۵ گام اساسی برای ارائه خدماتی بهتر به میهمانان هتل

• مطمئن شوید که تمامی‌ همکاران شما در هتل درک مناسبی‌ از اهمیت سرویس دهی‌ عالی‌ دارند و به راستی می خواهند تجربه ای متفاوت را برای میهمانان رقم بزنند. همکاران باید نسبت به تاثیر رفتار و عملکرد خود بر رضایت میهمانان آگاه باشند و رضایتمندی میهمانان از دغدغه‌های اساسی‌ آنان باشد.

• همکاران هتل باید آموزش‌های صحیحی در زمینه چگونگی‌ برخورد با میهمانان دیده باشند. همکاران شما باید از اهمیت خدمات دهی‌ شایسته به میهمانان آگاه شوند و انتظارات شما در برخورد و تعامل با میهمانان را کاملا بشناسند.

• مدیران باید نمونه‌های موردی و تاثیر گذار در زمینه خدمات دهی‌ به میهمانان را با همکاران خود در میان بگذارند.

• مطمئن شوید که نیروهای جدید و یا آینده شما طرز فکری مشابه با شما درباره اهمیت خدمات دهی‌ به میهمانان دارند.

• با کسانی‌ که اهمیت خدمات دهی‌ شایسته به میهمانان را نادیده می گیرند برخورد کنید و با جابه جایی آنها در قسمت هایی که با میهمان برخورد کمتری دارند و یا حتی اتمام همکاری از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید‌.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه های لازم و اهمیت بهداشت محیط در میز پذیرش هتل

مقالات بسیاری درباره اهمیت بهداشت محیط کار نگاشته شده است و در آنها بر موارد متعددی همچون نور محیط و یا فضای در نظر گرفته شده برای همکاران تاکید شده

فرانت آفیس ۰ نظر

نگاهی دقیق تر به استفاده از تکنولوژی در هتل ها (بخش اول)

امروزه مردم در زندگی‌ شخصی‌ و کاری خود استفاده بیشتری از تکنولوژی نسبت به قبل دارند و این پدیده باعث شده است که انتظارت آن ‌ها نیز تکنولوژی بیش از

فرانت آفیس ۰ نظر

بایدها و نبایدهای فرانت آفیس

• با انگیزه و الهام بخش به موقع در سر کار حاضر شوید. • با لباس هایی پاکیزه و کاملا آراسته در سر کار حاضر شوید. • با لبخندی الهام

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ