۵ گام اساسی برای ارائه خدماتی بهتر به میهمانان هتل

• مطمئن شوید که تمامی‌ همکاران شما در هتل درک مناسبی‌ از اهمیت سرویس دهی‌ عالی‌ دارند و به راستی می خواهند تجربه ای متفاوت را برای میهمانان رقم بزنند. همکاران باید نسبت به تاثیر رفتار و عملکرد خود بر رضایت میهمانان آگاه باشند و رضایتمندی میهمانان از دغدغه‌های اساسی‌ آنان باشد.

• همکاران هتل باید آموزش‌های صحیحی در زمینه چگونگی‌ برخورد با میهمانان دیده باشند. همکاران شما باید از اهمیت خدمات دهی‌ شایسته به میهمانان آگاه شوند و انتظارات شما در برخورد و تعامل با میهمانان را کاملا بشناسند.

• مدیران باید نمونه‌های موردی و تاثیر گذار در زمینه خدمات دهی‌ به میهمانان را با همکاران خود در میان بگذارند.

• مطمئن شوید که نیروهای جدید و یا آینده شما طرز فکری مشابه با شما درباره اهمیت خدمات دهی‌ به میهمانان دارند.

• با کسانی‌ که اهمیت خدمات دهی‌ شایسته به میهمانان را نادیده می گیرند برخورد کنید و با جابه جایی آنها در قسمت هایی که با میهمان برخورد کمتری دارند و یا حتی اتمام همکاری از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید‌.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

شرحی بر دپارتمان فرانت آفیس در هتل

فرانت آفیس ، به عنوان مرکز عصبی هر هتلی شناخته می شود. کسانی که در این بخش فعالیت می کنند در واقع به اموری نظیر خوشآمد گویی به میهمانان در بدو

فرانت آفیس ۰ نظر

مولفه های لازم و اهمیت بهداشت محیط در میز پذیرش هتل

مقالات بسیاری درباره اهمیت بهداشت محیط کار نگاشته شده است و در آنها بر موارد متعددی همچون نور محیط و یا فضای در نظر گرفته شده برای همکاران تاکید شده

فرانت آفیس ۰ نظر

مراحل و نکات مورد توجه در گرفتن پیغام برای مهمانان هتل چیست؟

اقامت مهمان در هتل مهمترین مرحله از مدل چرخه مهمان است( پیشتر در نوشته ‌های قبلی‌ در مورد این مدل صحبت شده است). در این مرحله است که مهمان بیشترین

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!