ صبح از خواب بیدار نکند.
  • نورپردازی داخل اتاق توسط خود مهمان به سادگی‌ قابل کنترل و تغییر باشد
  • لازم نیست ۱۷ بالشت در اتاق باشد! تنها یکی‌ با استاندارد‌های مناسب باشد کافی‌ است!
  • میز تحریری استاندارد که لازم نباشد زیاد روی آن خم شویم تا کار‌های خود را انجام دهیم
  • محل شارژ در همه جای اتاق قابل دسترسی باشد
  • پنجره ای که کمی‌ باز شود تا در صورت نیاز هوای تازه وارد اتاق شود
  • مینی باری که اسنک‌ های با قیمت مناسب در آن باشد
  • منظره ای که پیش از این وعده داده شده است قابل دسترسی باشد. برای مثال چشم انداز اقیانوس اگر به ما وعده داده شده لازم نباشد که با پا بلندی و به سختی گوشه‌‌ائ از دریا را از کنار پنجره ببینیم!
  • نورپردازی آینه ها در سرویس‌های بهداشتی استاندارد و کافی‌ باشد
  • فشار آب در حمام به اندازی کافی‌ باشد و دوش به گونه ای تعبیه شود که ما در زیر آن خم نشویم و یا پرده ‌ها به گونه ای  باشد که مانع از ورود آب به کف حمام شود.
  • آویز لباس به اندازه کافی‌ وجود داشته باشد تا لازم نباشد با خانواده بر سر آن کشمکش کنیم!
  • سیستم تهویه صدایی شبیه به حرکت قطار نداشته باشد
  • کارت اتاق به خودی خود از کار نیفتد
  • صندوق امانت داخل اتاق به اندازه کافی‌ بزرگ باشد تا بتوانیم چیز‌های با ارزش خود را در آن جاسازی کنیم

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۱نظر

قسم نامه هتل ریتز کارلتون، دورنمای خدمات در صنعت هتلداری

قسم نامه به عنوان اصل اعتقادی هتل ریتز کارلتون قلمداد میشود و تمامی‌ همکاران باید به آن پایبند باشند و به عنوان افراد حرفه ای در حیطه خدمات باید به یکدیگر

مطالب آموزشی ۰ نظر

لزوم استفاده از برنامه های CRM در هتل ها چیست؟

در دنیای رقابتی امروز باید برای بقای خود و سازمان خود بیش از پیش تلاش کنیم تا با برتری بر رقبا بتوانیم سهم مناسبی از بازار به دست آوریم و

مطالب آموزشی ۰ نظر

هتل ها باید از خواب غفلت بیدار شوند! (بخش اول)

هتل دارها در به روز کردن تکنولوژی هتل ‌های خود از قافله عقب مانده اند. چرا واقعا این اتفاق پیش آماده است؟ ما در استاندارد هتل بعضی‌ از این بهانه

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!