۵ گام اساسی برای ارائه خدماتی بهتر به میهمانان هتل

• مطمئن شوید که تمامی‌ همکاران شما در هتل درک مناسبی‌ از اهمیت سرویس دهی‌ عالی‌ دارند و به راستی می خواهند تجربه ای متفاوت را برای میهمانان رقم بزنند. همکاران باید نسبت به تاثیر رفتار و عملکرد خود بر رضایت میهمانان آگاه باشند و رضایتمندی میهمانان از دغدغه‌های اساسی‌ آنان باشد.

• همکاران هتل باید آموزش‌های صحیحی در زمینه چگونگی‌ برخورد با میهمانان دیده باشند. همکاران شما باید از اهمیت خدمات دهی‌ شایسته به میهمانان آگاه شوند و انتظارات شما در برخورد و تعامل با میهمانان را کاملا بشناسند.

• مدیران باید نمونه‌های موردی و تاثیر گذار در زمینه خدمات دهی‌ به میهمانان را با همکاران خود در میان بگذارند.

• مطمئن شوید که نیروهای جدید و یا آینده شما طرز فکری مشابه با شما درباره اهمیت خدمات دهی‌ به میهمانان دارند.

• با کسانی‌ که اهمیت خدمات دهی‌ شایسته به میهمانان را نادیده می گیرند برخورد کنید و با جابه جایی آنها در قسمت هایی که با میهمان برخورد کمتری دارند و یا حتی اتمام همکاری از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کنید‌.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

فرانت آفیس ۰ نظر

طبقه بندی هتل ها بر چه اساسی است؟

به صورت کلی‌ هتل‌ ها بر اساس نوع امکانات، خدمات، بازار هدف، مالکیت و غیره طبقه‌بندی می‌‌شوند. طبقه بندی در کشور‌های مختلف متفاوت است اما معمولا بر این اساس هتل‌ ها

فرانت آفیس ۰ نظر

در هنگام وقوع جرم و یا موارد اضطراری همکاران فرانت آفیس چه مواردی را باید رعایت کنند؟

هنگامی که با موارد اضطراری که به نحوی همکاران یا میهمانان با آن درگیر هستند مواجه می‌‌شوید، مهمترین فاکتوری که باید رعایت شود حفظ آرامش و کنترل وضعیت موجود است. اگر

فرانت آفیس ۰ نظر

اهمیت مدیریت میز پذیرش در هتل ها چیست؟

از آنجایی که میز پذیرش به نوعی ویترین هر هتل است مدیریت این بخش یکی‌ از مهمترین قسمت ‌های سیستم مدیریت هتل است. سالها پیش، صنعت مهان نوازی و هتلداری به

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!