۵۰ دلیلی که باعث می‌شود مهمانان هتل ناراضی باشند (ویدئو)

۵۰ دلیلی که باعث می‌شود مهمانان هتل ناراضی باشند (ویدئو)

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

رسانه ۰ نظر

مهارت‌های سرویس‌دهی عالی در دپارتمان غذا و نوشیدنی – بخش پنجم و پایانی (ویدئو)

در این ویدئو با مهارت‌های لازم در بخش غذا و نوشیدنی آشنا می‌شویم. این ویدئو توسط انجمن هتلداری آمریکا تهیه شده است. مهارت‌های سرویس‌دهی عالی در دپارتمان غذا و نوشیدنی

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ