Hitchhiking چیست و چه قوانینی دارد؟

اگر تا به حال هرگز مسافرت مجانی‌ (Hitchhiking) نداشته اید باید حتما بر ترستان غلبه کرده و آن را امتحان کنید. هر کسی‌ که این نوع مسافرت را تجربه می کند نیز همین فرآیند را بایستی طی کند و برای اولین بر کنار جاده ‌‌ایستاده و برای ماشین‌های گذری دست تکان ‌‌دهد به امید اینکه کسی‌ او را سوار وسیله نقلیه خود کند.

بر ترستان غلبه کنید، فقط تصمیم خود را برای سفر قطعی کنید

البته حرف زدن درباره این موضوع بسیار آسان است اما می‌‌توانید این فرآیند را با تهیه نقشه ‌ای آغاز کنید و روش‌های Hitchhiking را مطالعه کنید و همچنین مطالب مربوطه را به خوبی‌ مرور کنید. سری به وبسایت‌ هایی که دراین باره چیزی نوشته اند بزنید و مطمئن شوید که  به خوبی‌ از مفاهیم اطلاع دارید و دست آخر نگاهی‌ به خودتان بیندازید و مطمئن شوید که شبیه Hitchhiker ها هستید.

اولین Hitchhiking لزوماً به این معنی‌ نیست که باید سفری کوتاه پیش رو داشته باشید اما شروع کردن با سفری کوتاه شما را با مفهوم Hitchhiking بیشتر آشنا می‌‌کند. سفری به شهر مجاور داشته باشید. گفته می‌‌شود: خودتان را زیاد آماده سفر نکنید، تنها مقصد و بهترین مسیر را مشخص کنید، کنار جاده پیاده بروید و در ترافیک ماشین‌ها در بهترین نقطه بایستید و دستتان را بالا ببرید (انگشت شصت به نشان پیروزی بالا برده می‌‌شود). ابتدا فکر می‌‌کنید که مرکز توجه هستید اما بعد از مدتی‌ عادت می‌کنید و  تمام فکرتان این است که بتوانید وسیله نقلیه ای بگیرید. ممکن است گاهی مدت‌ ها منتظر بمانید که البته می‌‌تواند دلایل مختلفی‌ داشته باشد: آیا در نقطه بعدی ایستاده اید؟ آیا ماشین‌ ها می‌‌توانند بدون اینکه باعث ترافیک شوند بایستند؟ آیا در تعطیلات است و سرنشین ماشین‌ها را خانواده‌ ها تشکیل می‌‌دهند؟ لیست این دلایل بسیار طولانی است اما برای آرامشتان باید بگوییم که قوانین Hitchhiking  در تمام دنیا مشترک است.

جایی بیرون از اینجا همیشه کسی‌ هست که شما را به مقصدتان برساند. سوال این است که چه زمان این اتفاق می‌افتد!

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مطالب آموزشی ۰ نظر

چطور برند «ریتز کارلتون» در صدر ایستاده است (بخش اول)

ریتز کارلتون با پایبندی به ارزش ‌ها و استاندارد ‌های خود به یکی‌ از برند‌های پیشرو در اماکن اقامتی لوکس تبدیل شده است. این برند تنها کمپانی است که دو

مطالب آموزشی ۳ نظر

اهمیت طراحی مدل آموزشی مناسب برای همکاران در صنعت هتلداری

طراحی مدل آموزشی زمانی‌ که افراد مناسب جذب شدند، باید نیاز‌های آموزشی‌ کامل ‌‌شود. دلایل مختلفی‌ برای داشتن برنامه‌ های آموزشی‌ در هتل وجود دارد و باید پیش از شروع برنامه‌ های

مطالب آموزشی ۰ نظر

شش راه برای افزایش مهارت همکاران در خدمات به مشتری و مهمان (بخش اول)

مهمترین مولفه برای بهبود روابط با مشتریان و مهمانان چیست؟ جواب این سوال در عین سادگی‌ بسیار پیچیده است: افزایش خدمات مهمان.  مهم نیست که چقدر برند شما شهرت دارد

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!

لغو پاسخ